Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Materiały pomocnicze do wymiany rozrządu w A4 B6 1.9TDI


lechwik

Rekomendowane odpowiedzi

:) Ciekawe, co człowiek, to opinia, może im się w rachunkach nie zgadza...albo trafiły się jakieś felerne zestawy i wyrobili sobie opinię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzaj wiarygodne info a nie domysły różnych osób....

Dayco to produkty, które trzymają jakość i to nie od wczoraj i często zakładane fabrycznie.

W wielu autach montowałem ich produkty i bez uwag są.

Ale na końcu i tak każdy zakłada co uważa,a wybór jest spory.

Edytowane przez AndrzejK.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, AndrzejK. napisał:

Sprawdzaj wiarygodne info a nie domysły różnych osób....

Właśnie próbuję :) Odnośnie Dayco, to taką informację dostałem od mechanika, przez telefon nie dopytywałem o szczegóły, może jak będę na miejscu, to z ciekawości zapytam, co konkretnie jest według nich, nie tak, z tymi zestawami. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, ferdek77 napisał:

, to z ciekawości zapytam, co konkretnie jest według nich, nie tak, z tymi zestawami. 

Też jestem ciekaw...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Również chętnie uzupełnię wiedzę, choć tu nie tylko jakość części gwarantuje sukces, ale i jakość montażu, a z tym czasami jest różnie o czym często można poczytać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc Dayco nie montują ze względu na padające pompy, Ina ze względu na napinacze, Skf też coraz słabsza jakość. Montują zestawy Conti, a drugą firmę zapomniałem ;) Stary ori napinacz, jedna część z Kanady, druga z  Japonii :) Wszystko to jakieś składaki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, ferdek77 napisał:

Więc Dayco nie montują ze względu na padające pompy, Ina ze względu na napinacze, Skf też coraz słabsza jakość. Montują zestawy Conti, a drugą firmę zapomniałem ;) Stary ori napinacz, jedna część z Kanady, druga z  Japonii :) Wszystko to jakieś składaki.

Sporo fantastyki w tym ale jak kto lubi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możliwe, ja nie w temacie, to opinia mechanika. Ja po 7 latach zmieniłem rozrząd jednak znowu ori i mam nadzieję na spokój do następnej wymiany o ile auto nie zacznie się sypać :)

Zamienniki np. Dayco, Conti itd. są tej samej jakości dla wszystkich marek? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy jest jakaś określona wartość odchylenia napinacza dla zimnego/ciepłego silka? O ile przy zimnym strzałka napinacza jest bliżej prawej krawędzi napinacza, to przy ciepłym silniku wyjeżdża na prawo do krawędź blaszki napinacza.

Kąt synchronizacji na ciepłym też leci mocno na + (z 0,6 potrafi dobić prawie do +3,0) przy dynamicznym logu kanału 004. Na zimnym nie sprawdzałem.

Rozrząd niedawno zmieniony, napinacz INA, pasek Dayco. Czy to kwestia paska czy należy przyjżeć się innym elementom?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, bobikos napisał:

czy jest jakaś określona wartość odchylenia napinacza dla zimnego/ciepłego silka? O ile przy zimnym strzałka napinacza jest bliżej prawej krawędzi napinacza, to przy ciepłym silniku wyjeżdża na prawo do krawędź blaszki napinacza.

Kąt synchronizacji na ciepłym też leci mocno na + (z 0,6 potrafi dobić prawie do +3,0) przy dynamicznym logu kanału 004. Na zimnym nie sprawdzałem.

Rozrząd niedawno zmieniony, napinacz INA, pasek Dayco. Czy to kwestia paska czy należy przyjżeć się innym elementom?

Napinacze INY są do d....

Trza było dać cały zestaw Dayco

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może czegoś nie rozumiem, ale jak na ciepłym przestawia się napinacz to nie jest to jednak kwestia paska? Są określone dopuszczalne zmiany położenia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To moze ja sie wypowiem na temat Dayco...

Dayco nie trzyma parametrów. Często na warsztacie bierze się dwa zestawy rozrzadu różniące się np. napinaczem. Paski są te same. Ale jak weźmiesz je do rąk to jeden potrafi byc miękki a drugi sztywny.

Druga sprawa to starzenie się materiału. W naszych warunkach klimatycznych zaleca się wymieniać pasek co 5lat niezależnie od kilometrów. 

Jak komuś strzela rozrząd po np. 7latach i nalocie <60kkm  to w 90% okazuje się ze pasek Dayco.

Firma nie potrafiąca utrzymać parametrów/jakości każdej partii produktu to firma krzak.

Dotyczy to rozrządów do wszystkich marek aut.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, nadybek napisał:

To moze ja sie wypowiem na temat Dayco...

Dayco nie trzyma parametrów. Często na warsztacie bierze się dwa zestawy rozrzadu różniące się np. napinaczem. Paski są te same. Ale jak weźmiesz je do rąk to jeden potrafi byc miękki a drugi sztywny.

Druga sprawa to starzenie się materiału. W naszych warunkach klimatycznych zaleca się wymieniać pasek co 5lat niezależnie od kilometrów. 

Jak komuś strzela rozrząd po np. 7latach i nalocie <60kkm  to w 90% okazuje się ze pasek Dayco.

Firma nie potrafiąca utrzymać parametrów/jakości każdej partii produktu to firma krzak.

Dotyczy to rozrządów do wszystkich marek aut.

:polew: :polew::polew:

w ciagu ostatnich 3 lat załozyłem bez mała 150 rozrządów Dayco, zaden nie strzelił, z zadnym nie było problemów, wszystko na swoim miejscu

wszystkie sa robione na FVAT ze względu na  gwarancję

zanim napiszesz cos równie głupiego to sie 100 razy zastanów

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytałem dlaczego napinacz wychodzi poza zakres, czy to normalne i jeśli nie to czego to wina?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jest to normalne. Raczej wadliwy napinacz. Ina ma dobre lożyska, rolki prowadzące ale z napinaczami bywały problemy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam podlacze sie do tematu o rozrzadzie moja Audi A4 B5 2000r pd silnik Ajm ma na rozrzadzie 60 000km iw tym roku mija 5 lat .Rozrzad byl zmieniany w 2016r w Niemczech przez poprzedniego wlasciciela 

Serwisowka podaje w tym.modelu 60 000 na rozrzadzie ale czytam ze chlopaki jezdza nawet po 90 000 .Ja malo jezdze i chcialbym na tym rozrzadzie jeszcze rok.pojezdzic zrobic te 10 lub 15 tys co wy na to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt Ci gwarancji nie da ze nie strzeli…serwisowa podaje chyba 90tys albo 5 lat. Powiem Ci że ja, dla świetego spokoju, to bym zmienił bo koszta nie są jakieś duże a jak strzeli to wtedy się zaczynaja kłopoty. Zdejmij osłonę o zobacz w jakim jest stanie pasek.

Edytowane przez Arszen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co mówicie, że rozrząd DAYCO ? A jak bym chciał pojedynczo to co najlepiej wybrać ? Pompa Hepu swego czasu była modna...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...