A4 2014 S-line 2.0 TDI remap silnika 150bhp jak to ugryźć?
3 3

    8 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Mam autko jak w opisie z moca 150bhp ( jakis serwis pisal 148), chcialbym podniesc troszke kucy pod maska i jest to 1wszy raz jak bede robil taki zabieg na jakimkolwiek aucie. Chcialbym zrobic popularny remap czyli oprogramowanie, chodzi mi o Stage 1. Autko ma 55tys mil czyli ok 110tys km. Jak poprawnie powinno to wszystko przebiegac?

    Dzwonilem do kilku tuningowych garaży u mnie w miescie. Cena to 280 funtow. Jeden polak napisal 250 i ze diagnoza jest przed i po. 1 polski zaklad napisal mi 350funtow. Mam ich sie teraz pytac o testy na hamownii itp? myslalem ze wystarczy jak ktos przyjedzie z komputerem podlaczy wgra i po sprawie. otoz znalazlem jednego anglika ktory po krotkim targowaniu sie zszedl na 160 funtow i powiedzial ze ok 190 bhp da sie wycisnac.

    Wszyscy mniej wiecej ok 185-190 bhp pisza ze da sie osiagnac aby wszystko ok bylo. Cena 250-280 odstrasza mnie troche. jak to powinno przebiegac? wiem ze mozna remap cofnac jak cos ale te ok 40 koni daloby niezlego kopa.

    Prosze o jakis opis jak to powinno wygladac, najbardziej boje sie ze moga byc problemy po remapie u tych tanszych ludzi, ale skolei na FB sa polecani przez kilkanascie osob. Z gory bardzo dziekuje

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Dzisiaj akurat będę Skodę stroił 150ps. Ogólnie ceny oscylują 1200-1400zl. Dla forumowiczów lekki rabat jest😉

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    niestety zamiejscowy jestem ;) za daleko mam. Chodzi mi o to ze nawet nie wiem czy potrzebna jest jakas hamownia. wszystkie wyciagi sa z VAGa lub innego komputera.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Podejrzenie parametrów jak najbardziej  oczywiste a nie strojenie na pałe.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    ale o co chodzi z ta hamownią? rzeczywiscie trzeba tam jechac? czy to tylko jakis parametr z komputera pobierany? czyli facet ktory przyjezdza pod dom odpada?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jak chcesz na tym oszczędzać to sobie odpuść. Odstrasza Cie cena 250 funtów, gdzie w Polsce taki zabieg to jak kolega wyżej napisał 1200-1400zł przy polskich zarobkach. Można wystroić auto na drodze bez hamowni ale nie wielu tak robi

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Hamownia to przydatna rzecz, lecz droga, ale bez niej też można wystroić i odblokować moc. Czemu taka rozbieżność cenowa? Bo na tym polega biznes, jeden zrobi taniej, drugi drożej. Jakość może być taka sama. Liczy się doświadczenie i praktyka. U ciebie siedzi EDC17.

    Stestuj aplikację na androida PerfExpert do pomiaru mocy auta czy ci trzyma chociaż fabrykę.

    Wystarczy dłuższy kawałek prostej drogi. Jak na apkę za parę złotych jest miarodajna.

    Testowaliśmy kilka aut po "odblokowaniu mocy" i przykładowo taki 1.9TDI 105KM z tego co pamiętam pokazał 140KM i 315Nm

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ostatnio strojone 2.0TDI 150PS CKFC

    Ekologia oraz EGT w normie :)

     

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się
    3 3

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.