Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Black BEX quattro 225KM/345Nm by Gregor10/FULLLL/Milltek/Vfiz/Brakes-345/300/ATS GTR908/KierownicaRS


dayd_4

Rekomendowane odpowiedzi

2.thumb.JPG.c94d03c7703fede70bd53dfdf7ce4eb9.JPG

DSC_7979.thumb.JPG.dba2c64bdda176186f256bcfe711b009.JPG

20190403_172209.jpg

20190403_172052.jpg

20190309-135718.jpg

IMG_20220107_133300.thumb.jpg.f7ae158c8aa31888c1962d8f95254f81.jpg

wykres.png

 

 

Witam Serdecznie Forumowiczów!

Oto historia mojego :audi:

 

Moje założenie było proste:

S4 do jeżdżenia na co dzień (czytaj: z niższymi kosztami utrzymania), czyli Full, ale w sprawdzonej jednostce 1.8 Turbo quattro

Żeby nie bawić się w kosztowne doposażenia, szukałem jak najbogatszej wersji S-Line Plus, koniecznie z szyberdachem i czarnym sufitem.

Po wielu kilometrach i kilku wycieczkach do Radomia, trafiło mi się ogłoszenie, „pod domem”, od specjalisty zajmującego się sprowadzaniem tylko Audi B6, B7, we Wrocławiu. Krótkie oględziny i z uwagi na rzadkość występowania takiej wersji – szybka decyzja.

… i tak oto stałem się szczęśliwym posiadaczem Maksymalnie Czarnej Audi A4 B6 Avant S-Line Plus 1.8T BEX quattro

 

Wyposażenie w skrócie:

S-line Zewnętrzny +Wewnętrzny, Bi ksenon, Szyberdach, Nagłośnienie BOSE , Rezygnacja z Chromów – wszystko czarne:  grille, listwy, relingi, reflektory przednie.   Czarny Sufit, Czarne Szyby Dymione, Czarne Skóry, Grzane Fotele, Pakiet Podświetlenia, Tempomat, Parktronic Tył, Zawieszenie 1BV, Nawigacja, Kompletna Dokumentacja Niemiecka.  Stosunkowo mały przebieg, kilka rzeczy na dzień dobry do ogarnięcia. Cena oczywiście adekwatna do wersji… .

Lista wyposażenia:

Pakiet wewnętrzny:

- Emblemat S line na listwach ochronnych tylnych drzwi po obu stronach pojazdu
- sportowe siedzenia pokryte w całości skórą w kolorze
- wstawki w tapicerce drzwi pokryte skórą w kolorze czarnym
- listwy progowe w drzwiach z emblematem S line
- podparcie odcinka lędźwiowego kręgosłupa, regulowane elektrycznie, dla obu przednich foteli
- podsufitka i elementy przy suficie w kolorze czarnym

- okno dachowe sterowane elektrycznie
- elementy dekoracyjne z matowego aluminium
- sportowa trójramienna kierownica, pokryta czarną, perforowaną skórą
- gałka drążka zmiany biegów opcjonalnie dostępna w aluminium
- osłona drążka zmiany biegów z czarnej skóry (dla manualnej skrzyni biegów)
- uchwyt hamulca ręcznego pokryty czarną skórą
- system informacji kierowcy FIS Kolorowy
- pakiet oświetleniowy:

- oświetlenie przestrzeni nóg
- światła ułatwiające wsiadanie (białe) oraz ostrzegawcze (czerwone) i iluminacja (czerwona) klamki wewnętrznej w tapicerkach drzwi
- iluminacja szuflady wizytownika oraz uchwytu na kubek w konsoli środkowej
- iluminacja popielniczek w tunelu środkowym oraz wnętrza podłokietnika

- diody (czerwone) w panelu oświetleniowym podsufitki
- podświetlane lusterka do makijażu
- osobne lampki do czytania dla pasażerów tylnej kanapy

Zawieszenie S line 1BV
- zawieszenie sportowe, obniżone o -20mm, dodatkowo usztywnione – w stosunku do 1BE inny model amortyzatora oraz wymienione niektóre z elementów wahaczy

