Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Bialo niebieski dym z wydechu


karolekpoc

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem z audi a4 b7 2.0 tdi bpw . Kupilem auto 3 miesiace temu przejechalem 4 tys km . Zregenerowalem pompe oleju (przerobiona na większy imbus) wymienilem rozrzad . Zmieniłem golwice ponieważ w głowicy wyrobione byly gniazda mocowania wtryskow . Glowica po kapitalnym remoncie nowe zawory wprowadbice uszczelniacze szklanki wałek . Po przejechaniu 100 km dpf pokazał blad . Zostal usuniety .mapa wgrana nowa. Po odpaleniu auto dymi na bialo niebiesko na wolnych obrotach przy dojezdzaniu do swiatel i ruszaniu  nie zawsze .zregenerowalem turbo nic nie pomoglo tak samo dymi . Co to moze byc ??? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Co było powodem przeróbki pompy oleju, jej awaria , czy profilaktyka ?

2. Jakie były objawy wyrobionych gniazd pompek w głowicy ?

3. Ile otworków miała stara uszczelka pd głowicą, a ile ma nowa ?

4. Wałek w nowej głowicy jest przystosowany do obsługi DPF-a ?

5. jak konkretnie był ten błąd dotyczący DPF-a po tych 100 km od remontu ?

6. Usunięcie obsługi DPF-a z programu robił tuner , czy zwykły mechanik wgrywając gotowca niewiadomego pochodzenia ?

Odpowiedz szczegółowo na te pytania to postaram się coś wydedukować :hi:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Regeneracja pompy profilaktycznie

Gniazda byly powyrabiane przez źle przykrecone pompki powyciagane gwinty z glowicy 

Ile uszczelka ma otworow nw . Robil mi to mechanik zajmujacy sie tym juz kilka lat . Podejrzewam ze uszczelke założył dobra 

Walek po numerach zalozylem taki sam jak poprzedni 

Dpf usunął gosc zajmujacy sie tym kilka lat 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O ilość otworków uszczelki pod czapką pytam nie bez kozery, bo nawet " mechanicy " potrafią założyć najgrubszą z możliwych pomimo że była najcieńsza , a potem się zastanawiają skąd  takie właśnie objawy :P

Ciekaw jestem co były za błędy , że zdecydowałeś się DPF-a wywalić :whistling:

 

Odkręć korek wlewu oleju i połóż na nim poskładaną szmatę , przyciśnij ją czymśby nie spadła i obserwuj czy dymi z wydechu na biegu jałowym na zimno i potem powtórz to samo na rozgrzanym motorze :hi:

Napisz jakie są efekty testów ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak będzie dymił ze szmatą zamiast korka wlewu oleju to będzie znaczyło że źle typuję przyczynę :naughty:

Zrobisz ten test ze szmatą  czy przerasta on Twoje możliwości ?:P:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...