Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Szarpie silnikiem na każdym biegu 2000-2800 RPM


Michal94

Rekomendowane odpowiedzi

6 godzin temu, misiek95 napisał:

Każdorazowo nową. Trzeba też oczyścić bardzo dokładnie miejsca jej przylegania na pompce i w głowicy.

Nie zrozum mnie źle, ale moim zdaniem jak problem wrócił po tak krótkim czasie, to błąd leży gdzies w montażu ;

Niby montaż nie jest taki trudny, wstawiałem już parę razy pompki ale bardzo możliwe że u siebie w audi zrobiłem zły pomiar duża suwmiarką i może idealnie gdzieś nie trafiłem w wymiar bo nie ukrywam że pomiar jest trudny -  suwmiarka stoi ukosem, jest ciasno, szczęki suwmiarki sa duże, itp ale czy to ma bardzo duże znaczenie jak przesunę pompkę w złą stronę milimetr w prawo lub w lewo ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ustawienie pompek na suwmiarkę jest po ty, by zapewnić odpowiednie rozpylanie paliwa. Podejrzewam, że jeżeli odchyłka byłaby zbyt duża to mogłoby to wpłynąć na zwiększenie się korekcji... ale przecież to już na oko widać, że pompka nie jest prostopadle względem głowicy itd... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, kamil-vag napisał:

To ustawienie pompek na suwmiarkę jest po ty, by zapewnić odpowiednie rozpylanie paliwa. Podejrzewam, że jeżeli odchyłka byłaby zbyt duża to mogłoby to wpłynąć na zwiększenie się korekcji... ale przecież to już na oko widać, że pompka nie jest prostopadle względem głowicy itd... 

No tak nawet montowac bez suwmiarki widać na oko że pompka krzywo jest ustawiona względem głowicy.

W sumie o rozpyleniu paliwa nie pomyślałem przy ich montażu, najbardziej istotne myślałem żeby klocek mocujacy równo przylegal do pompki 

Edytowane przez Michal94
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 18.06.2018 o 11:29, BartoszBB napisał:

Nie chcę cię namawiać do czegoś złego ,lub i nowego ale są jeszcze oringi nadwymiarowe które ponoć się sprawdzają gdzie nie gdzie można znalezć info ,sam za jakiś czas zamierzam założyć na próbę.

http://allegro.pl/oring-uszczelka-pompowtrysk-nadwymiar-i7396698469.html?reco_id=c7ae6e5f-72d8-11e8-9d77-246e9680b6a8

Zauważyłem że są silniki,i osoby wśród znajomych które jeżdzą i nie robią nic przy pompkach i uszczelnieniach nawet o nich nie wiedząc... i nie mają problemów , a jak ktoś ma problem to  ciężko go rozwiązać i zagląda się cały czas. Następny silnik będzie CR pytanie jak z nim będzie...

 

No i tu chciałem podziękować koledze za link  na uszczelniacze nadwymiarowe :)

Dziś wstawiłem pompki, dość ciasno weszły w gniazda ale powiem wam że bipy na biegu jałowym sporo spadły. Po zaciśnięciu przewodu powrotnego nie ma żadnych zmian w BIPach. Samochód ładnie się zbiera, nie przerywa nie szarpie. To co mnie nie pokoi to dalej zostało szarpanie na 5b w przedziale od 1600-1800rpm ale po wymianie oringów w miarę się to uspokoiło więc tak to zostawiam, możliwe że to przez przeguby wewnętrzne bo mają luzy. Bipy w czasie jazdy dość wysokie w graniacach -40, - 60 ale auto ma moc wiec nie bede tutaj dalej szukać problemu.

Jak przyjdzie  wąż wodny który idzie pod tandemem, biorę sie za pomiar ciśnienia paliwa i przy okazji wymienię ten wąż.

Fotki po zamontowaniu nadwymiarówek. W porównaniu do fabrycznych to bardzo ładnie ciasno siedzą na pompce.

DSC_0764.JPG

DSC_0766.JPG

Po wymianie pompowtrysk z wysokimi bipami - nr 2 został przerzucony do cylindra nr 1. Jak widać dalej wartość tej pompki sporo odbiega od pozostałych.

 

DSC_0750-vert-vert.jpg

Edytowane przez Michal94
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, Michal94 napisał:

No i tu chciałem podziękować koledze za link  na uszczelniacze nadwymiarowe :)

Dziś wstawiłem pompki, dość ciasno weszły w gniazda ale powiem wam że bipy na biegu jałowym sporo spadły. Po zaciśnięciu przewodu powrotnego nie ma żadnych zmian w BIPach. Samochód ładnie się zbiera, nie przerywa nie szarpie. To co mnie nie pokoi to dalej zostało szarpanie na 5b w przedziale od 1600-1800rpm ale po wymianie oringów w miarę się to uspokoiło więc tak to zostawiam, możliwe że to przez przeguby wewnętrzne bo mają luzy. Bipy w czasie jazdy dość wysokie w graniacach -40, - 60 ale auto ma moc wiec nie bede tutaj dalej szukać problemu.

Jak przyjdzie  wąż wodny który idzie pod tandemem, biorę sie za pomiar ciśnienia paliwa i przy okazji wymienię ten wąż.

Fotki po zamontowaniu nadwymiarówek. W porównaniu do fabrycznych to bardzo ładnie ciasno siedzą na pompce.

DSC_0764.JPG

DSC_0766.JPG

Po wymianie pompowtrysk z wysokimi bipami - nr 2 został przerzucony do cylindra nr 1. Jak widać dalej wartość tej pompki sporo odbiega od pozostałych.

 

DSC_0750-vert-vert.jpg

Super! Cieszę się że coś pomogło :) i rzeczywiście BIPy spadły znacząco... korekcje nieco lepsze. Jak auto odpala po nocy jest poprawa? Jak dymienie? Wszystko na plus?

Wcześniej pisaliśmy o podkładkach mosiężnych pod wtryskiem wymieniłeś je?

Oby powyższy efekt utrzymał się jak najdłużej pod koniec lipca mam urlop to sam założe nadwymiarowe uszczelnienia u siebie i dam znać.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.07.2018 o 11:55, BartoszBB napisał:

Super! Cieszę się że coś pomogło :) i rzeczywiście BIPy spadły znacząco... korekcje nieco lepsze. Jak auto odpala po nocy jest poprawa? Jak dymienie? Wszystko na plus?

Wcześniej pisaliśmy o podkładkach mosiężnych pod wtryskiem wymieniłeś je?

Oby powyższy efekt utrzymał się jak najdłużej pod koniec lipca mam urlop to sam założe nadwymiarowe uszczelnienia u siebie i dam znać.

 

 

No "coś" tam pomogło ale rozwiązaniem problemu to nie jest, ale trudno :-P 

Z odpaleniem nigdy nie miałem problemu, pali od strzała ale zawsze się trochę zatalepie i puści niebieskiego bąka - tu raczej winna jest nierówna kompresja na baniakach.

Mosiężne podkładki znalazłem w sklepie u siebie po 4.5zł sztk.wiec sobie myślę ze zmienię na nowe za taką cenę żeby później nie gdybac, myśleć czy to nie one są przyczyną,problemem, usterką itp :-) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...