Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zaciski 6 tłokowe przód , 4 tłokowe tył jak to ugryźć Porshe Cayenne ZR18


Treys

Rekomendowane odpowiedzi

Witam , jako że nie znalazłem odpowiedniego tematu jednak coś tam poczytałem i wywnioskowałem pewne rzeczy jednak chciałbym, aby mi ktoś na "chłopski" rozum nie co napisał :)

 

Samochód A4 B8 2.0 tdi avant wiadomo seria hamulców , robiony pod wygląd :) trafiła się okazja kupna zacisków z Porshe Cayenne ZR18  z 2014 roku przód 6 tłok a tył 4 tłok.

Koła mam w samochodzie 19 stki także duże pole do popisu, z informacji wiem że przednia tarcza powinna być około 350-356mm czyli ktoś mi mówił że z A6 C7 podejdzie , tył 320mm S4 B8

Teraz jak to ugryźć i ile by to kosztowało ( nie wliczając zacisków komplet 1500-2500 zł po regeneracji ) czy robił ktoś już takiego swapa i mógłby podpowiedzieć co i jak ? bo orientując się nie będzie to pasowało wszystko bez jakiegoś przerabiania tak ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba wykonać adaptery pod te zaciski i dobrać tarcze, ogólnie nie jest to taka prosta sprawa jak w przypadku B6/7. Ja na Twoim miejscu odpuściłbym te zaciski i zastanowił się nad zaciskami z S4 B9. ZR18 jest gruby i potem są problemy założyć ładny felunek z ładnym concave. 

Attach14914_20180104_174700.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie myślałeś nad zaciskami ATE 356mm? Też są spore a zestaw p&p. Tył w s4 jest 330mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Wandej napisał:

Nie myślałeś nad zaciskami ATE 356mm? Też są spore a zestaw p&p. Tył w s4 jest 330mm

Dokładnie po co kombinować 356mm lub 380mm i bedzie ok wszystko P&P pasuje. Jak chcesz to mam takie zestawy tyl tez

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie koła mam fajne myślę i bardzo dużo miejsca jest ETA BETA VENTI R a jest okazja kupić po dobrej cenie właśnie ZR18 zaciski wiem że z tyłem nie było by tyle roboty co z przodem , jak sprawa kosztownie wychodzi mógłby mi ktoś delikatnie przybliżyć samych tarcz przód + tył + przeróbka ? dodatkowo przewody też są inne raczej tak ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Treys napisał:

Odnośnie koła mam fajne myślę i bardzo dużo miejsca jest ETA BETA VENTI R a jest okazja kupić po dobrej cenie właśnie ZR18 zaciski wiem że z tyłem nie było by tyle roboty co z przodem , jak sprawa kosztownie wychodzi mógłby mi ktoś delikatnie przybliżyć samych tarcz przód + tył + przeróbka ? dodatkowo przewody też są inne raczej tak ?

Masz gotowe adaptery pod ten 4tłok na tył + ręczny który w B8 jest elektryczny, że sądzisz że nie byłoby tyle roboty? Jeśli znajdziesz firmę która ma gotowe adaptery, to musisz liczyć 600-800zł za przód i 800-1000zł za tył. Nowe tarcze to 1000-1500zl za kpl, cena zależy od producenta którego wybierzesz.  Przewody w oplocie to jakieś 350-400zl za kpl. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat zacisków ZR18 przód 6 tłok i tył 4 tłok ogarnięty u kolegi w a4 b8 i wcale nie za takie pięniadze jak piszesz H4mm3R. Tarcze są tańsze niż do 380 lub 356, poza tym ten zacisk wygląda słabo w porównaniu z ZR18. Jeżeli kolega ma chęć mieć coś innego niż wszyscy to polecam taki zestaw. Z tyłu muszą być dwa zaciski żeby działał ręczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, corradoowner napisał:

Temat zacisków ZR18 przód 6 tłok i tył 4 tłok ogarnięty u kolegi w a4 b8 i wcale nie za takie pięniadze jak piszesz H4mm3R. Tarcze są tańsze niż do 380 lub 356, poza tym ten zacisk wygląda słabo w porównaniu z ZR18. Jeżeli kolega ma chęć mieć coś innego niż wszyscy to polecam taki zestaw. Z tyłu muszą być dwa zaciski żeby działał ręczny.

