Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problemy z odpalaniem po dłuższym postoju


kaman5151

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć

Auto cierpi na problemy z odpalaniem np. po nocy. Odpala jak na 3 gary. Nie ma ssania. Czasem zgaśnie, czasem się dławi, czasem odpali za 3 razem. Po odpaleniu dodanie gazu powoduje lekką zadyszkę z dołu i nagle odpuszcza w wyższych obrotach. Po upływie ok. 30 sekund od odpalenia wszystko wraca do normy. Auto pracuje jak nalezy. Reaguje na gaz, ma moc itp. Tylko te odpalanie męczy.  Dzisiaj zauważyłem przed zgaszeniem auta pod pracą, że obroty podskoczyły do 1000/min (normalnie jest 720/min) , zgasiłem i odpaliłem ponownie i mu przeszło.

Żadnych błędów w sterowniku silnika nie ma. Czysto. 

Silnik to 1.8T BFB 163km 2003r z trochę przerobioną mapą na wtryskach od BEX. Coś koło 190-200km

Ciężko teraz z mechanikami, ponieważ najbliższą wizytę mam za tydzień w środę i to tylko diagnoza. Jednak to sporo czasu i boję się, że lada chwila mi umrze w najgorszym możliwym momencie. 

Jeżeli możecie pomóc w znalezieniu przyczyny, np na podstawie logów to mogę zrobić. Prośba tylko o które bloki.

Chyba, że ktoś miał podobny objaw i wie co dokładnie jest przyczyną.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam podobny problem w tym samym silniku z tym ze pod odpaleniu jest ssanie nie dlawi sie ale chodzi tak jakby na 3 cylindry przez chwile. Wyczyscilem przeplywke i przepustnice, wymienilem swiece.  Cewki maja rok jedna z 4 lata wiec tez nie powinno byc z nia problemu tym bardziej ze nie ma zadnego bledu. Moze zaciaga gdzies lewe powietrze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyczyn może być parę, ja jak miałem problem z odpalaniem auta to miałem uszkodzony czujnik położenia wałka korbowego. Natomiast po odpaleniu auto pracowało równo, ale świeciła się kontrolka EPC. U Ciebie komplet logów na pewno w pewien sposob by pomógł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na zimnym silniku sprawdz vagiem temperature, mozliwe ze czujnik temperatury ktory jest z tylu silnika miedzy silnikiem a sciana grodziowa chyba g62 mogl pasc i pokazuje bzdure przez co moze ciezko palic i moze nie byc ssania na zimnym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...