Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zamówienie grupowe zestaw montażowy FMIC 1.8T, 2.0TFSI


HOLMATRO

Rekomendowane odpowiedzi

kurde faktycznie zrobiliście szybką akcję last minute :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, 3r4 napisał:

kurde faktycznie zrobiliście szybką akcję last minute :D 

Chcesz tez ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, HOLMATRO napisał:

Chcesz tez ?

przeszło mi to przez głowę, ale aktualnie jestem raczej na etapie składania zestawu hebli, program i dodatki muszą poczekać ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wy się dobrze zastanówcie czy warto się pakować w te "zestawy", raz kupiłem do TDI i nigdy więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, marcin4x4 napisał:

wy się dobrze zastanówcie czy warto się pakować w te "zestawy", raz kupiłem do TDI i nigdy więcej.

Rozwiń myśl ? Większość ludzi bardzo chwali. Masz inne doświadczenie podziel się ;)

 

edit :

przeczytałem cały twój temat w tej kwestii, nadal jestem przekonany, że za te pieniądze i czas jaki trzeba poświęcić na montaż jest to zestaw wart uwagi.

Jak się chce mieć igłę to się dzwoni do Wagnera i potem spawa całość z alu, ale trzeba się zastanowić, czy dla kilkunastoletniego, 200 konnego auta skóra jest warta wyprawki..

 

Pozdrawiam

Edytowane przez HOLMATRO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, HOLMATRO napisał:

przeczytałem cały twój temat w tej kwestii, nadal jestem przekonany, że za te pieniądze i czas jaki trzeba poświęcić na montaż jest to zestaw wart uwagi.

Jak się chce mieć igłę to się dzwoni do Wagnera i potem spawa całość z alu, ale trzeba się zastanowić, czy dla kilkunastoletniego, 200 konnego auta skóra jest warta wyprawki..

 

Po co Wagner ? taki sam chinol + robota z ładnie pospawanym alu to prawie taki sam koszt co ten zestaw + robota.

 

 

Edytowane przez marcin4x4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem kto wyspawa orurowanie juz z ickiem za okolo 1000zl w warszawie. X2 moze sie ktos trafi. To co tam u Ciebie nie gralo ?

Edytowane przez daglas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Michał a ja wiem kto wyspawa orurowanie fmica w Wawie w bdb cenie.

Ale za tyle co piszesz to bez fmica.

Zainteresowanych zapraszam na priv,

Pozdrawiam :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, black4 napisał:

Michał a ja wiem kto wyspawa orurowanie fmica w Wawie w bdb cenie.

Ale za tyle co piszesz to bez fmica.

Zainteresowanych zapraszam na priv,

Pozdrawiam :D

A Ty co masz u siebie ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja obdzwoniłem kilku liczących się spawaczy TIG we Wro i okolicach, najmniej za samo spawanie powiedziano mi 1000 zł, plus  IC, plus rozebranie i złożenie auta i doszło jeszcze strojenie bo to firma zajmująca się też tym. A tak generalnie samo spawanie u mnie wszędzie 2 tyś, nieliczni dają montaż w cenie.

Jeżeli masz znajomości ( ja spawacza żadnego nie znam ) to może i jesteś w stanie niewiele drożej wyspawać całość, jednak zwykły zjadacz chleba musi się liczyć z dużym kosztem takiej operacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, daglas napisał:

Nie wiem kto wyspawa orurowanie juz z ickiem za okolo 1000zl w warszawie. X2 moze sie ktos trafi. To co tam u Ciebie nie gralo ? 

jakie 1000 zł ? tyle kosztują graty a ktoś jeszcze musi rozebrać cały dziób, zdemontować to co jest i poskładać nowy, to są konkretne godziny pracy. Zakładam że zestaw jest kompletny (mój nie był)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, HOLMATRO napisał:

Jeżeli masz znajomości ( ja spawacza żadnego nie znam ) to może i jesteś w stanie niewiele drożej wyspawać całość, jednak zwykły zjadacz chleba musi się liczyć z dużym kosztem takiej operacji.

Robiłem bez znajomości zapłaciłem za wszystko (fmic 230 /  63mm) 1500 zł ze wspawaniem IC w belkę u dość znanej firmy, kolega który miał wszystkie graty swoje rok wcześniej bodajże 300 albo 500 zł (jest na forum). 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, marcin4x4 napisał:

Robiłem bez znajomości zapłaciłem za wszystko (fmic 230 /  63mm) 1500 zł ze wspawaniem IC w belkę u dość znanej firmy, kolega który miał wszystkie graty swoje rok wcześniej bodajże 300 albo 500 zł (jest na forum). 

 

O tym właśnie mówię. Ciężko jest zejść poniżej 2000 zł za taką operację. Tu masz gotowy zestaw za 764 zł, trochę pomysłowości i warsztatowego instynktu i da radę to wyrezać. Ja gdyby nie to, że miesiąc temu prawie 10 tyś wsadziłem w auto, też bym się nie zastanawiał, ale życie to nie je bajka, to je walka.