Jak ktoś robi wszystko samemu, to płaci tylko za materiał - logiczne że jest taniej. Ja podałem ceny ile krzyczy sobie firma za taki adapter. Tarcze 356 z C7 można kupić za 450zl kpl. "...poza tym ten zacisk wygląda słabo w porównaniu z ZR18." ten czyli który? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, H4mm3R napisał:

Jak ktoś robi wszystko samemu, to płaci tylko za materiał - logiczne że jest taniej. Ja podałem ceny ile krzyczy sobie firma za taki adapter. Tarcze 356 z C7 można kupić za 450zl kpl. "...poza tym ten zacisk wygląda słabo w porównaniu z ZR18." ten czyli który? 

Chodzi mi o zacisk od tarcz 356 i 380. Dla mnie wygląda słabo. Być może kolega da sobie radę sam ogarnąć temat, nie musisz go od razu straszyć kosztami :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, corradoowner napisał:

Chodzi mi o zacisk od tarcz 356 i 380. Dla mnie wygląda słabo. Być może kolega da sobie radę sam ogarnąć temat, nie musisz go od razu straszyć kosztami :D

Racja, te zaciski wizualnie szału nie robią.  Zresztą napisał że chodzi o wygląd. Może znajdzie coś taniej, nie mówię że się nie da ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No mam znajomego, który by mi to ogarnął według niego za całość wyszło by około 4 tyś z zaciskami po regeneracji jednak boje się odnośnie tych adapterów i tarcz że wyjdzie dużo więcej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie cytuj z gownem w postaci prosiakowych zaciskow

Wrzucaj 356 albo 380 na przod i 330 na tył

Hamulce mają przede wszystkim hamować, wygląd to tutaj trzeciorzedna sprawa i taka moja mała uwaga na ten temat: najjesz się z pełnej miski a nie ładnej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Dev napisał:

Nie cytuj z gownem w postaci prosiakowych zaciskow

Wrzucaj 356 albo 380 na przod i 330 na tył

Hamulce mają przede wszystkim hamować, wygląd to tutaj trzeciorzedna sprawa i taka moja mała uwaga na ten temat: najjesz się z pełnej miski a nie ładnej

problem taki że mój samochód to typowy show car i nie robi w ciągu roku więcej jak 3 tyś km :) jednak to też mnie martwi czy inwestować bo inwestycja się nigdy nie zwraca dlatego też chciałem wiedzieć jakie są koszty +/- i temu padło na zr18 z porshe bo po dobrych pieniądzach

 

znów tutaj przykład kolejnego znajomego, który ma u siebie zamontowane i kazał na start 4,5k mieć bo da się w tych pieniądzach zrobić 32595153_2057968277751256_23343764440560

Edytowane przez Treys
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli masz kogoś kto Ci to ogarnie to się nie zastanawiaj! Zestaw 380+330 wcale nie będzie dużo tańszy a sam piszesz, że zależy Ci na wyglądzie. Skoro znasz Radka i jego b8 i widziałeś też ogarnięty tył to wiesz czego się spodziewać. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, Treys napisał:

znów tutaj przykład kolejnego znajomego, który ma u siebie zamontowane i kazał na start 4,5k mieć bo da się w tych pieniądzach zrobić 32595153_2057968277751256_23343764440560

4.5 tzł ???? :polew:

za co ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, corradoowner napisał:

To załatw koledze taniej

Taniej się nie da znam przybliżoną cenę :) a u Radka bardzo ładnie to wygląda, zaciski są dostępne i wyglądają tak 35296736_2037422096268063_26292449928114

Edytowane przez Treys
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze jedno pytanie w kwestii hamulca ręcznego z tego co się orientuje to z porshe zr18 4 tłok nie da się tego tak zrobić aby ręczny mi działał ponieważ jest tam silniczek tak ? I tak samo sprawa wygląda w modelu RS4 jest podstawowy zacisk ze względu na ręczny elektryczny, czy ktoś z was ogarniał to tak aby na tył wpadł 4 tłok i ręczny działał ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...