Zaciski 6 tłokowe przód , 4 tłokowe tył jak to ugryźć Porshe Cayenne ZR18
1 1

    30 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam , jako że nie znalazłem odpowiedniego tematu jednak coś tam poczytałem i wywnioskowałem pewne rzeczy jednak chciałbym, aby mi ktoś na "chłopski" rozum nie co napisał :)

     

    Samochód A4 B8 2.0 tdi avant wiadomo seria hamulców , robiony pod wygląd :) trafiła się okazja kupna zacisków z Porshe Cayenne ZR18  z 2014 roku przód 6 tłok a tył 4 tłok.

    Koła mam w samochodzie 19 stki także duże pole do popisu, z informacji wiem że przednia tarcza powinna być około 350-356mm czyli ktoś mi mówił że z A6 C7 podejdzie , tył 320mm S4 B8

    Teraz jak to ugryźć i ile by to kosztowało ( nie wliczając zacisków komplet 1500-2500 zł po regeneracji ) czy robił ktoś już takiego swapa i mógłby podpowiedzieć co i jak ? bo orientując się nie będzie to pasowało wszystko bez jakiegoś przerabiania tak ?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Trzeba wykonać adaptery pod te zaciski i dobrać tarcze, ogólnie nie jest to taka prosta sprawa jak w przypadku B6/7. Ja na Twoim miejscu odpuściłbym te zaciski i zastanowił się nad zaciskami z S4 B9. ZR18 jest gruby i potem są problemy założyć ładny felunek z ładnym concave. 

    Attach14914_20180104_174700.jpg

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Nie myślałeś nad zaciskami ATE 356mm? Też są spore a zestaw p&p. Tył w s4 jest 330mm

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    2 godziny temu, Wandej napisał:

    Nie myślałeś nad zaciskami ATE 356mm? Też są spore a zestaw p&p. Tył w s4 jest 330mm

    Dokładnie po co kombinować 356mm lub 380mm i bedzie ok wszystko P&P pasuje. Jak chcesz to mam takie zestawy tyl tez

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Odnośnie koła mam fajne myślę i bardzo dużo miejsca jest ETA BETA VENTI R a jest okazja kupić po dobrej cenie właśnie ZR18 zaciski wiem że z tyłem nie było by tyle roboty co z przodem , jak sprawa kosztownie wychodzi mógłby mi ktoś delikatnie przybliżyć samych tarcz przód + tył + przeróbka ? dodatkowo przewody też są inne raczej tak ?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    2 godziny temu, Treys napisał:

    Odnośnie koła mam fajne myślę i bardzo dużo miejsca jest ETA BETA VENTI R a jest okazja kupić po dobrej cenie właśnie ZR18 zaciski wiem że z tyłem nie było by tyle roboty co z przodem , jak sprawa kosztownie wychodzi mógłby mi ktoś delikatnie przybliżyć samych tarcz przód + tył + przeróbka ? dodatkowo przewody też są inne raczej tak ?

    Masz gotowe adaptery pod ten 4tłok na tył + ręczny który w B8 jest elektryczny, że sądzisz że nie byłoby tyle roboty? Jeśli znajdziesz firmę która ma gotowe adaptery, to musisz liczyć 600-800zł za przód i 800-1000zł za tył. Nowe tarcze to 1000-1500zl za kpl, cena zależy od producenta którego wybierzesz.  Przewody w oplocie to jakieś 350-400zl za kpl. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Temat zacisków ZR18 przód 6 tłok i tył 4 tłok ogarnięty u kolegi w a4 b8 i wcale nie za takie pięniadze jak piszesz H4mm3R. Tarcze są tańsze niż do 380 lub 356, poza tym ten zacisk wygląda słabo w porównaniu z ZR18. Jeżeli kolega ma chęć mieć coś innego niż wszyscy to polecam taki zestaw. Z tyłu muszą być dwa zaciski żeby działał ręczny.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    8 minut temu, corradoowner napisał:

    Temat zacisków ZR18 przód 6 tłok i tył 4 tłok ogarnięty u kolegi w a4 b8 i wcale nie za takie pięniadze jak piszesz H4mm3R. Tarcze są tańsze niż do 380 lub 356, poza tym ten zacisk wygląda słabo w porównaniu z ZR18. Jeżeli kolega ma chęć mieć coś innego niż wszyscy to polecam taki zestaw. Z tyłu muszą być dwa zaciski żeby działał ręczny.

    Jak ktoś robi wszystko samemu, to płaci tylko za materiał - logiczne że jest taniej. Ja podałem ceny ile krzyczy sobie firma za taki adapter. Tarcze 356 z C7 można kupić za 450zl kpl. "...poza tym ten zacisk wygląda słabo w porównaniu z ZR18." ten czyli który? 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    2 minuty temu, H4mm3R napisał:

    Jak ktoś robi wszystko samemu, to płaci tylko za materiał - logiczne że jest taniej. Ja podałem ceny ile krzyczy sobie firma za taki adapter. Tarcze 356 z C7 można kupić za 450zl kpl. "...poza tym ten zacisk wygląda słabo w porównaniu z ZR18." ten czyli który? 

