Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi A4 B6 2.0 ALT. Prośba o interpretacje błedów


Krzychududi

Rekomendowane odpowiedzi

No to pierwsze co wymień świece w silniku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy wadliwe świece mogą mieć jakiś związek właśnie z tym za niskim odczytem przepływomierza?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie. Jak będziesz robić te logi to zrób dodatkowo grupy 3+20 dynamicznie oczywiście.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spalania stukowego nie ma więc świece jak i kat w porządku. Sprawdź jaką masz przepływkę założoną (jaka firma i numery), nie podoba mi się przepływ jak dla tego silnika. Ciśnienie paliwa można sprawdzić.

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jakie docelowo powinno być tak żeby byli dobrze? Jak to odczytać? Chodzi mi o odczyt przepływomierzA, bo z tego co wiem to na jalowym powinno być od 2 do 4.5 tu mam, 1.8 okolo, ale na dynamicznym to nawet do 105 m/s także w dynamicznym to raczej zdrówo wygląda

Edytowane przez Krzychududi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet trochę za zdrowo w pierwszym logu, czasy wtrysków trochę przydługie (stąd podejrzenie pompy paliwa) i zwróć też uwagę, że ten przepływ nie jest stabiliny, stoi w miejscu, rośnie i spada, a powinien rosnąć w miarę liniowo wraz ze wzrostem obrotów.

Błędy kasowałeś przed logami

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, przed właśnie nawet jak nie było to skasowalem błędy( bo gdzieś w poradniku widziałem) a po robiłem jeszcze auto skan i też właśnie żaden błąd mi nie wyskoczył. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Korekty na jałowych strasznie na ubogo lecą więc sprawdź tą przepływkę i pompę paliwa (ciśnienie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, przem8 napisał:

Korekty na jałowych strasznie na ubogo lecą więc sprawdź tą przepływkę i pompę paliwa (ciśnienie).

A jeśli mam jakaś nieszczelność np spod pokrywy leci olej, to odczyt z ciśnienia będzie przekłamany?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Krzychududi napisał:

A jeśli mam jakaś nieszczelność np spod pokrywy leci olej, to odczyt z ciśnienia będzie przekłamany?

Pod pokrywą niema ciśnienia. Równie dobrze  możesz korek oleju odkręcić .?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 23.05.2018 o 22:53, przem8 napisał:

Wymieniłem przepływomierz na Nowy, zrobiłem 200 km około, i po błędzie póki co ani śladu 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...