Skocz do zawartości
IGNOROWANY

BPW po zastosowaniu LM 5154 szarpie slaby


ZiBiS4

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Panowie ratujcie. Auto jak dotad jezdzilo jak trzeba mialo moc. Po porannym odpaleniu trzeslo karoseria wiec postanowilem zastosowac srodek do czyszczenia pompek Liqui Moly 5154 bezposrednio w przewody paliwowe omijajac filtr paliwa. Od tamtej pory masakra bipy na 4cyl po 108 na minus w momencie jak zaczyna szarpac a reszta prawie -100. Dzieje sie tak w okolicy 2000rpm wiecej sie nie wkreca bo strasznie szarpie i dlawi sie. Jak jade delikatnie do 2000rpm to jako tako jedzie. Ale jak tylko "depne" to kaplica auto szarpie i nie jedzie:(:(:( Co moglo sie stac?  A i czasami 4cyl w grupie 13 wskoczy na wartosc 1.20 a reszta jak widac jest na minus. Bardzo prosze o pomoc gdzie szukac przyczyny???Zamieszczam logi choc nie jestem expertem i nie wiem czy to jest tak zapisane jak powinno. Dlatego prosze o wyrozumialosc.

20180530_212041-1024x576.jpg

LOG-01-013-003-023.CSV

LOG-01-013-0033-023.CSV

LOG-01-013-015-023.CSV

LOG-01-013-018-023.csv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze potem poskładałeś przewody ? Nie zrobiła się gdzieś nieszczelność ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, kamil-vag napisał:

Dobrze potem poskładałeś przewody ? Nie zrobiła się gdzieś nieszczelność ? 

odpialem tylko dwa weze za filtrem zasilanie i powrot nigdzie indziej nie grzebalem wiec poskladane jak bylo wczesniej:( mechanik niby mowi ze wtryski padly ale patrzac na logi grupy 13 chyba tragedi nie ma tylko te bipy ujemne ponad 100 mnie martwia.

Edytowane przez ZiBiS4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, ZiBiS4 napisał:

odpialem tylko dwa weze za filtrem zasilanie i powrot nigdzie indziej nie grzebalem:(

No a nie podpiąłeś ich odwrotnie?

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, misiek95 napisał:

No a nie podpiąłeś ich odwrotnie?

na 99% sa ok. ale jak sprawdzic czy sa zle jak podepne na odwrot nic sie nie stanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, ZiBiS4 napisał:

na 99% sa ok. ale jak sprawdzic czy sa zle jak podepne na odwrot nic sie nie stanie?

One miają fabrycznie kolory zaznaczone. Biały i niebieski

Edytowane przez misiek95
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, misiek95 napisał:

One miają fabrycznie kolory zaznaczone. Biały i niebieski

ktory ma byc z ktorej strony? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy plastikowym króćcu wężyki oznaczone kolorem niebieskim

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, misiek95 napisał:

Przy plastikowym króćcu wężyki oznaczone kolorem niebieskim

ok czyli bialy od strony glowicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dałeś jakieś filterki czy na żywca z opakowania na dwa węże ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, kamil-vag napisał:

A dałeś jakieś filterki czy na żywca z opakowania na dwa węże ? 

zalozylem filterki dwa na powrocie i zasilaniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co zrobiłeś z nie podłączonymi króćcami filtra paliwa , w czasie gdy auto chodziło na pure liqy moly ?

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, piotrsob1 napisał:

A co zrobiłeś z nie podłączonymi króćcami filtra paliwa , w czasie gdy auto chodziło na pure liqy moly ?

obieg zamkniety za pomoca kawalka weza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to pompce w baku nic stać się nie powinno...

Ale może sprawdź ją czy pompuje, bo objawy są takie jakby odwaliła kitę :decayed:

 

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Kolegę, skłaniam się do podpowiedzi mojego poprzednika Piotrka. Kiedyś też miałem problem z ujemnymi BIPami w poprzednim 1.9 AVF, problem polegał na tym, że dostawał na pompki paliwo pod za słabym ciśnieniem bądź była to wina zapowietrzonego układu. Według niektórych źródeł ujemne Bipy mogą świadczyć właśnie o braku odpowiedniej ilości paliwa. Do sprawdzenia całe zasilanie -pompka w zbiorniku, filtr, przewody paliwowe, Vacu pompa raczej nie. Ale nie jestem mechanikiem - piszę tylko o swoim przypadku z AVF. Pozdrawiam i życzę powodzenia. Oczywiscie jak już się uporasz daj znać co było. A tak swoją drogą to do pompek ja zwykle używałem LM diesel spulung 2666.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega mi pisał na PW, że na szybko pomylił przewody paliwowe :P Wpięte jak trzeba i auto odzyskało wigor ;) Także problem rozwiązany.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Misiek95 dostał ode mnie plusa, on pierwszy postawił prawidłową diagnozę ....:decayed:

Jak mówi stare przysłowie to pośpiech jest wskazany przy łapaniu pcheł ...:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 31.05.2018 o 11:05, ZiBiS4 napisał:

na 99% sa ok

Jak ktoś do mnie przyjeżdża i mówi "Nie świeci tylne światło pozycyjne. Żarówka na 99% ok" - to na 100% jest spalona? Dobrze że auto ożyło i nie zaciągneło za dużo syfu z drugiej strony filtra

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto zyje i ma sie juz calkowicie dobrze:)))) Fakt pomylilem przewody paliwowe ale sytuacja dzieki koledze misiek95 opanowana za co WIELKIE DZIEKI RAZ JESZCZE.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...