- 9 ramienne obręcze ze stopów metali lekkich, o rozmiarach 7,5J x 17, z oponami 235/45 R17

Pakiet sportowy S line exterieur (zewnętrzny):
- przedni i tylny zderzak ze sportowym wykończeniem
- wlot powietrza w środkowej części zderzaka
- wloty powietrza w zderzaku po lewej i prawej stronie
- listwa drzwiowa ze sportowym wykończeniem
- listwa progowa w drzwiach z emblematem S line
- emblemat S line na tylnych listwach ochronnych drzwi po obu stronach pojazdu
- spojler S line przy krawędzi dachu
- zderzaki i progi w drzwiach w kolorze nadwozia

Tak to wyglądało po zakupie:

 

 

DSC_0111_2.jpg

DSC_0135_2.jpg

DSC_0106_2.jpg

DSC_0118_2.jpg

DSC_0119_2.jpg
 

Z rzeczy do ogarnięcia na start:

- Koła

- Olej z filtrami (MOTUL)

- Pompa wspomagania

- Kompresor Klimy

- Chłodnica Klimy

- Dojazdówka

- Poprawki blacharsko – lakiernicze

- Dokładka Cupra

Plany po rozjeżdżeniu auta:

- Rozrząd

- Czyszczenie smoka

- LPG

- DP + Program

Plany drugorzędne:

- Radio Concert

- FMIC

- Wydech

- Przeróbka Turbo

- Wtryski S3

- Program

- Inne, mniej znaczące duperele

Pierwsze mody to zmiana kół, na moje stare, ulubione, 8-io calowe Avusy ’17 z S6

DSC_0965.jpg

Oczywiście trzeba było je odświeżyć przed założeniem:

DSC_1204.jpg

 

Taki efekt:

 DSC_1207.jpg

DSC_1214.jpg

Do tego oponki, jako że jestem zboczony na tym punkcie, jedyne słuszne, to Continental Sport Contact 5 w indeksie Y. :

IMG-20180415-WA0000.jpg

IMG-20171218-_WA0001.jpg

 

Do tego koło dojazdowe:

 IMG-20170814-_WA0007.jpg

Od razu wpadła też listwa z Cupry:

DSC_1453.jpg

 DSC_1455.jpg

Następnie, poprawki lakiernicze, mycie, czyszczenie i efekt:

DSC_1479.jpg

DSC_1475.jpg

DSC_1477.jpg

Zakładamy LPG, oczywiście STAG:

DSC_1485.jpg

Turbo musi swobodnie oddychać, bo za często świeci na czerwono:

BAQ Garage

IMG-20170616-_WA0000.jpg

Bierzemy się za rozrząd, czyszczenie smoka i co tam jeszcze wyjdzie przy okazji:

(Edit 30.11.2021 Foto wrzucone ku pamięci Tomka Piątkowskiego - najlepszego mechanika, jakiego znałem)

IMG-20170621-WA0002.thumb.jpeg.c923151a28bb8f3db38fb7e121d1bf3d.jpeg

DSC_1977.jpg

DSC_1979.jpg

DSC_1980.jpg

Przy okazji sprawdzenie sprzęgła – działało OK. do końca.

DSC_1982.jpg

DSC_1983.jpg

Niestety sprzęgło  też do wymiany – zwiększamy koszty…

DSC_1987.jpg

DSC_2002.jpg

DSC_2003.jpg

… do tego doszły króćce wodne, termostat z obudową, znowu nowy olej, tym razem Valvoline, jakieś uszczelki, uszczelniacze wału i wałków, nowe świece NGK, cewki NGK, pasek osprzętu Contitech, rolki, olej w skrzyni biegów i dyferencjale - odpowiedni Castrol, płyn hamulcowy Oryginał VW/Audi, itd. Działamy kompleksowo!

Składamy całość:

IMG-20170622-_WA0003.jpg

Jeszcze trzeba wyczyścić soczewki:

IMG-20170506-_WA0002.jpg

DSC_1585.jpg

Tak więc, wstępnie mamy porobione co trzeba, żeby cieszyć się BEXem!!!

