Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Logi do diagnozy BFB 1.8 t


lukasz s

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, wszystkich. Bardzo proszę o Przejrzenie moich  logów, robiłem to pierwszy raz wiec proszę o wyrozumiałość.

http://vaglogi.pl/log-115_118_D4Bys.html

http://vaglogi.pl/log-003_020_sa3X7X.html

http://vaglogi.pl/log-002_033_9mksg2.html

Logowałem na benzynie, mam też LPG. w aucie mam nowe n75, DV, świece. Audi mam wrażenie słabo jedzie. Błędy jakie mam to niedoładowanie turbo i w trakcie logów wypadanie zapłonu.

Edytowane przez lukasz s
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, lukasz s napisał:

Witam, wszystkich. Bardzo proszę o Przejrzenie moich  logów, robiłem to pierwszy raz wiec proszę o wyrozumiałość.

http://vaglogi.pl/log-115_118_D4Bys.html

http://vaglogi.pl/log-003_020_sa3X7X.html

http://vaglogi.pl/log-002_033_9mksg2.html

Logowałem na benzynie, mam też LPG. w aucie mam nowe n75, DV, świece. Audi mam wrażenie słabo jedzie. Błędy jakie mam to niedoładowanie turbo i w trakcie logów wypadanie zapłonu.

Auto po programie, turbo w ogóle nie osiąga zadanego ciśnienia, mizerny przepływ powietrza.

Zaczął bym od szczelności dolotu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczelność sprawdzałem kompresorem i wyszła malutka nieszczelność na w ezektorze. 

Edytowane przez lukasz s
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdejmij kata, możliwe że jest zatkany, najlepiej wywal go, do tego turbo obejrzysz bo prawdopodobnie popękane, program jest bardzo kiepski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, Łukasz13 napisał:

Zdejmij kata, możliwe że jest zatkany, najlepiej wywal go, do tego turbo obejrzysz bo prawdopodobnie popękane, program jest bardzo kiepski.

A mogę wydłubać 

 kata i wsadzić samą puszkę?

Edytowane przez lukasz s
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie ze mozesz sam wklad wywalic. Najpewniej turbo jest w kiepskim stanie i wymaga regeneracji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozesz wsadzic z bexa od razu. Na takim turbie zrobisz 230km (bez kata, z wiekszymi wtryskami i lepszym ic).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, lukasz s napisał:

A mogę wydłubać 

 kata i wsadzić samą puszkę?

albo kup DP , na forum zbieramy 5 osób na grupowe zamówienie wtedy jest taniej są już 3 byłbyś 4..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem po wymnie turbo na BEX po pełne regeneracji, wydłubanie kata. Auto nareszcie jedzie ale cos kuca przy 5000 tyś obrotach. Proszę o analizę logów po wymianie turbiny i usunięciu kata.

http://vaglogi.pl/log-002_033_93PwT9.html

http://vaglogi.pl/log-115_118_UmOMW.html

http://vaglogi.pl/log-003_020_oO31z6.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest spoko, turbo ladnie pompuje i szybko wstaje. Wsadzaj wieksze wtryski (najtaniej od saaba o nr 0280156023 lub z baam) i jedz na korekte softu. Powinien ladny wynik wypluc.

Doladowanie powyzej 5000 obrotow na k03s bedzie spadac, to nie jest duza turbina. Ma co prawda szybki spool ale powyzej 5000 doladowanie spada. Nie ma sie tutaj czym przejmowac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź jeszcze ciśnienie paliwa, bo wtryski pętlą i stąd pewnie odczuwasz takie objawy. Jak ciśnienie ok to korekta softu lub większe wtryski i korekta softu :D

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za podpowiedź.  Wtryski zamówione,  a później korekta softu. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy na podstawie przeplywki wynik mocy w km jest miarodajny? jesli np po przeplywnie wychodzi nam 230km i postawimy auto na hamownie wyjdzie nam bardzo podobny wynik?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, przem8 napisał:

Sprawdź jeszcze ciśnienie paliwa, bo wtryski pętlą i stąd pewnie odczuwasz takie objawy. Jak ciśnienie ok to korekta softu lub większe wtryski i korekta softu :D

Jaki filtr paliwa założyć? Może zna ktoś numer filtra.?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy,  podpowiedzcie czy sterownik silnika a4b7 BFB 2006 rok jest jakiś problematyczny do zaadoptowania mu wtrysków z BEX żeby mi nie pętliły pow 5000 tyś . Kolega pomaga mi poprawić mapę po zmianie na suszarkę i wtrysków z BEX. Poprzedni program był na oryginale BFB. Proszę o podpowiedź. Od innego znajomego usłyszałem że mój sterownika będzie się grał z wtryskami od BEX bo ma jakieś ograniczenia. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problemów żadnych nie powinno być, a zmiana wtryskiwaczy na te z bexa to codzienność dla tunerów przy zmianie softu. Brak umiejętności lub pompa nie domaga w tym przypadku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, lukasz s napisał:

A jak powinno wyglądać poprawne ciśnienie pompy paliwa ?

Regulator jest 4 bar, więc tyle powinno być na listwie wtryskowej w każdym zakresie obrotów. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...