Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Bfb kręci a nie odpala


kawowy19

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Panowie

Jak w temacie bfb kreci a nie odpala

Auto zgaszone normalnie a po tym juz nie zagadało

iskra jest ale nie słychać pompy i świece suche

Pytanie moje brzmi - od czego zacząć?

Ma jakis bezpiecznik pompa?

Gdzie jest przekaźnik od pompy?

I pytanie jak dojść do pompy - jest pod siedziskiem tylnych foteli czy raczej w podłodze bagażnika? Napęd przód jakby co

Z góry dziękuje za podpowiedzi bo mega pilny temat

 

Edytowane przez kawowy19
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

a nie cieknie nigdzie paliwo np przy prawym nadkolu?

pompa w ośce jest w bagażniku, jesli masz sedana starczy tylko wyciągnąć tapicerkę i odkręcić dekiel na 3 śrubki.

Weź miernik i sprawdź czy do wtyczki dochodzi napięcie, będziesz wtedy wiedział czy prąd dochodzi . 

wyciągnięcie pompy też nie jest trudne odkręcasz pokrywę odczepiasz pływak i pompa wychodzi . na forum masz fotorelacje z wymiany pompy .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie tylko myślę sprawdzić przekaźnik nim zabiore sie za demontaż całej tej tapicerki bo to kombi....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdz napiecie na bezpieczniku 28 od pompy paliwa jeśli nie ma napiecia przekaznik 614 nad nogami kierowcy lub drugi o tym samym oznaczeniu w ecu 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

więc tak.

na bezpieczniku brak prądu po zapłonie ale pojawia się podczas kręcenia rozrusznikiem więc chyba ok

natomiast po zmostkowaniu przekaźnika, mimo prądu we wtyczce pompy ona nie reaguje

Pompa wyjęta, ruszyłem wirnik i pod aku - zaczeła pracować ale z jakimiś oporami i nie zawsze chce ruszyć jak trzeba

Więc pompa do wymiany, tylko teraz jaką kupić

SKV czy energy? Może coś innego?

Jakieś sugestie? bo temat wałkowany ale ciężko się zdecydować w skutek rozbieżności opini

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 24.05.2018 o 23:56, Misieqq7 napisał:

Witam

a nie cieknie nigdzie paliwo np przy prawym nadkolu?

pompa w ośce jest w bagażniku, jesli masz sedana starczy tylko wyciągnąć tapicerkę i odkręcić dekiel na 3 śrubki.

Weź miernik i sprawdź czy do wtyczki dochodzi napięcie, będziesz wtedy wiedział czy prąd dochodzi . 

wyciągnięcie pompy też nie jest trudne odkręcasz pokrywę odczepiasz pływak i pompa wychodzi . na forum masz fotorelacje z wymiany pompy .

A jeżeli ciekne paliwo to o czym to świadczy? Ja mam właśnie problem z odpalaniem (musze 2 razy zakrecic) i kapie paliwo z rurki przy prawym nadkolu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, michal008 napisał:

A jeżeli ciekne paliwo to o czym to świadczy? Ja mam właśnie problem z odpalaniem (musze 2 razy zakrecic) i kapie paliwo z rurki przy prawym nadkolu.

ale normalnie odpala i jeździ? wymień filtr paliwa najlepiej oryginalny. u kolegi ciekło cały czas , że nie mógł odpalić i zamontowałem mu mój stary oryginalny filtr paliwa i po problemie. sam chcę wymienić mój zamiennik na oryginalnie , niby pompa lepiej na nim pracuje niż na zamienniku .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie niestety jest problem z odpalaniem, Odpala jak długo kręce lub za drugim razem, i ten zapach paliwa... Problem mam od ok. miesiąca. Filtr wymieniałem w zeszłym roku. Chyba jakiś mahle czy coś innego przyzwoitego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 27.05.2018 o 11:00, kawowy19 napisał:

Więc pompa do wymiany, tylko teraz jaką kupić

SKV czy energy? Może coś innego?

czytająć dużo wątków najlepsza oryginalna.. ja bym szukał używki z gwarancją rozruchową. nie dawno sprzedałem swoją bo mi została po swapie na quattro i kolega z forum miał jakis zmiennik  to po montażu mojej pisał że cichutka i działa jak należy. Zrobisz jak uważasz:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, michal008 napisał:

U mnie niestety jest problem z odpalaniem, Odpala jak długo kręce lub za drugim razem, i ten zapach paliwa... Problem mam od ok. miesiąca. Filtr wymieniałem w zeszłym roku. Chyba jakiś mahle czy coś innego przyzwoitego.

kolega miał filtr miesiąc czasu nie pamiętam nazwy chyba mann i po miesiącu padł skończyło się lawetą:) a na oryginalnym jezdził jeszcze z rok i na nim sprzedał auto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, jamaica261 napisał:

Ja tak mialem jak mialem pekniety wezyk od pompki paliwa do dekla...

A kapało Ci też paliwo przy nadkolu? Ja już wyciągałem filtr węglowy i wszystkie węże od niego przedmuchiwałem i zaworek przy filtrze węglowym też.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, Misieqq7 napisał:

kolega miał filtr miesiąc czasu nie pamiętam nazwy chyba mann i po miesiącu padł skończyło się lawetą:) a na oryginalnym jezdził jeszcze z rok i na nim sprzedał auto

I z powodu tego filtra może kapać to paliwo? Zastanawia mnie ten filtr bo on ma chyba 3 lub 4 krućce  tylko zastanawiam się za co odpowiadają te pozostałe

Edytowane przez michal008
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie paliwo mi nie kapalo. Ale jak paliwo leci to jest gdzies nieszczelnosc i nie ma takiego cisnienia stad problem z odpaleniem. U siebie po otwarciu dekla na odpalonym silniku paliwo wywalo bokiem. Szukaj po przewodach paliwowych napewno bedzie mokry

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, michal008 napisał:

I z powodu tego filtra może kapać to paliwo? Zastanawia mnie ten filtr bo on ma chyba 3 lub 4 krućce  tylko zastanawiam się za co odpowiadają te pozostałe

No  on  się w środku uszkadza i  paliwo zamiast do silnika trafia do filtra węglowego. Jakbyś źle połączył filtr tez będzie ciekło z  filtra węglowego. U  kolegi mocno ciekło i  auto nie odpalalo. Sprawdź sobie jeszcze przewody paliwowe czy szczelne. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może być rzeczywiście to. Pytanie tylko jaki założyć? Ori to pewnie zakupi tylko w aso. U  mnie chyba siedzi jednak Meyle. Czy może knecht lub mahle bedzie lepszy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, kilka dni temu wymieniłem filtr paliwa. Siedział gdzieś od roku mahle a teraz założyłem mann i jak na razie pali ok i nie kapie, zobaczę co będzie dalej. Pozdrawiam i dzięki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...