DSC_1568.jpg

DSC_1571.jpg

Jedziemy z @HOLMATRO na wakacje:

DSC_2174.jpg

IMG-20180614-WA0001.jpg

DSC_2565.jpg

 

DSC_2566.jpg

 

DSC_2568.jpg

Po wakacjach wpadło Radio Concert (świetna jakość odbioru audio na całości BOSE):

DSC_3282.jpg

Jeszcze tylko full czarna folia na szybę, bo strasznie mnie razi światło:

IMG-20171129-_WA0013.jpg

i folia na „dyfuzor” w zderzaku tylnym:

IMG-20171129-_WA0010.jpg

Po wielu kilometrach, przyszedł czas na przygotowanie do sezonu zimowego.

Dużo się naczytałem o kutych felgach z Audi A8, że niby lżejsze, czuć na mocy. OK. kupiłem , oczywiście szczotkowanie i lakierowanie musiałem wykonać własnoręcznie:

IMG-20171102-WA0003.jpg

 

IMG-20171101-_WA0002.jpg

 

IMG-20171108-_WA0005.jpg

 

IMG-20171129-_WA0018.jpg

 

IMG-20171108-_WA0007.jpg

Zestaw na Uniroyalu MS Plus 77, no i obowiązkowo dystans pod felgę

Niestety nie dało się jeździć na takim zestawie „po niemieckich autostradach”, za mała stabilność samochodu na 16 calach, za niski indeks prędkości,  więc zestaw został sprzedany, został dystans:

IMG-20171103-_WA0002.jpg

Na wiosnę wpadł też nowy akumulator 72Ah i regulator napięcia.

Audi wstępnie ogarnięte wygląda tak:

DSC_3265.jpg

 

DSC_3264.jpg

 

DSC_3263.jpg

Co dalej? Dziś przyszedł grill od Golfa GTI, za chwilę będę robił przód „honeycomb”, na razie tylko dolną część, na oryginalnej kratce z Golfa GTi, no i zakładam kolejny raz Listwę Cupra, bo poprzednia odfrunęła na „niemieckiej autostradzie” J .

@HOLMATRO pisze mi też, że doszedł już FMIC, więc  wkrótce montaż!

IMG-20180614-WA0004.jpg

 

IMG-20180614-WA0010.jpg

 

 

17.06.2018r.

3 godzinki pracy i dolny grill od Golfa GTi "honeycomb" wpasowany + nowy spojler Cupra:

DSC_3291.jpg

 

 

30.06.2018r.

Czas na wiosenne poprawki lakiernicze na zderzakach, plus czyszczenie błota pod listwami drzwiowymi oraz montaż FMIC

DSC_3358.jpg

 

IMG-20180628-_WA0006.jpg

 

DSC_3368.jpg

 

DSC_3367.jpg

 

DSC_3377.jpg

 

DSC_3379.jpg

 

DSC_3382.jpg

Bardziej spostrzegawczy zauważą, że nie ma FMIC. Niestety, zamówiony zestaw, kompletnie nie pasował i odesłałem go, rezygnując na razie z tego moda.

DSC_3384.jpg

 

DSC_3375.jpg

Jeszcze tylko polerka drobnych rys...

DSC_3371.jpg

 

DSC_3373.jpg

 

 

08.08.2018r. - 194500km.

Wymieniam szybę czołową oryginalną niestety :dontknow: rozbiłem podczas mycia..

oryginał.jpg

 

wycieta_szyba.jpg

 

kleimy_folie.jpg

 

folia_na_szybie.jpg

 

wklejona_szyba.jpg

 

 

22.09.2018r.

Po wakacjach, wystarczyło środków na nowy Grill Honey RS4 Style. Teraz mamy kompletny przód RS Style Honeycomb

Honey.jpg

 

 

17.10.2018 - 200000km.

Wpada 200 na licznik!

