Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Materiały pomocnicze do wymiany rozrządu w A4 B6 1.9TDI


lechwik

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 27.07.2019 o 16:57, piotr8989 napisał:

co ile wymieniacie rozrząd ?

Autodata podaje np do roku modelowego 2003 co 90 tys km. a od roku modelowego 2004 co 120 tys... tylko tu mowa o ori gratach.

Zazwyczaj ludziska zmieniają w przedziale 60-80 tys... lub co 5 lat, jeśli nie zrobisz km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, a jakie numery maja: pasek alternatora i pasek klimy ? Mam AWX'a i mam 2 osobne paski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie posiadam A4 b6 1.9tdi AWX po vin data produkcji 2002-11-26 w moich rękach 2,5 roku ,zaraz po zakupie wymieniony kompletny rozrząd na częściach INA. Obecnie mam przejechane 56tys. Ile kilometrów mogę spokojnie zrobić na tym rozrządzie. Pytając mechaników jeden twierdzi , że 60tys drugi 90tys.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

60-70 tys to są takie bezpieczne wymiany dla zestawów rozrządu,  na ori można by trochę dłużej polatać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 3.10.2019 o 22:40, kamil-vag napisał:

60-70 tys to są takie bezpieczne wymiany dla zestawów rozrządu,  na ori można by trochę dłużej polatać...

Pytanie jakiego producenta części mamy w Ori pudełkach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, bongkox napisał:

Pytanie jakiego producenta części mamy w Ori pudełkach?

Różnie, Dayco, INA, Litens

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2.08.2019 o 10:05, kamil-vag napisał:

Autodata podaje np do roku modelowego 2003 co 90 tys km. a od roku modelowego 2004 co 120 tys... tylko tu mowa o ori gratach.

Zazwyczaj ludziska zmieniają w przedziale 60-80 tys... lub co 5 lat, jeśli nie zrobisz km.

Jeśli chodzi o ine to 90tys wytrzymuje bez problemu. \montujemy to od dobrych kilku lat i zdarza się ze klient wymienia u nas znowu zestaw przy przebiegach dochodzących do 90tys

Dużo też zależny od samego montażu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gwarancji nigdy nie ma, ale chyba wyceluje bardziej na wymianę przy 70-80tys. Nie ma chyba sensu wymieniać wcześniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.10.2019 o 20:50, zbiko13 napisał:

Jeśli chodzi o ine to 90tys wytrzymuje bez problemu. \montujemy to od dobrych kilku lat i zdarza się ze klient wymienia u nas znowu zestaw przy przebiegach dochodzących do 90tys

Dużo też zależny od samego montażu

A co ile lat maksymalnie ? W maju pykło mi 5 lat jak wymieniałem komplet rozrządu INA przejechałem 62 tyś km i myślę czy robić teraz czy dociągnąć do wiosny i zmienić gdzieś tak przy 70 tyś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.  

Czy przy wymianie rozrządu w silniku avf, przewidywana jest wymiana szpilek napinacza i rolki? Zwykle nie są w zestawie. Czy coś do tego trzeba wymienić? 

Dzięki za odpowiedź 

Pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, Wojciech1987 napisał:

Witam.  

Czy przy wymianie rozrządu w silniku avf, przewidywana jest wymiana szpilek napinacza i rolki? Zwykle nie są w zestawie. Czy coś do tego trzeba wymienić? 

Dzięki za odpowiedź 

Pozdrawiam 

Sprawdź tylko czy są sztywno osadzone, jak będą się ruszać to zmień na nowe i wkrec na klej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 24.10.2019 o 21:39, Jarek882 napisał:

A co ile lat maksymalnie ? W maju pykło mi 5 lat jak wymieniałem komplet rozrządu INA przejechałem 62 tyś km i myślę czy robić teraz czy dociągnąć do wiosny i zmienić gdzieś tak przy 70 tyś.

Zmień teraz dla świętego spokoju ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, sieergiej napisał:

szpilka 9zł kosztuje od napinacza lepiej wymienić

Już nie jeden gorzko pożałował wymiany szpilki napinacza paska rozrządu :naughty:

Ori się nie urywają a te nowe wręcz nagminnie ...:D

A tak uogólniając to nowe jest wrogiem dobrego :whistling:

Tego co pracuje dobrze lepiej nie dotykać , bo po wymianie na nowe często dopiero zaczynają się prawdziwe problemy.

Nawet w takich wydawało by się rzeczach eksploatacyjnych jak choćby rozrząd. Dla przykładu pompy wody w dwóch moich autach , w pierwszym dwa lata i 45 kkm, w drugim trzy i dwadzieścia parę kkm i na złom z powodu wycieków :facepalm:. Według zapewnień sprzedającego u nas na forum , jak i oznaczeń to były oryginały z oficjalnej dystrybucji grupy VW :naughty:

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, piotrsob1 napisał:

Już nie jeden gorzko pożałował wymiany szpilki napinacza paska rozrządu :naughty:

Ori się nie urywają a te nowe wręcz nagminnie ...:D

A tak uogólniając to nowe jest wrogiem dobrego :whistling:

Tego co pracuje dobrze lepiej nie dotykać , bo po wymianie na nowe często dopiero zaczynają się prawdziwe problemy.

Nawet w takich wydawało by się rzeczach eksploatacyjnych jak choćby rozrząd. Dla przykładu pompy wody w dwóch moich autach , w pierwszym dwa lata i 45 kkm, w drugim trzy i dwadzieścia parę kkm i na złom z powodu wycieków :facepalm:. Według zapewnień sprzedającego u nas na forum , jak i oznaczeń to były oryginały z oficjalnej dystrybucji grupy VW :naughty:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, sieergiej napisał:

 

Ja zawsze wymieniam i nie ma problemu, porównałem też starą szpilkę do nowej i ta stara w miejscu gwintu jest lekko rozciągnięta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...