    Chodzi mi o zacisk od tarcz 356 i 380. Dla mnie wygląda słabo. Być może kolega da sobie radę sam ogarnąć temat, nie musisz go od razu straszyć kosztami :D

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    8 minut temu, corradoowner napisał:

    Chodzi mi o zacisk od tarcz 356 i 380. Dla mnie wygląda słabo. Być może kolega da sobie radę sam ogarnąć temat, nie musisz go od razu straszyć kosztami :D

    Racja, te zaciski wizualnie szału nie robią.  Zresztą napisał że chodzi o wygląd. Może znajdzie coś taniej, nie mówię że się nie da ;) 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    No mam znajomego, który by mi to ogarnął według niego za całość wyszło by około 4 tyś z zaciskami po regeneracji jednak boje się odnośnie tych adapterów i tarcz że wyjdzie dużo więcej

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Nie cytuj z gownem w postaci prosiakowych zaciskow

    Wrzucaj 356 albo 380 na przod i 330 na tył

    Hamulce mają przede wszystkim hamować, wygląd to tutaj trzeciorzedna sprawa i taka moja mała uwaga na ten temat: najjesz się z pełnej miski a nie ładnej

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)
    8 godzin temu, Dev napisał:

    Nie cytuj z gownem w postaci prosiakowych zaciskow

    Wrzucaj 356 albo 380 na przod i 330 na tył

    Hamulce mają przede wszystkim hamować, wygląd to tutaj trzeciorzedna sprawa i taka moja mała uwaga na ten temat: najjesz się z pełnej miski a nie ładnej

    problem taki że mój samochód to typowy show car i nie robi w ciągu roku więcej jak 3 tyś km :) jednak to też mnie martwi czy inwestować bo inwestycja się nigdy nie zwraca dlatego też chciałem wiedzieć jakie są koszty +/- i temu padło na zr18 z porshe bo po dobrych pieniądzach

     

    znów tutaj przykład kolejnego znajomego, który ma u siebie zamontowane i kazał na start 4,5k mieć bo da się w tych pieniądzach zrobić 32595153_2057968277751256_23343764440560

    Edytowane przez Treys

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeżeli masz kogoś kto Ci to ogarnie to się nie zastanawiaj! Zestaw 380+330 wcale nie będzie dużo tańszy a sam piszesz, że zależy Ci na wyglądzie. Skoro znasz Radka i jego b8 i widziałeś też ogarnięty tył to wiesz czego się spodziewać. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    14 godzin temu, Treys napisał:

    znów tutaj przykład kolejnego znajomego, który ma u siebie zamontowane i kazał na start 4,5k mieć bo da się w tych pieniądzach zrobić 32595153_2057968277751256_23343764440560

    4.5 tzł ???? :polew:

    za co ? 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    To załatw koledze taniej

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    daj listę potrzebnych czesci

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    daj listę potrzebnych czesci

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)
    31 minut temu, corradoowner napisał:

    To załatw koledze taniej

    Taniej się nie da znam przybliżoną cenę :) a u Radka bardzo ładnie to wygląda, zaciski są dostępne i wyglądają tak 35296736_2037422096268063_26292449928114

    Edytowane przez Treys

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Mam jeszcze jedno pytanie w kwestii hamulca ręcznego z tego co się orientuje to z porshe zr18 4 tłok nie da się tego tak zrobić aby ręczny mi działał ponieważ jest tam silniczek tak ? I tak samo sprawa wygląda w modelu RS4 jest podstawowy zacisk ze względu na ręczny elektryczny, czy ktoś z was ogarniał to tak aby na tył wpadł 4 tłok i ręczny działał ?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    prosiak ma z tyłu tarczo-bęben 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Tak jak Ci pisałem, musisz mieć dwa zaciski z tyłu. Radek tak zrobił. Jest jeszcze jedna opcja, szukać zacisku z Gallardo ale ciężko będzie Ci znaleźć taki komplet.

    Gallardo_6.jpg

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Godzinę temu, corradoowner napisał:

    Tak jak Ci pisałem, musisz mieć dwa zaciski z tyłu. Radek tak zrobił. Jest jeszcze jedna opcja, szukać zacisku z Gallardo ale ciężko będzie Ci znaleźć taki komplet.

    Gallardo_6.jpg

    dajesz zwykły Alu zacisk do ręcznego w standardowe miejsce

    do tego adapter dla właściwego zacisku

    ogólnie gra nie warta świeczki 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Bo?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    do tego potrzeba odpowiedniej wiedzy, narzędzi, urzadzen i umiejętności. byle kto tego nie zrobi aby było to mocne i trwałe

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ale napisał wyżej, że ma kogoś kto mu to ogarnie, poza tym zna właściciela audi ze zdjęcia wyżej, który też mu w tym pomoże. Sam jestem w stanie zrobić mu taki adapter jeżeli wyśle mi zacisk na przymiarki. Myślę, że gdyby sam sobie to ogarnął to nie pytał by tu na forum

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    17 godzin temu, Dev napisał:

    do tego potrzeba odpowiedniej wiedzy, narzędzi, urzadzen i umiejętności. byle kto tego nie zrobi aby było to mocne i trwałe

    Mam takiego znajomego, który by mi to wszystko zrobił bo zajmuje się tym

    35784748_1446785018801291_76412401481175

     

    Jednak wolałem się upewnić czy jest coś takiego w ogóle wykonalne bo ja się na tym nie znam tak dokładnie wiem ile wiem :) a mi głównie zależy na wyglądzie hamować napewno nie będzie hamować słabiej niż seria a serie mam

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)

    Co do tematu zestaw najwyżej zaaktualizauje :)

     

    kupiłem 1 zestaw kompletu 6 i 4 tłok aktualnie będą w regeneracji i prawdopodobnie kolor czerwony

    36869713_2477936552223887_38430842863201

     

    temat obgadamy ze znajomym który to przerabia także będę miał przód tak jak ma być oraz tył z adapterem na ręczny elektryczny i wszystko będzie hulało :)

    Edytowane przez Treys

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    wrzucaj foty z postępu prac :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Chętnie będę aktualizować z tym że termin dopiero na przymiarki i robote mam na wrzesień jakoś :D wtedy będą dorabiane adaptery żeby wszystko śmigało tak jak należy

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się
    1 1

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy