Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.9 tdi AFN (maf) i turbo


Dima99

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam pytanie, wyciąłem katalizator (by usłyszeć turbine :D), zaślepiłem egr blachą i wypaliłem kolektor ssący do czysta, na wolnych obrotach w grupie 03' mam ok 510mg rzeczywistego przepływu, tyle powinno być czy więcej ? Oczekiwałem na świst , a nie słychać turbiny wcale na wolnych, tylko tak jakby dopiero startowała,  świszczy dopiero w przedziale 1100-2000 obr, inne afn'y jak odpalają to odrazu słychać :D . Turbo chyba nie orginał bo na muszli nie ma napisu "VNT15" , tylko garrett i sam numer seryjny i rok produkcji '02. Ładuje około 2000mbar i zbija do 1980mbar , silnik afn na bank nie jakieś tam 1z czy ahu :D (też bardzo dobre silniki).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzuć ten log, bo nie wiemy nawet czy mówisz o dynamicznym, czy statycznym. Porównaj sobie z moim logiem, gdzie wszystko śmiga bardzo dobrze, a też nie ma kata i egr, a turbina jest z AWX http://vaglogi.pl/log-011_003_909c16.html Swoją drogą w moim afn gdy po odpaleniu słyszałem turbinę, to wirnik już szorował o korpus ;) Nie wiem czy tego chcesz

Edytowane przez Undisclosed
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przejde do konkretu  podczas jazdy na 2ójce podczas delikatnego przyspieszania turbo świszczy do 2000obr i jest szarpnięcie przestaje świszczeć, i zaczyna dobrze jechać, zaworek od turbiny mam założony z czarnym łbem apg 12v, zmieniłem na zaworek z egr , turbo lepiej wstawało, tego samego dnia znikło podciśnienie z sztangi vnt (muł), i wrzuciłem spowrotem tamten, w innych afnach zaworek ma białą czape , i mam pytanie czy czarny zaworek n18 gorzej steruje turbem?

Na wysokich obrotach idzie dobrze nie przeładowuje tylko mam wrażenie że wolno wstaje , przepływka idzie do około 850-900mg i trzyma 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Dima99 napisał:

zmieniłem na zaworek z egr , turbo lepiej wstawało, tego samego dnia znikło podciśnienie z sztangi vnt (muł), i wrzuciłem spowrotem tamten, w innych afnach zaworek ma białą czape , i mam pytanie czy czarny zaworek n18 gorzej steruje turbem?

n18 i n75 to teoretycznie te same zaworki, spotkasz się z wieloma opiniami, że stosowanie ich zamiennie nic nie zmienia, jednak moim zdaniem n18 jest bardziej ospały. Ja go zamieniam jedynie aby wyeliminować podejrzenia uszkodzonego n75, na zasadzie, że jeśli na n18 log wygląda lepiej to n75 leci do wymiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...