Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Swap na 320/345mm - przewody hamulce z 288/312


Makale

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Zmieniałem już heble z 288mm na 312mm, więc oprócz jarzm wszystko pasowało Plug&Play i różnię tych 24mm było na prawdę odczuwalnie czuć. Teraz planuję wrzucić 320mm lub 345mm na przód. Pytanko brzmi: Czy seryjne przewody hamulcowe z 288/312mm będą pasowały? Strzelałbym na razie w 320mm. 312mm przestają już być skuteczne przy moim stylu jazdy.

Jeszcze jakie są wasze subiektywne odczucia po przejściu z 312m na 320mm ? To niby tylko 8mm różnicy, ale czytałem, że kilka osób osób uważa, że 288/312 to straszna kaszanka i 320mm to minimum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Makale napisał:

Witam. Zmieniałem już heble z 288mm na 312mm, więc oprócz jarzm wszystko pasowało Plug&Play i różnię tych 24mm było na prawdę odczuwalnie czuć. Teraz planuję wrzucić 320mm lub 345mm na przód. Pytanko brzmi: Czy seryjne przewody hamulcowe z 288/312mm będą pasowały? Strzelałbym na razie w 320mm. 312mm przestają już być skuteczne przy moim stylu jazdy.

Jeszcze jakie są wasze subiektywne odczucia po przejściu z 312m na 320mm ? To niby tylko 8mm różnicy, ale czytałem, że kilka osób osób uważa, że 288/312 to straszna kaszanka i 320mm to minimum.

288 i 312 przód to to samo praktycznie więc ta zmiana była zbędna. 320p/288t jest duża różnica. Przewody pasują lecz zawsze zakładamy nowe zwykle ewentualnie w oplocie. 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem 288 dałem 312 jakos specjalnie to nie zrobiło łał.

Po 312x25 przyszło 333x30 jest czuć różnice.

Jak masz 17 koło to pakuj 345 i tyle w temacie.

Pamietaj ze tył tez trzeba powiększyć..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam 18". Według mnie różnica między 288mm a 312mm (od razu dałem nawiercane tarcze i ate ceramic) i nie grzały się tak jak jak 288. Na 312mm mogę spokojnie 200-0, ale dynamiczna jazda po mieście + hamowanie powyżej 200 do 130 i już puchną heble. Nie chcę raczej 345mm ze względu na €€, jak wpadnie coś więcej niż ALT to z Touarega Brembo Z18 wpadnie i tarcza 345/350, a na razie nie chcę szaleć przy 131 kuniach, bo zanim znów się rozpędze do 200 to heblunek zdąży się ostudzić. Skoro przy 320mm pasują przewody i osłony to wszystko jasne. Dzięki wielkie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bladzisz...

Kolo masz odp.wiec dawaj 345.

Do zacisku moze doplacisz 100 jak trafisz dobrze a i tak musisz dawac nowe klocki i tarcze wiec.

Policz ile stoi zestaw na 320 tj tarcza i klocek.

Za 345 musisz zostawisz ok 700 u Tomka wiec jak trafisz z zaciskiem dobrze to tys zostawisz.

Masz 18,320 zginie w tym kole.

Mimo to musisz i tak robic tyl wiec ja bym dal 345 a 312 zostawil jak pogonisz samochod.

Takie moje zdanie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze mało w temacie. Komplet z Phaetona na tarczy 360mm będzie pasował P&P ? Tarcza ma niemal identyczne wymiary jak ta w B6. Zacisk podejdzie bez żadnych adapterów? Mam możliwość za grosze swapu hbeli 360mm/330mm z Pheatona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...