Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A4 B7] Co jest przyczyną? Popychacze hydrauliczne, czy zły olej?


fox700912

Rekomendowane odpowiedzi

Z racji, że zakupiłem moje nowe autko A4 B7 2.0 ALT 2008 jestem umówiony na wymianę rozrządu i ojeju..

Tak się też składa, że podczas porannego rozruchu (jak auto stoi długo) jest taki odgłos jak w filmiku.

https://photos.app.goo.gl/KLtNanv5psuWvVCu1

Przy następnym rozruchu już nie ma, jest OK.

Pojechałem do mechanika, u którego będe wymieniał rozrząd i olej, pokazałem ten filmik.. 

Powiedział, że trzeba by wymienić popychacze hydrauliczne, i że będzie dostęp bo rozrząd będzie wymieniany i to jest dobry moment na wyeliminowanie tego odgłosu.

Zacząłem czytać trochę po forum, i wychodzi na to, że trzeba zalać dobry olej,... jaki najlepiej?

Jaka jest wasza opinia?  Czy powinienem je wymienić?

 

Edytowane przez fox700912
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to wariator nie szklanki(moim zdaniem) :)

 

Edytowane przez DivaynEays
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam to samo, wariator u mnie ma przejechane 60 tyś , łańcuch z napinaczem wymieniłem miesiąc temu I wszystkie szklanki I dalej taki jest dźwięk rano olej mam zalany 10w40 motul 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, adamm58 napisał:

Mam to samo, wariator u mnie ma przejechane 60 tyś , łańcuch z napinaczem wymieniłem miesiąc temu I wszystkie szklanki I dalej taki jest dźwięk rano olej mam zalany 10w40 motul 

A przy wymianie rozrządu sprawdzał mechanik ten wariator ?

Wyczytałem też na forum, że ważne by był dobry olej i trzymać trzeba stan na bagnecie na max. 

Ja chcę zalać Castrol EDGE 502.00 0W-40,

Jutro jadę na wymianę rozrządu... Poproszę by sprawdzili ten wariator. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wariator kolego kupowałem Nowy więc wątpię że po 60 tyś rozlecial się A rozrząd tez wymieniłem miesiąc temu razem z tym napinacze I łańcuchem 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro jestem umówiony na wymianę rozrządu... 

Z BenyA4 skontaktowałem się i będę miał w piątek regenerowany wariator. Na 99% podobno jest to hamulec wariatora. 

Dam znać jaki będzie efekt po wymianie. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 23.05.2018 o 17:30, fox700912 napisał:

Jutro jestem umówiony na wymianę rozrządu... 

Z BenyA4 skontaktowałem się i będę miał w piątek regenerowany wariator. Na 99% podobno jest to hamulec wariatora. 

Dam znać jaki będzie efekt po wymianie. 

 

i jak kolego, udało się?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto odbieram w poniedziałek, ale w piątek rano już do warsztatu dotarł regenerowany wariator. 

Wymienili go ale jeszcze nie zdążyli założyć rozrządu. W poniedziałek odbieram. 

Hamulec wariatora (metalowy walec) wyżłobił w obudowie taki ślad. Widać na zdjęciu. Przez to wypadał... 

Kolega BenyA4, (wysłałem mu ta fotkę..) który przysłał mi regenerowany,.. Potwierdził że to było przyczyną. 

 

IMG_20180525_161813.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto odebrałem w wtorek. 

Wymieniony wariator, rozrząd (od strony wentylatora) i pompa wody. 

Olej zalalem MOTUL 8100 X-CESS 5W-40.

Wczoraj rano (środa) przy rozruchu coś tam lekko było słychać bardzo krótko ale nie był to metaliczny dźwięk. 

Dzisiaj (czwartek) znowu zagrało ?

Nie rozumiem co jest przyczyną??

Olej gdzieś musi spływać do miski... 

Czy możliwe by coś nie tak założyli ten wariator?

Silnik chodzi ładnie i równo nie ma radnych błędów. 

Czy z tym można jeździć? 

To się dzieje tylko po długim postoju... Przy pierwszym rozruchu potem jest ok. 

 

 

Edytowane przez fox700912
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego ja tak jeżdżę, dużo opinii na forum widziałem żeby się nie przejmować jak to jest po rozruchu i trwa 2-3 sek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak czytałem kilka wątków... 

Dzięki za pocieszenie... Jednak zastanawiam się przez co ten olej spływa.. Czy te szklanki czyli popychacze i ich wymiana może pomóc? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samochód dalej jest w warsztacie.. 

Okazało się, że wymieniony wariator przeskoczył....

Przyjechał kolejny na podmiane, ale też zdiagnozowali, że pęknięty był ślizg górny napinacza łańcucha. 

Jutro wymienią też napinacz i łańcuch na nowy. 

Mam nadzieję jutro na happy end. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samochód dalej jest w warsztacie.. 

Okazało się, że wymieniony wariator przeskoczył....

Przyjechał kolejny na podmiane, ale też zdiagnozowali, że pęknięty był ślizg górny napinacza łańcucha. 

Jutro wymienią też napinacz i łańcuch na nowy. 

Mam nadzieję jutro na happy end. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto odebrałem wczoraj. 

Wymieniony wariator na regenerowany. 

Wymieniony napinacz łańcucha rozrządu i łańcuch. 

Nowy olej MOTUL 8100 X-CESS 5W-40

Przy porannym rozruchu (po długim postoju)...... ZERO jakichkolwiek terkotów. 

Miód na moje uszy.. ?

Amen

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...