Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wałek rozrządu 2.0 TFSI BWA


CULTUS3

Rekomendowane odpowiedzi

to najlepiej żeby było z wentylkiem, a manometr mam przy pistolecie do pompowania kół. Chyba że gdzieś w sklepie dostane z małą skalą to będzie lepiej widać.

Logi:

statyczne

http://vaglogi.pl/log-033_002_8KJ1Ea.html

dynamiczne

http://vaglogi.pl/log-002_Kfzmpw.html

http://vaglogi.pl/log-033_xq4sc5E.html

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, CULTUS3 napisał:

to najlepiej żeby było z wentylkiem, a manometr mam przy pistolecie do pompowania kół. Chyba że gdzieś w sklepie dostane z małą skalą to będzie lepiej widać.

Logi:

statyczne

http://vaglogi.pl/log-033_002_8KJ1Ea.html

dynamiczne

http://vaglogi.pl/log-002_Kfzmpw.html

http://vaglogi.pl/log-033_xq4sc5E.html

 

Te logi zrob jednoczesnie dwie grupy i dynamicznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, CULTUS3 napisał:

Podlewa Ci go sprawdz dobrze ten uklad. Ja zrobilem sobie cos takiego jak na zdjeciu z rur zgrzewanych. Na jednym koncu jest zakorkowane a na drugim jest szybkozlaczka, meska koncowke wkrecilem w pistolet do pompowania kol z manometrem wczesniej odkrecajac wezyk i takim sposobem jest za***isty sprzet do sprawdzenia szczelnosci. Srednice rur zgrzewanych to fi50 aczkolwiek od turbo guma ma 46mm ale spokojnoe da sie naciagnac a od przepustnicy nie mierzylem ale naciagnalem ja na mufe cos kolo 65mm. Mozesz uzyc do tego czegos innego. Ew jqk chcesz to odezwij sie na priv to Ci zmontuje cos takiego.

received_2241637032543072.jpeg

Edytowane przez daglas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę że robiłeś z rur PP. dobry patent. Od strony kolektora ssącego to gdzieś czytałem że puszkę np po farbie wkładają, byle wymiar się zgadzał i szczelnie było. A od turbo to myślę że coś w instalacyjnym dobiorę, pistolet do pompowania kół też mam. Jak się wyrobię to jutro ogarnę. Dzięki za pomysł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako że moja turbina jest na spinke A nie opaskę  to zrobiłem sobie coś takiego. W czwartek dopiero znajdę czas na sprawdzenie. 20180731_102747.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i szczelność sprawdzona. Dolot szczelny od samego turbo po samą przepustnice. Chyba zostaje tylko turbo bo nic innego już nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie uroki zeliwa w k03. U mnie bylo takie samo ale na luzie turbo obslugiwalo program na 250ps

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo generalnie wymieniłem. Wstaje szybciej bo teraz mam moc już przy ok 2500 i po odpięciu n75 w moment wpada w tryb awaryjny i ogranicza moc. Wyszło że ma już delikatny luz wzdłużny więc i tak prędzej czy później musiał bym ją wymienić. Od ilu obrotów powinienem czuć działanie turba? Tak jak w dieslu od ok 2k obrotów? Zastanawiam się czy czasem n75 pomimo sprawności elektrycznej  nie przepuszcza ciśnienia na wg. Jak sprawdzałem wymontowany to niby szczelny no ale płuca takiego ciśnienia nie dadzą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem rozwiązany już jakiś czas temu, ale wypada napisać co było nie tak . Ciężko chyba w tych czasach o mechanika z prawdziwego zdarzenia i chyba najlepiej robić wszystko samemu. 2 różnych mechaników i nawet rozrządu dobrze sprawdzić nie umieją. Okazało się że jest przestawiony o 2 ząbki. Ciekawe że nie sypało żadnymi błędami. Sam rozebrałem, ustawiłem i teraz wszystko chodzi jak należy i teraz nic nie przerywa, odpala ładnie i moc ma już z dołu. Dziękuję wszystkim za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przestawiony o dwa ząbki na pasku czy łańcuchu? W bloku 91 teraz wartości się pokrywają?

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...