mario1980 1 Opublikowano 3 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2018 (edytowane) Witam drodzy klubowicze może odswieze kotleta lub nie bo szukając po forum nie znalazłem takiego tematu, pytanie mam audi 1.8t AEB 98r i od pewnego czasu mam problem z opalaniem mianowicie pompa nie podaje paliwa po kluczyku i jest brak prądy na bezpiecznik pompy ale jak zaczynam kręcić rozrusznikiem wsystko jest ok prad na bezpieczniku jest i auto chodzi bez problemu brak błędów na vagu bezpiecznik i przekaźnik caly,i moje pytanie czy ten model powinien mieć prąd na tym bezpieczniku po kluczyk i czy pompa tez powinna przez chwile podać paluwo Edytowane 3 Czerwca 2018 przez mario1980 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mszark 13 Opublikowano 3 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2018 U mnie pompa działa z rozrusznikiem. 96r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario1980 1 Opublikowano 4 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2018 Chciałbym uzyskać trochę więcej informacji na ten temat bo nie wiem czy gonić się po elektrykach lub szukać mechanicznej przyczyny a może poprostu ten typ tak ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario1980 1 Opublikowano 4 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2018 5 minut temu, mario1980 napisał: Chciałbym uzyskać trochę więcej informacji na ten temat bo nie wiem czy gonić się po elektrykach lub szukać mechanicznej przyczyny a może poprostu ten typ tak ma Może dokładniej opiszę problem auto po nocy a nawet po godzinnym postoju ma problemu z odpaleniem tzn długo można muszę kręcić zanim odpali a jak odpalić jest ok chodzi bez problemu nie szarpie i nie gaśnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mszark 13 Opublikowano 4 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2018 Google oraz inne tematy na forum mówią, że w aeb pompa załącza się przy odpalaniu. Na długie kręcenie może być dużo powodów: czujnik temperatury, lewe powietrze, kiepskie świece, zapchany filtr paliwa, słabe ciśnienie paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario1980 1 Opublikowano 4 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2018 No to pozostaje mi tylko sprawdzić szczelność i świece czujnik temperatury wymieniony pokazuje prawidłowe wartości filtr paliwa wymieniony ciśnienie paliwa na jałowym 3.5 bara po dodaniu gazu 4 bary już mi ręce opadają ale dzięki mszark za podpowiedź przynajmniej wiem że nie muszę szarpać się z elektrykiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abx85 1 Opublikowano 13 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2018 Jeszcze przekaźnik po chwili może załapywać, pompa paliwa, przepustnica. Mam to samo i jeszcze nie znalazłem odpowiedzi:/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario1980 1 Opublikowano 19 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2018 Przekaznik zmieniałem nie na nowy ale inny ori i bez zmian przepustnica czyszczona jest lustro pozostaje pompa paliwa ale póki co czas nie pozwala ogarnąć tematu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się