DSC_4064.thumb.jpg.787969447389e80356f72ba5dd6a2660.jpg

 

 

09.11.2018 wpadł Kpl. przelot Milltek z końcówkami Ulter fi100:

DSC-4106.jpg

 

DSC-4109.jpg

 

DSC-4113.jpg

 

DSC-4117.jpg

Plus kpl. zimówek, tym razem 17 cali. Nie dało się jeździć na 205/55R16 więc zastąpiłem je 225/45R17 Uniroyal MS Plus 77 - pod moje preferencje - najlepszy wybór.

Oczywiście AVUS zostaje już setem zimowym:

DSC-4160.jpg

01.01.2019 - zakończony projekt tylnej klapy w stylu USA:

31.jpg

A tak wyglądały prace przy projekcie:

5.jpg

 

8.jpg

 

15.jpg

 

23.jpg

 

27.jpg

 

28.jpg

Fotostory znajdziecie w osobnym dziale. Przy okazji kuzyn, podłapał projekt i wykonał podobny w swoim GTI:

35.jpg

Taką mamy zimę w tym roku:

20190120_131737.jpg

 

20190120-131811.jpg

 

 

22.01.2019r. - 203300km.

- Wpadł długo wyczekiwany i wymarzony set na wiosnę: Felgi, oryginał RS4 9J19 ET29:banan3:

20181224-101903.jpg

I pierwsze przymiarki, jeszcze na oponie 255:

20181224-124051.jpg

 

20181224-124130.jpg

 

 

01.03.2019r. - 206500km.

Wpadają nowe opony letnie Yokohama Advan Sport V105 225/35ZR19 88Y

20190227-175647.jpg

 

 

05.03.2019 -206700km.

Montaż talerzyków pod sprężyny od A4 B5, wymiana wszystkich górnych wahaczy:

20190304-174231.jpg

 

20190305-180128.jpg

 

20190305-180523.jpg

 

20190304-173014.jpg

05.03.2019 - Zakładamy opony na felunek:

20190305-192916.jpg

 

20190305-192905.jpg

 

20190309-110348.jpg

 

20190309-135143.jpg

 

 

29.04.2019r. - 209500km.

Wymieniamy olej po kolejnych 8000km. 5W40 Liqui Moly High Tech

 

DSC_4290.JPG

 

 

17.05.2019r.

Wpadły soczewki BIX B8 razem z nowymi żarnikami BOSMA 4300K (poniżej porównanie soczewek) i efekt końcowy na drodze.

DSC_4333.JPG

 

DSC_4420.JPG

 

Światła mijania:DSC_4460.JPG

 

Światła Drogowe:DSC_4458.JPG

 

 

29.05.2019r. - 210800km.

Vfiz - jedna z tych rzeczy, które trzeba mieć koniecznie:dancing:

DSC_4437.JPG

 

DSC_4447.JPG

DSC_4455.JPG

 

DSC_4454.JPG

 

DSC_4453.JPG

 

DSC_4452.JPG

 

DSC_4451.JPG

 

DSC_4450.JPG

 

DSC_4448.JPG

 

 

22.08.2019 - 215200km.

Szykujemy auto do wyjazdu na Chorwację:

Wymiana płynu hamulcowego, napełnienie klimy, wymiana filtrów LPG, paska wielorowkowego.

 

image.jpeg

 

 

20.09.2019 - 217800km.

Przygotowanie do wizyty u @gregor10, wymiana Oleju 5W40 Liqui Moly, filtrów, zaworu DV, zaworu N75, odmy, N75, pompy paliwa VDO, wtryskiwaczy BAM

image.jpeg

 

image.jpeg

 

image.jpeg

 

image.jpeg

 

image.jpeg

 

image.jpeg

 

 

29.10.2019r. - 219450km.

Strojenie u Gregor10 - 222KM, 345Nm.

wykres.png

image.jpeg

 

image.jpeg

 

 

07.01.2020r. - 223000km.

Wpadają nowe Heble S4:

Zaciski S4, Tarcze hamulcowe FERODO, Klocki hamulcowe ATE Ceramic, Przewody hamulcowe w oplocie HEL, Nowy płyn hamulcowy ori., blaszki S4, osłony tarcz

DSC_6665.jpg

 

DSC_6670.jpg

 

DSC_6678.jpg

 

21.01.2020r.

