Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B7 Avant BRD mod na 250+


Lygrys

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie co chwilę napotykam problemy z autem. Padły wszystkie 4 pompowtryskiwacze wymieniłem na regenerowane teraz auto szarpie podczas przyspieszania tak od 1900 do 2600 obrotów plus czy na postoju czy podczas jazdy nie chce iść dalej jak 4000 obrotów z czego od 3000 do 4000 rozpędza się bardzo długo. Na starych uszkodzonych pompkach szedł do 5500 obrotów i to jak przecinak. Co może być przyczyną ? Mechanik mówi że uszczelniacze założył nowe i po prostu pompki muszą się "ułożyć" według mnie bzdura jakiś problem musi być tylko jaki? Aha dodam że samochód jak i na starych tak i na "nowych" pompkach dalej kopci. Mam go dosyć chce go sprzedać ,ale najpierw naprawić.

Dodam że wcześniej pisałem iż padły 2 wtryski i zamówiłem 4 nowe no więc tak to te 4 nowe padły teraz.

Siedzę właśnie w aucie i zauważyłem ,że dodając delikatnie gazu na luzie podczas wchodzenia na obroty przy 1400 zaczyna trząść i przestaje przy 1600 a jak trzymam gaz na około 1500 obrotów to czuje jak telepie.

Prosiłbym o jakie kolejek sugestie. 

Edytowane przez Lygrys
...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wsadziłeś już taką górę kasy i chcesz teraz sprzedać auto?

Nie poddawaj się tylko raczej jedź do kogoś ogarniętego niech Ci logi porobi i poszuka usterki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Rabbi napisał:

Wsadziłeś już taką górę kasy i chcesz teraz sprzedać auto?

Nie poddawaj się tylko raczej jedź do kogoś ogarniętego niech Ci logi porobi i poszuka usterki.

A Ty jak myślisz co może być ?Ja już mam dość nerwów i dokładania większej ilości kasy za każdym razem było "jeszcze tylko ta jedna rzecz do wymiany jeszcze tylko ten tysiąc złotych i będzie dobrze" i jak widac nie jest. Ja rozkładam ręce byłem u różnych mechaników nikt nic nie znalazł. Wszyscy mi mówią ,że trzeba założyć nowy DPF powrócić do fabrycznych 170 koni i wtedy dopiero szukać co według mnie jest bzdurą. 

A pro po tych logów mogę je zrobić sam vcds-em?

Edytowane przez Lygrys
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jesli ktoś z Was zna bardzo dobrego mechanika w okolicach Krakowa który może by coś pomógł dajcie jakiś link lub namiary.

Będę bardzo wdzięczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popytaj w dziale spotów Krakowskich oraz w B6 Division  kto może ogarnąć ten problem.W Krakowie lub okolicy na bank ktoś się znajdzie,

 

Edytowane przez Rabbi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogolnie to ch... nie mechanicy, nie wiem kto postawił Ci diagnoze odnośnie wtrysków, ale moim zdaniem skoro ich zmiana nic nie pomogła to nie zapłaciłbym ani złotówki za to.
Wiem że łatwo jest pisać z zza klawiatury

Wtryski kupiłeś nowe? Fabrycznie nowe nowe? Czy jakies regenerowane...
Wejdz na grupe na facebooku TDI MOTORSPORT, i tam opisz swój przypadek, może ktoś pomoże.

Ogólnie dziwnie troche ze wtryski padają jak muchy, może rzeczywiście soft jest przeciągnięty, limitery usunięte... a masz fabryczną sonde EGT? czy co z nią ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy dobrze napisanym sofcie nawet jak cos nie domaga, to własnie limiter są po to, żeby chronić komponentny, choć jak słysze teorie ze wtryski sie muszą ułożyć to mnie śmiech ogarnia, co to za fachhoooowiec.

2.0 TDI 16V na piz*o elektrykach to wbreb pozorom nie jest taki miły i wdzieczny silnik i nie każdy mechanik sobie daje z nim rade... ?

 

A tylko na tej grupie na Fejsbooku to bez logów nawet nie pisz, bo pierwszy komentarz będzie zrób logi dynamiczne.

Edytowane przez golden87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie pierwsze wtryski były nowe te co są teraz regenerowane.