Poza tym, ze nielicznym udaje się zrobić to w okolicach 1500 zł ( bo ten, któremu ktoś łaskawie wyspawał to za bezcen, tez musiał kupić wszystkie graty a to ponad 1000 zł..), dochodzi jeszcze kwestia czasu takiej operacji. Zestaw założysz sam pod domem w jedno popołudnie, wyspawanie zajmie 2-3 dni, a to kolejny argument który trzeba brać pod uwagę - czy w pogoni za tanim wyspawaniem gdzieś w Polsce, pojedziesz zostawić auto na kilka dni, wrócisz pociągiem, potem znowu po auto.. W moim przypadku to nie realne, nie mam czasu na takie akcje.

A co to wyższości spawanego dedykowanego pod egzemplarz auta dolotu nad zestawem montażowym nie ma co dyskutować, bo to pierwsze lepsze i tyle. Ale tak jak już pisałem - czy skórka warta wyprawki ? Nie w każdym wypadku. Stąd ta akcja, ten temat.

Edytowane przez HOLMATRO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1100 nie 760.

Po czasie musisz dokręcić opaski (oryginalne audi trzymają 1000% lepiej), więc ściągasz przód (koszt), dokręcisz za mocno i zrobisz jajko, pod sylikon dostanie się olej i zagadnij co będzie dalej (znowu koszt). Ja zestaw poprawiłem 3 razy i raz zrobiłem 600km bez turbo, ludzi którzy mieli podobne historie na forum nie brakuje. 

Masz fajną budę, robisz głupie oszczędności jak ja kiedyś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, marcin4x4 napisał:

1100 nie 760.

Po czasie musisz dokręcić opaski (oryginalne audi trzymają 1000% lepiej), więc ściągasz przód (koszt), dokręcisz za mocno i zrobisz jajko, pod sylikon dostanie się olej i zagadnij co będzie dalej (znowu koszt). Ja zestaw poprawiłem 3 razy i raz zrobiłem 600km bez turbo, ludzi którzy mieli podobne historie na forum nie brakuje. 

Masz fajną budę, robisz głupie oszczędności jak ja kiedyś.

Masz rację, o czym pisałem przed chwilą, że nie ma sensu dyskutować nad wyższością jednego nad drugim. Ja jestem zmuszony do takiego zestawu bo musze jeszcze wysoftować cały silnik ( 1600 zł) a jestem po kapitalce silnika i wymianie gratów na 350 KM ( w maju poszło na to 10 tyś..).

Nie mam zaskórniaków na zabawę na całego, bo idą wakacje a rodzinę na wypoczynek też musze zabrać. Do tego pośpiech w strojeniu bo niewystrojone mocniejsze turbo nie może długo jeździć bez poinformowania o nim ECU.

Nie będzie się sprawdzało - rozbiorę na jesień ten zestaw, dokupię brakujące kolanka i będę myślał nad spawaniem, nie tracę kupując już teraz większość gratów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, marcin4x4 napisał:

jakie 1000 zł ? tyle kosztują graty a ktoś jeszcze musi rozebrać cały dziób, zdemontować to co jest i poskładać nowy, to są konkretne godziny pracy. Zakładam że zestaw jest kompletny (mój nie był)

 

 

Ja robie wszystko sam wiec interesuje mnie jedynie material. Cale przygotowania na stage 3 robie samodzielnie dlatego dla mnie koszt oddania do kogos zeby mi wyspawal bedzie nieporownywalnie wiekszy niz gotowy zestaw do fmic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie,

Tak jak Grzesiek i Michał piszą wiadomo gotowiec jest opcją najtańszą.

To nie podlega dyskusji.

O tym jak się sprawdzają w praktyce słyszałem b. różne opinie.

Zakładam, że jeżeli montaż będzie prawidłowy układ będzie się trzymał, silikony nie będą spadać itp.

Niektórzy forumowicze pisali, że niby dedykowane układy pod fmic wymagały przy montażu trochę przeróbek.

Gdyby ktoś zechciał skorzystać w Wawie mam sprawdzony, solidny warsztat i ogarniętego spawacza TIG. 

Część Kolegów skorzystała i jest b. zadowolona.

Zamawiali m.in. układy wydechowe, DP,  fmic itp.

Warsztat zamówi odpowiedni fmic, rury, kolanka i wyspawa Wam porządny custom układ na aucie w najlepszej cenie w Wawie.

I to w 1 dzień nie 2 - 3 ...

Nie będę robił tutaj reklamy, 

Zainteresowanym przekaże namiary na priv.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, HOLMATRO napisał:

Nie będzie się sprawdzało - rozbiorę na jesień ten zestaw, dokupię brakujące kolanka i będę myślał nad spawaniem, nie tracę kupując już teraz większość gratów. 

wykorzystasz tylko FMIC i może dwa sylikony.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...