Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B7 Avant BRD mod na 250+


Lygrys

Rekomendowane odpowiedzi

Uszczelka została założona oczywiście nowa i na wcześniej wyszorowaną i czystą powierzchnię?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Unf napisał:

Uszczelka została założona oczywiście nowa i na wcześniej wyszorowaną i czystą powierzchnię?

Oczywiście 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może masz przedmuch pomiędzy flanszą turbny a kolektorem wydechowym,fabrycznie nie ma tam uszczelki .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, karol1981 napisał:

Może masz przedmuch pomiędzy flanszą turbny a kolektorem wydechowym,fabrycznie nie ma tam uszczelki .

Tam uszczelka przychodzi metalowa.

jutro może zajrzę zobaczyć co tam się dzieje .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem pewien że tam nie ma uszczelki bo sam ostatnio dobierałem jakąś żeby było szczelnie .Nawet etka nie podaje numeru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 19.09.2019 o 15:17, Unf napisał:

Znamy kogoś kto stroi auta zdalnie za wyraźnie niższą cenę niż ci złodzieje "tunerzy" co za stare auta i stare sterowniki trzepią horrendalne kwoty. Jedyny minus - nie masz kresek z hamowni. Czy warty zaufania? Jeszcze nie widziałem, żeby ktoś narzekał na współpracę z @Łukasz13 :)

Inna opcja to zrobienie logów. Tuner wysyła soft. Znajomemu tak chipował @spanky AVF. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, george napisał:

Inna opcja to zrobienie logów. Tuner wysyła soft. Znajomemu tak chipował @spanky AVF. 

Tak tylko ,że podobno jest ciężko po logach ustawić hybryde. Narazie zostaje opcja oskubania mnie przez tunerów z firm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, karol1981 napisał:

Jestem pewien że tam nie ma uszczelki bo sam ostatnio dobierałem jakąś żeby było szczelnie .Nawet etka nie podaje numeru.

Masz jakieś zdjęcie poglądowe o które miejsce dokładnie Ci chodzi ?

Skręcając turbine są 3 uszczelki .Od strony ciepłej ,od spływu oleju i właśnie od strony kolektora plus wymienione miedziane podkładki od dopływu oleju do turbiny (czy jak to zwał) wymieniona także uszczelka kolektora ponieważ demontowałem turbine razem z kolektorem wydechowym no i żeby było łatwiej wyciągnąłem chlodniczkę EGR przy której są dwie uszczelki oczywiście też wymienione na nowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Lygrys napisał:

Tak tylko ,że podobno jest ciężko po logach ustawić hybryde. Narazie zostaje opcja oskubania mnie przez tunerów z firm.

Nie wiem z której części małopolski jesteś, ale od Krakowa ~100 km jest @gregor10 w Jaśle.

Edytowane przez george
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 27.09.2019 o 21:41, george napisał:

Nie wiem z której części małopolski jesteś, ale od Krakowa ~100 km jest @gregor10 w Jaśle.

Zapomniałem o nim ,170km z Zakopanego do Jasła mam. Zadzwonię i dopytam. Dzięki za informacje.

Witam Panowie nie miałem czasu na dzwonienie po tunerach auto jeździ dalej. Przedmuchów nie usunąłem ,turbiny też nie ustawiłem u tunera po przez chip. Auto stoi na sprzedaż gdyby był ktoś zainteresowany zapraszam PRIV . I taka smutna informacja przesiadłem się na Mazde 6 z 2012 roku więc na jakiś czas będę musiał opuścić te forum.

Edytowane przez Lygrys
...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...