Właśnie wróciłem z trasy Zakopane - Kraków i z powrotem i dwa razy wskoczył w tryb awaryjny dwa razy powtórzyły się dwa błędy dodam ,że w trybie awaryjnym nie kopcił.

000257 - Miernik masy powietrza (G70)

P0101 - 006 - Niewiarygodny sygnał.

000656 - Zawór wtryskowy cylindra10 (N300)

P0290 - 006 - błąd dopływu/wyrównania.

 

Co do EGT nie wiem co to jest i gdzie.

Auto jeździ na chipie już jakiś 8 miesiąc i dopiero miesiąc temu zaczął kopcić wcześniej było wszystko w porządku.

Dodam jeszcze ,że moją uwagę przykuła wiązka elektryczna przy silniku koło pompy vacum taka czarna okrągła

na niej są dwie kreski białe jedna na wtyczce druga przy silniku i wygląda na to ,że się nie pokrywają tak jak by wtyczka była nie wciśnięta / dokręcona odpowiednio nie wiem czy to też ma coś wspólnego czy może tak ma być.

 

Jutro jadę do mechanika to pokaże mu tą wiązkę i zdjęcia błędów z trybu awaryjnego zobaczymy co powie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobne się trochę pod temat, potrzebowałbym listę modyfikacji na zrobienie 250+ z jakimś fajnym dołem w A4 B6 AVF. Oczywiście jakby ktoś był dobrze w temacie to interesowałyby mnie orientacyjne ceny. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, sebek1093 napisał:

Podobne się trochę pod temat, potrzebowałbym listę modyfikacji na zrobienie 250+ z jakimś fajnym dołem w A4 B6 AVF. Oczywiście jakby ktoś był dobrze w temacie to interesowałyby mnie orientacyjne ceny. 

Marcin4x4 wyżej napisał co i jak poczytaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem u mechanika mówi że ta wtyczka o której wspomniałem tak ma być bo gdyby coś nie stykało to auto WGL by nie odpaliło co do błędów twierdzi ,że czujnik do wymiany nie powiedział jaki i cały czas twierdzi że wtryski. Auta nie zrobił bo nie miał czasu ale dodam ,że nic się nie zmieniło prawie bo kopci cały czas trochę mniej telepie i w końcu pozwala mi na wejście na wyższe obroty do 5500 obrotów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś  mnie korciło żeby zajrzeć do EGR zwłaszcza ,że brakowało jednej śrubki i teraz tak EGR jak i przepustnica i wąż od lewego intercoolera zaświniony w środku olejem do tego w EGR od groma nagaru (średnica EGR zmniejszyła się o połowę) ,nagar z EGR wyczyściłem (do czystego metalu) ,przepustnicy nie tykałem (nie wiedziałem czy potrzebna będzie później adaptacja i jak ją wykonać) i wąż od coolera wyczyściłem szmatą auto odżyło nie telepie nim i mniej kopci. Wniosek olej dostaję się do układu dolotowego. Teraz pytanie dlaczego sie przedostaje i czy turbo przepuszcza i samochód spala olej stąd te kopcenie? Dodam ,że auto połknęło 1 oleju silnikowego gdy sprawdzałem przed chwilą oczywiście olej dolałem. No i oczywiście brakującą śrubkę przy EGR przykręciłem.

Auto naprawione EGR miał pęknięcie i nie działał prawidłowo wymiana na nowy zamiennik za 300zł pomogła auto przestało całkowicie kopcić i w końcu chodzi jak powinno. Co do oleju w układzie dolotowym  pytałem 3 mechaników mówią ,że taka mała ilość to norma w silnikach turbo doładowanych. Tak więc naprawa zakończona (Prawie) ponieważ po złożeniu przodu (zderzak ,Lampy ) okazało się ,że na fisie wywala błąd o samopoziomowaniu lamp (bi-xenon) na VCDS żadnych błędów najprawdopodobniej któraś wtyczka nie styka idealnie ponieważ w jednej jak  i drugiej lampie ktoś ułamał zatrzask zatrzaskujący wtyczkę. Sprawdzę i da znać.

Edytowane przez Lygrys
edit
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie ,a więc tak problem z lampami naprawiony ,ale nie o tym chciałem. Wkońcu zacząłem modyfikacje z autem sugerując sie odpowiedziami MARCIN4X4 ale nie do końca .Wczoraj do silnika weszła nowa turbinka (hybryda) do 260 koni (Bo faktycznie pchać sie w większe moce chyba nie ma sensu). Jakie dokładnie parametry nie pamiętam ale auto czeka na dostrojenie pod nową turbinkę wiec pochwale sie wynikiem z hamowni. Zaraz ktoś powie ,że lepiej stroić jak więcej części wymienię tylko nie wiem kiedy to zrobię heh. Narazie strojenie turbinki zobaczymy co da , na wiosnę planuje mocniejsze wtryski i wymianę coolera. W końcu powoli do przodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, marcin4x4 napisał:

ugadaj się z jakimś tunerem żeby Cie za korekty nie kroił jak za zborze i będzie ok.

Niestety nigdzie nie znalazłem taniej jak 1600zl indywidualne strojenie. Pytałem w 3 firmach do których mam zaufanie inne firmy niby 200zł taniej ,ale jakoś nie mam do nich zaufania.

Chyba ,że zna ktoś dobrego tunera w okolicach Zakopanego / Krakowa który zrobiłby to taniej ,ale dobrze?

Edytowane przez Lygrys
...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, Lygrys napisał:

Niestety nigdzie nie znalazłem taniej jak 1600zl indywidualne strojenie. Pytałem w 3 firmach do których mam zaufanie inne firmy niby 200zł taniej ,ale jakoś nie mam do nich zaufania.

Chyba ,że zna ktoś dobrego tunera w okolicach Zakopanego / Krakowa który zrobiłby to taniej ,ale dobrze?

Znamy kogoś kto stroi auta zdalnie za wyraźnie niższą cenę niż ci złodzieje "tunerzy" co za stare auta i stare sterowniki trzepią horrendalne kwoty. Jedyny minus - nie masz kresek z hamowni. Czy warty zaufania? Jeszcze nie widziałem, żeby ktoś narzekał na współpracę z @Łukasz13 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko Fajnie tylko z tego co widzę jest z Radomska to jest 280 km ode mnie łącznie 560km trochę za daleko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwróć uwagę, że napisałem "zdalnie" :) Ściągasz swoje ECU, wysyłasz Łukaszowi, on robi co należy do tunera, odsyła, wgrywasz i robisz logi - po tym jak wychodzą wiadomo czy poprawiać czy co robić. Ja z tego korzystałem, kilka innych osób na forum również. Bardzo wygodna sprawa, bo robisz to kiedy Ty masz czas, a nie jak tuner zapisze Cię na 1 dzień za pół roku, no i znacznie taniej, a efekt taki sam. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Unf napisał:

Zwróć uwagę, że napisałem "zdalnie" :) Ściągasz swoje ECU, wysyłasz Łukaszowi, on robi co należy do tunera, odsyła, wgrywasz i robisz logi - po tym jak wychodzą wiadomo czy poprawiać czy co robić. Ja z tego korzystałem, kilka innych osób na forum również. Bardzo wygodna sprawa, bo robisz to kiedy Ty masz czas, a nie jak tuner zapisze Cię na 1 dzień za pół roku, no i znacznie taniej, a efekt taki sam. 

Aha w taki sposób. Zaraz napisze do niego ,dzięki za informację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie powiedźcie mi taką rzecz ,czy jest możliwe ,że podczas montażu turbiny mógł zostać źle skręcony kolektor wydechowy bądź któraś z uszczelek źle założona?

Od czasu montażu turbiny samochód głośniej chodzi (jag by dziurawy tłumik) dźwięk dochodzi właśnie z okolic kolektora wydechowego no i się zastanawiam bo dodatkowo podczas przyśpieszania od 2400 do 3200 obrotów słychać świst powietrza (nie turbiny). Autko przyśpiesza według mnie dobrze ,nie kopci ,nie traci mocy tylko ten dźwięk (świstu) no i głośniejsza praca ,na wolnych obrotach najlepiej to słychać (taki dźwięk jak dziurawy tłumik) tylko ,że słychać z okolić kolektora tak jak pisałem wyżej.

Doradźcie coś czy to kwestia korekty programy czy faktycznie uszczelki bądź nie dokręcony kolektor.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...