Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.9 TDI AJM - Czujnik G62


magnum2271

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie. Mam pytanko czy można podmienić czarny czujnik na zielony? Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, magnum2271 napisał:

Witam serdecznie. Mam pytanko czy można podmienić czarny czujnik na zielony? Pozdrawiam

najlepiej to kup oryginalny z aso ponieważ z zmienikami rożnie bywa i często źle działają od razu po założeniu

Kolor nie będzie miał większego znaczenia zwróć uwagę na kształt wtyczki bo były półokrągłe i kwadratowe  

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, karaluch8 napisał:

NIEEEE nie można. Bedzie ci zanizał

Nigdzie nie mogę znaleźć oryginalnego czarnego. Poratuje ktoś numerem?

 

Edit. Zielony czujnik który wcześniej kupiłem ma taką samą kostkę co stary, faktycznie zielony będzie przekłamywał?

Edytowane przez magnum2271
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłącz ten zielony bez montowania w układzie chłodzenia i zostaw go na noc. Rano vagiem posprawdzaj temperatury w grupie 007  i porównaj ze sobą , nie powinny się różnić więcej niż o kilka stopni. 

Później niech Ci go ktoś powoli podgrzeje suszarką na włączonej stacyjce, do 80 stopni wskaźnik na blacie i vag powinny się pokrywać  (

oczywiście  w zakresie który wskaźnik na blacie obsługuje ).

Powyżej 80 stopni wskaźnik na desce powinien zacząć szybko wskazywać 90 st. C i taka sytuacja powinna trwać pi razy oko do 100 st. C ?

P.S.

Jak to jest B5 to prawdopodobnie nie będzie nawet vag potrzebny by dokonać takiego sparawdzenia , potrzebne parametry można pewnie podejrzeć na klimatroniku za pomocą kodów klimatronika ?

 

Edytowane przez piotrsob1
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@piotrsob1 podłączyłem nowy zielony i po około 5km miałem 90 stopni na szafie.  Mogę zrobić identycznie tylko że w silniku zostawie zielony a podłącze ten co wymontowałem? ?

Edytowane przez magnum2271
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zasadniczo to na silnik dawał dobrą temperaturę bo miałem vaga podłączonego i było elegancko jak nie wiem co ale za to wariowała szafa? Pokazywało 90 stopni potem spadało na 60 a czasami w ogóle się nie podnosiło z 60 nawet po dużym dystansie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, magnum2271 napisał:

Zasadniczo to na silnik dawał dobrą temperaturę bo miałem vaga podłączonego i było elegancko jak nie wiem co ale za to wariowała szafa? Pokazywało 90 stopni potem spadało na 60 a czasami w ogóle się nie podnosiło z 60 nawet po dużym dystansie.

Typowe uszkodzenie czujnika ...

Jak teraz jest OK to w sumie już po temacie ?

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, piotrsob1 napisał:

Typowe uszkodzenie czujnika ...

 Jak teraz jest OK to w sumie już po temacie ?

Wydaje mi się że jest ok. Narazie błędów żadnych nie wypluwa więc jestem zadowolony? Jedyna rzecz która mnie zastanawia to fakt gwizdania turbiny po czyszczeniu egr?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiec ktos musial zalozyc czarny, gdzie powinien byc zielony.

Mialem tak w b6 1.9 avf. Był czarny, na silnik szło git 90 a na liczniku 70 pokazywał i c**j. Został wymieniony na taki sam czarny, i d*pa dalej, miał momenty ze pokazał 90. Po wymianie na zielony, po problemie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...