Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi BPW - brak mocy, duże spalanie


Salas_

Rekomendowane odpowiedzi

Nie powinno być oleju :decayed:

Jeżeli zalał on silniczek sterujący przepustnicą to szybkość jej działania będzie dużo niższa niż sprawnej.

Ciężko wyczuć jak się to ma do problemu , ale i tak ta przepustnica jest do wymiany :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ehhh... ??

Póki co wymieniłem uszczelkę, bo akurat miałem od renault jakąś starą przepustnice, ale taką samą i w środku suchutka była. Więc chyba dół założę tamten, a górę od audi, bo w tamtej góra była zepsuta... 

Pytanie poza tematem: mechanik ściągał cały przód przy naprawie pompy i wymianie rozrządu... BiXenony były wyjmowane i teraz widzę, że same się nie poziomują... Silniczków nie podłączyl czy co? ?

Edytowane przez Salas_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

5 godzin temu, Salas_ napisał:

Ehhh... ??

Póki co wymieniłem uszczelkę, bo akurat miałem od renault jakąś starą przepustnice, ale taką samą i w środku suchutka była. Więc chyba dół założę tamten, a górę od audi, bo w tamtej góra była zepsuta... 

Jak producent  obu przepustnic ten sam i konstrukcja mechaniczna taka sama ( szczególnie średnica przepustnicy ) to taki składak ma szansę chodzić poprawnie :decayed:

 

5 godzin temu, Salas_ napisał:

Pytanie poza tematem: mechanik ściągał cały przód przy naprawie pompy i wymianie rozrządu... BiXenony były wyjmowane i teraz widzę, że same się nie poziomują... Silniczków nie podłączyl czy co? ?

Jeżeli na zdjętym przodzie włączał stacyjkę , to sterownik ksenonów może teraz wymagać wykasowania błędów i adaptacji VAG-iem :eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro będę mierzył ciśnienia i sprawdzał gruchę. 

Żadnego błędu po scanie nie mam odnośnie świateł ?? Prawa strona lekko skacze, jak docisne po podniesieniu maski to ustaje. Może to tego wina? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam po przerwie... 

Dopiero będę działał w temacie. ?Ale po wymontowaniu turbo i sprawdzeniu go wyszło tylko że 2 śrubki na 3 się poluzowaly no i poza tym wszystko dobrze jest ustawione. Drugi raz podobno mu się przydarzyło, że luzu dostały. Tak więc Turbo odpada. Gościu tylko mówił, że dużo sadzy było, a kilkaset km temu było włożone, hmm. ??? Może to coś pomoże w ustaleniu przyczyny? 

Pozostaje do sprawdzenia: podcisnienia N75, przewody, podcisnienie pompy vacum, mówił, że można popuścić wydech i się przejechac - moze zawalony jest, podmienić pompowtryski... O czymś zapomniałem? N75 zaworek na podmianke też załatwię jak nic nie wyjdzie... 

 

Wracając jeszcze do tematu xenonów. Nadal nie działa mi samopoziomowanie... Jak wykonać test - ustawić to? ? ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompki podmienione i to samo... ?Ciśnienia wszystkie dobre. Pompa paliwa z 15 roku sprawana... EGR zaslepiony - również brak dołu. ?Dpf? Wydech? Przy okazji uszczelka co paliwo płynie została wymieniona, bo na silikon wcześniej ktoś zrobił to ?

Panowie... Jakieś pomysły? ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Salas_ napisał:

Pompki podmienione i to samo... ?Ciśnienia wszystkie dobre. Pompa paliwa z 15 roku sprawana... EGR zaslepiony - również brak dołu. ?Dpf? Wydech? Przy okazji uszczelka co paliwo płynie została wymieniona, bo na silikon wcześniej ktoś zrobił to ?

Panowie... Jakieś pomysły? ?

No co za debile, niektórzy mechanicy jakby nie było wszelkiej maści uszczelniaczy silikonowych to by musieli interesy pozamykać, bo nie umieją bez nich cokolwiek naprawić :wacko:

Metalowa uszczelka pod tandemem jest jednorazowego użytku i  zanim się tandem zdemontuje to normalny mechanik najpierw kupuje nową uszczelkę , a nie paprze potem silikonem :naughty:

Może być że wyciśnięty z miejsca uszczelnienia silikon poszedł w szynę paliwową głowicy i ją przytkał :facepalm:

Jak ECU nie wali błędami od DPF-a to raczej z nim wszystko OK, jak chcesz być pewny to załóż trójnik na przewodzie idącym z przed DPF-a do czujnika różnicowego i zmierz ciśnienie przed DPF-em podczas jazdy :eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, piotrsob1 napisał:

No co za debile, niektórzy mechanicy jakby nie było wszelkiej maści uszczelniaczy silikonowych to by musieli interesy pozamykać, bo nie umieją bez nich cokolwiek naprawić :wacko:

Metalowa uszczelka pod tandemem jest jednorazowego użytku i  zanim się tandem zdemontuje to normalny mechanik najpierw kupuje nową uszczelkę , a nie paprze potem silikonem :naughty:

Może być że wyciśnięty z miejsca uszczelnienia silikon poszedł w szynę paliwową głowicy i ją przytkał :facepalm:

Jak ECU nie wali błędami od DPF-a to raczej z nim wszystko OK, jak chcesz być pewny to załóż trójnik na przewodzie idącym z przed DPF-a do czujnika różnicowego i zmierz ciśnienie przed DPF-em podczas jazdy :eusathink:

Francuzi taką lipę odstawili, jak jeszcze tam samochód był. Na zaworku przy filtrze paliwa również silikon był... Uszczelnienie ?

Z tą szyną może akurat... Jak się zabrać żeby to wyczyścić? Może to byłby akurat strzał w stówę, nawet nie dychę już ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samochód jak przyjechał miał wymieniany wałek rozrządu, popychacze, bo dziwnie chodził... Dzisiaj mechanik do mnie zadzwonił i mówi żebym przyjechał. Już nerw... ?

Pod pokrywą jest wałek rozrządu i wypadła jedna zaślepka (Brok?) i narobilo ogrom syfu... Bez pokrywy tak walnęło olejem przez dziurkę, że wszystko zachlapalo mówił. Wałek do wymiany - w środku jeszcze szło by go uratować papierem ściernym, ale na górze lipa... 4 popychacze dziwnie jęczą i praktycznie nię da się ich wcisnąć, 4 chodzą w miarę normalnie. Pełno nagaru - wygląda jak piasek przyklejony do oleju. 

Mówił mi wcześniej, że hydraulika nie chodzi jak trzeba... Ale wyczytałem, że BPW tak sobie głośniej pufa... Kumpel też mówił, że na początku inaczej on chodził z kulturą bardziej. 

Powiedzcie mi chociaż, że to będzie przyczyną braku dołu? + większego spalania według fisa no i okopcenia turbiny... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do wymiany mam teraz wałek, popychacze i coś tam jeszcze + filtr paliwa, oleju, powietrza... Jak teraz nie będzie chodził jak trzeba to... Nie chcę myśleć. Turbo regulował sam to minimalnie dół się polepszył. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Salas_ napisał:

Powiedzcie mi chociaż, że to będzie przyczyną braku dołu? + większego spalania według fisa no i okopcenia turbiny... 

Może być ale nie musi.

Wszystko zależy od stopnia zużycia wałka i popychaczy :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, piotrsob1 napisał:

Może być ale nie musi.

Wszystko zależy od stopnia zużycia wałka i popychaczy :naughty:

Czterech popychaczy praktycznie nie dało się wcisnąć, bo pewnie nagar i opiłki zrobiły robotę... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...