Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba odczytu logow 1.9 tdi 110


bigpawel

Rekomendowane odpowiedzi

Witam pomozecie odczytac logi. ? Silnik 1.9 tdi 110km . Przy ok. 3000tys/obr traci moc nie zawsze sporadycznie .

Dynamiczny:
Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_Mf3nQ.html
Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_2Jp4Dtg.html
Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_Pe98qhx.html
Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_8ji94bi.html
Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_v46RO.html

Statyczny:

Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_8S4Y7.html

Edytowane przez bigpawel
ps
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbina do czyszczenia, przycinają się kierownice spalin. Po tej utracie mocy da się normalnie jechać czy trzeba wyłączyć silnik i po włączeniu wraca moc? Bo wygląda to na przejście w tryb awaryjny. Zrób log011 na 4 i 5 biegu  2000-4200 rpm - żeby odcięło - dla pewności czy to to. Bo w logu 011, który wstawiłeś, nie ma dużego przeładowania.

Edytowane przez bigu888
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Da sie normalnie jechac tylko tak jak sdi. Po wyl i włączeniu wraca moc. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli 99% to co napisałem wcześniej. Ale dla pewności zrób te logi co napisałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli to silnik AFN to zmień gruszkę turbiny na z AWX-A ona ma twardszą sprężynę i geometria się nie przycina,czyszczenie pomoże na krótko,sprawdz podciśnienia i kompa w środku czy wężyk nie pęknięty.

http://allegro.pl/zawor-gruszka-turbo-1-9tdi-afn-avg-ask-asv-ahf-awx-i7057331147.html?bi_s=ads&bi_m=listing%3Adesktop%3Aquery&bi_c=Y2FtcGFpZ24ANDE3OTAwNDUAMjI4NTg4AA&bi_t=ape&referrer=proxy&emission_unit_id=16eec79a-2dcb-4f94-bee8-20685f5a935e

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2.06.2018 o 16:29, Leopold27 napisał:

Poliftowy AFN nie ma tego wężyka, zależy który rocznik b5 ma kolega. W 011 który pokazałeś praktycznie nie ma przeładowania, u mnie gdy turbina była do czyszczenia to ładował 1,5 bara. Klucz 13/14, zaprzyj go o część zimną turbiny i rozruszaj geometrię sztangą. Wężyki podciśnieniowe bym wymienił dla spokoju na silikonowe, żeby wyeliminować ich kwestię raz na zawsze. Dopiero wtedy zastanowiłbym się nad problemem jeśli nadal będzie wpadał notlauf.

Edytowane przez Undisclosed
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...