Audi b6 1.9 Avf - uzyskanie mocy około 210 km
0

    9 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Napisano (edytowane)

    Witam, co potrzebuje żeby uzyskac moc około 210km w AVFie? Auto jest po programie 183km/375nm na seryjnych gratach, jedna pompka kulała/eje i jej wartość wynosi 1.50, myślę, że wynik byłby ciut większy przy zdrowej pompce. Czy wymiana samej turbiny na BRD da wyniki ponad 205/210 ? Czy nie da wyniku i trzeba montować fmic i inne pompki ? 

    Edytowane przez MilUl

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jakie pompki u Ciebie teraz siedza? A co do wydania mocy, to oczywiscie, mozesz zrobic bez fmica tylko po jednym przejezdzie z mocy nie wiele zostanie bo bedzie piekarnik w dolocie :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    4 godziny temu, DivaynEays napisał:

    Jakie pompki u Ciebie teraz siedza? A co do wydania mocy, to oczywiscie, mozesz zrobic bez fmica tylko po jednym przejezdzie z mocy nie wiele zostanie bo bedzie piekarnik w dolocie :)

    No właśnie nie wiem , czy AVFIE w b6 występowały pompki AL? No dobra a np. Turbo gtb17 ( brd za późno wstaje)  + fmic , pompki seria - ugram tyle ? 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    kontrola pompek jakie sa zacznij od tego, reszta co napisales czyli gtb17 (lub gtb22) +fmic i pewnie DP i mozna atakowac :) A no i jeszcze sprzeglo bys musial zrobic, bo Twoje watpie, ze obrobi (z brd powinno dac rade, ewentualnie swoje obic kewlarem, ale to juz musisz zapytac kogos bardziej oblatanego w dieslu)

    Edytowane przez DivaynEays

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    12 godzin temu, DivaynEays napisał:

    kontrola pompek jakie sa zacznij od tego, reszta co napisales czyli gtb17 (lub gtb22) +fmic i pewnie DP i mozna atakowac :) A no i jeszcze sprzeglo bys musial zrobic, bo Twoje watpie, ze obrobi (z brd powinno dac rade, ewentualnie swoje obic kewlarem, ale to juz musisz zapytac kogos bardziej oblatanego w dieslu)

    Dzięki, dp już jest ,  a jaki rozmiar fmica żeby dużo belki nie przycinać? 550x140x65 będzie optymalne czy większy 550x180x65 ?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Wkładaj GTB2060vklr będziesz miał z zapasem jakbyś kiedyś chciał wymienić pompki na wydajniejsze . Chyba najlepsza turbina na większą moc na miasto . Wstaje jak szalona bo na kulkach  , chłodzenie wodą poprawia grzanie się silnika w zimię , same plusy . Tarczę wystarczy obić kevlarem w Maklandzie . U mnie trzyma 230km/505Nm 😉 Tutaj masz u mnie na pompkach BJ trochę bardzie wydajne jak BA z AVF . 25440168_1835708379836173_56425605930727

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    5 godzin temu, danielstol napisał:

    Wkładaj GTB2060vklr będziesz miał z zapasem jakbyś kiedyś chciał wymienić pompki na wydajniejsze . Chyba najlepsza turbina na większą moc na miasto . Wstaje jak szalona bo na kulkach  , chłodzenie wodą poprawia grzanie się silnika w zimię , same plusy . Tarczę wystarczy obić kevlarem w Maklandzie . U mnie trzyma 230km/505Nm 😉 Tutaj masz u mnie na pompkach BJ trochę bardzie wydajne jak BA z AVF . 25440168_1835708379836173_56425605930727

    Daniel możesz powiedzieć coś więcej o swoim setupie? Jak to jeżdzi,spala,jaki koszt turbo orientacyjny ? Od kogo turbo brane i czy jakieś przeróbki układu wydechowego były robione? Jak sprawa wygląda z montażem dużo rezania?

    Ja osobiście zastanawiam się nad GTD 1752 VRK bo ponoć pięknie wstaje z dołu zresztą wykresy same mówią za siebie. Ma ktoś może taką u siebie?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    1 godzinę temu, BartoszBB napisał:

    Daniel możesz powiedzieć coś więcej o swoim setupie? Jak to jeżdzi,spala,jaki koszt turbo orientacyjny ? Od kogo turbo brane i czy jakieś przeróbki układu wydechowego były robione? Jak sprawa wygląda z montażem dużo rezania?

    Ja osobiście zastanawiam się nad GTD 1752 VRK bo ponoć pięknie wstaje z dołu zresztą wykresy same mówią za siebie. Ma ktoś może taką u siebie?

    Zapraszam do mojego tematu. 🙂 Ale Turbo jest GTB2060VKLR od Turbo-Spaw downpipe 3 cale, reszta wydechu 2,5 gola rura, sprzęgło tarcza kevlar Makland, Map sensor 4 bar, Fmic 550x140x65 dolot Alu 51 mm, pompki BJ seria, do tego popcorn limiter, Wszystko ogarniałem sam, montaż spawanie wydechu, sprzęgło itp. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    14 godzin temu, MilUl napisał:

    Dzięki, dp już jest ,  a jaki rozmiar fmica żeby dużo belki nie przycinać? 550x140x65 będzie optymalne czy większy 550x180x65 ?

    u mnie siedzi w zwyklym zderzaku 550x180x65 (bez ciecia belki i zderzaka + kratki na swoich miejscach)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się
    0

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy