Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wspomnienie starych , dobrych czasów Audi Motorsport


piotrsob1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Dzisiaj na YT trafiłem na filmik, składankę rajdową grupy B z lat 80-tych :slina:

Pamiętam jako szczawik te urywki z naszej telewizji , która czasem jednak coś ze zgniłego zachodu pokazywała :P

To były czasy, kierowcy i kibice mieli jaja, nawet jedna kobieta z jajami się wtedy ścigała  ( Michele Mouton ) ::hi:

A tutaj już czasy obecne i przepiękny film z odbudowy takiego historycznego auta ( z super muzą ) ::whistling:

 

Droga młodzieży , popatrzcie sobie jak się kiedyś jeździło na rajdach, jaki to był klimat .

Dzisiaj to imprezy dla grzecznych dzieci ...

Ech , łezka się w oku kręci :)

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hey Piotr!

Dzięki za przywołanie pięknych klimatów i wspomnień!

Btw. właśnie miałem zamieścić wątek z podobnymi filmikami z YT,

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest na YT trochę filmików z tamtych , pięknych czasów , już od jakiegoś czasu się przymierzałem by taki temacik założyć :)

Jak komuś wpadnie w oko coś ciekawego to wrzucać :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wywiad z żywą legendą grupy B

Walterem Rohrl'em na temat projektu Quattro Sport:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No czysta przyjemność pooglądać :D

Szkoda tylko że ten wywiad nie jest przetłumaczony, za moich czasów z języków obcych w szkołach do których chodziłem był tylko rosyjski :P

A Walter był na prawdę wirtuozem w ujeżdżaniu nie tylko Audi.

Na tym filmiku ładnie widać jak " gra na pedałach"  ( sorry , bez żadnych podtekstów ):):

 

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak te silniki grupy B musIały się wkręcać na obroty!

Przejście z obrotów od 1 biegu do 3-ego zajmowało Rohrl'owi jakieś 2 sekundy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To były czasy , gdy jeszcze było coś takiego jak "niemiecka solidność ", nie żałowano pieniędzy na materiały , konstruowano z dużym zapasem, nie to co teraz, że sprzęty na fabrycznych ustawieniach ledwo wytrzymują ( albo i nie:P ) do końca gwarancji :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pełna zgoda Piotrze.

Na marginesie to co się z nowymi autami 0000 dzieje woła o pomstę...

Znajomi reklamują liczne usterki w najnowszych S3, A5, Q7 itp...

Szkoda gadać...

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co prawda to nie rajdówki ale nawiązują do pięknych tradycji Quattro Sport:

 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to jeszcze jeden.

Replika Audi Sport zbudowana w 1985. 

Moc: 1081 PS!

Wystawiona podczas targów motoryzacyjnych w Essen w 2016

Próbka dżwięku :D:

 

 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka ciekawych przejazdów m.in. S1 Hill Climb Masters :

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Absolutny dreamcar Urquattro:

Dzwięk wydechu poezja :D 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10-15 latek temu można było cywilną wersję kupić za rozsądne pieniądze.

Dzisiaj ceny ładnych egzemplarzy powalają i jest ich tyla co kot napłakał,  pozostaje pooglądać na YT :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...