Trawienie i lakierowanie felg lato:

DSC-6742.jpg

 

DSC-6750.jpg

 

DSC-6751.jpg

 

DSC-6793.jpg

 

DSC-6799.jpg

 

 

13.03.2020r. - 224500km.

Montaż kół letnich po uprzednim trawieniu i lakierowaniu proszkowym:

DSC_6941.jpg

 

DSC_6943.jpg

 

DSCPDC_0001_BURST20200307145744691.jpg

 

DSC_6967.jpg

 

DSC_6966.jpg

 

14.05.2020r. - 225900km.

Wymiana oleju 5W40 Liqui Moly, filtrów oleju, powietrza, kabiny, LPG

_20200514_193234.JPG

 

 

24.10.2020r. - przebieg 234200km.

Wymiana oleju 5W40 Millers, z filtrem oleju, powietrza, LPG

20201024-124216.jpg

 

20201024-135050.jpg

 

12.06.2021r. - 242000km.

Wymiana oleju z filtrami powietrza, kabiny, LPG

Wymiana dokładki Cupra pod zderzakiem.

DSC_0899.thumb.JPG.40051a1b40c2382070e0422194df4339.JPG

 

 

01.03.2022r. - 250300km.

Wymiana oleju 5W40 Liqui Moly, filtry oleju, powietrza, kabiny, LPG, świece zapłonowe, płyn hamulcowy, napełnienie klimatyzacji (50g)

DSC_0039.thumb.JPG.ffb42fe90f312f6e2ab780ca11fac995.JPG

 

DSC_0037.thumb.jpg.8cd612f0335e586d9efe695f09beafd0.jpg

 

 

07.05.2022r. - 252700km.

Wymiana opon na nowe 245/35R18 Pirelli PZERO + nowe felgi ATS Motorsport GTR908

IMG-20220526-WA0001.thumb.jpeg.991edb237abe86aa5d8d62a5a0a18266.jpeg

 

DSC_0350.thumb.JPG.a100dcea530381c90d7669c9eae0521f.JPG

 

DSC_0352.thumb.JPG.b99999d2d995c9261212c7115f6a41a0.JPG

 

DSC_0362.thumb.JPG.61604095db13688eb06ecf577f8c84e1.JPG

 

13.12.2022 - 258000km.

Wymiana oleju i filtrów powietrza, LPG

Wymiana plecionki układu wydechowego

Wymiana poduszek silnika

5W40 Liqui Moly High Tech (niemiecka dystrybucja:eusathink:)

Wymiana opon na nowe 235/40R18 Nokian WRA4

 

DSC_0847.thumb.jpg.e265d329263a70cc9c261c4ffb58eda3.jpg

 

DSC_0817.thumb.JPG.a5e8d15be24baa47af1ee8b0072cb3bf.JPG

 

 

DSC_0865.thumb.JPG.c99d2446d4050791fd6efa278b02ff97.JPG

 

19.04.2023 - 263100km.

Wymiana rozrządu wraz z pompą wody Contitech CT909WP2

Wymiana uszczelki pokrywy zaworów i odmy obok bagnetu.

Wymiana hamulców tylnych wraz z regeneracją (oryginał z Audi S4) + nowe tarcze Brembo, i klocki ATE Ceramic

DSC_0134.thumb.JPG.93e44772de509f7f51272580ce082017.JPG

DSC_0135.thumb.JPG.31a57267a947d2af1cbd5efc505068ba.JPG

 

DSC_0320.thumb.JPG.34c5111cefc52f4be012188cf47f702b.JPG

DSC_0327.thumb.JPG.c2688c40d794f49145b4ae3101676b63.JPG

DSC_0328.thumb.JPG.636f8803eab0074599b1b47fecd436c8.JPG

DSC_0322.thumb.JPG.843da79e1abd20e0ef77058d490e7265.JPG

DSC_0329.thumb.JPG.788ea9062044ffd8da026ef192e5c190.JPG

 

 

22.08.2023r. - 267000km.

Wymiana oleju 5W40 Millers Oils, wymiana filtra oleju, powietrza, kabiny (Knecht)

IMG-20230822-WA0015.thumb.jpg.378d20ec9430625ee775479364eab1cc.jpg

 

12.04.2024r. 275000km.

Wymiana oleju Liqui Moly High Tech 5W40, wymiana opon na letnie.

DSC_1260.thumb.JPG.ec1d5fabb2731b1fda70755d0ec73fa6.JPG

 

DSC_1258.thumb.JPG.ff03d3b3f8b33b5f85bebce05d88a2da.JPG

 

 

Dzięki za zainteresowanie tematem!

Zapraszam do komentarzy :cygaro:

 

 

20190403_172209.jpg

 

20190403_172052.jpg

 

5.thumb.jpg.b4d41dde1cb612e25b579930ee08c82b.jpg

 

11.thumb.JPG.daabcb867794af0002bede704828fca2.JPG

 

 

 

 

 

 

 

20201024_124216.jpg

20201024_124325.jpg

20201024_135050.jpg

DSC_0847.jpg

DSC_0817.JPG

DSC_0345.JPG

DSC_0350.JPG

DSC_0352.JPG

DSC_0362.JPG

DSC_0899.JPG

DSC_0898.JPG

Edytowane przez dayd_4
Update
  • Pomoc techniczna 5
  • Lubię to 1
  • Super 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj, 

Gratulacje auta!

B. ładna sztuka, fajna wersja,  bogaty wypas no i czarnuch :D

W ile mocy /nm finalnie celujesz po strojeniu?

Dużo radości z jazdy życzę,

BTW. uzupełnij swój profil,

Pozdrawiam

 

 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest i mój szwagier... :)

 

Dzięki któremu ja tu w ogóle się pojawiłem, i jeżdżę czym jeżdżę. Ma chłop czym się dzielić, ja go tylko naśladuję ;) 

Edytowane przez HOLMATRO
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to wszystko jasne skąd zamiłowanie do marki, modelu no i wiedza w temacie :D

Tym bardziej miło powitać !

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, nowy12345 napisał:

Gratki. Jaki kod lakieru kolego? 

Dzięki. LY9B

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, black4 napisał:

Witaj, 

Gratulacje auta!

B. ładna sztuka, fajna wersja,  bogaty wypas no i czarnuch :D

W ile mocy /nm finalnie celujesz po strojeniu?

Dużo radości z jazdy życzę,

BTW. uzupełnij swój profil,

Pozdrawiam

 

 

Dzięki.

Na razie po wyłączeniu 2 sondy elektronik od razu poprawił mi trochę mapę, różnica była odczuwalna od razu, ale zrobił to bezpiecznie, wiadomo, bez hamowania. Zrobił może z 200 - 210KM. B grupy to ja z niego nie zrobię, ale myślę zbliżyć się do 270-280KM, to też zależy jak uda mi się przygotować osprzęt przed zrobieniem turbo. Szwagra @HOLMATRO nie dogonię w podnoszeniu mocy, ale nie dam mu odejść za daleko :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajna ta listwa z cupry, coraz bardziej zaczyna mi się podobać też w końcu chyba sobie taką sprawię :D napiszesz jak założysz już większego IC’ka jak się sprawuje? I co z dp przy nowych kontrolach na stacjach? Też chciałem wymieniać ale nie wiem czy jest sens :( 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, Venovsky napisał:

Fajna ta listwa z cupry, coraz bardziej zaczyna mi się podobać też w końcu chyba sobie taką sprawię :D napiszesz jak założysz już większego IC’ka jak się sprawuje? I co z dp przy nowych kontrolach na stacjach? Też chciałem wymieniać ale nie wiem czy jest sens :( 

Cupra daje mega frajdę jak wysiadasz z auta i się oglądasz dwa razy. Naprawdę polecam. Jeździłem z miesiąc bez i było mi jakoś Łyso ;) Co do DP, zostawiłem sobie katalizator w garażu. Turbo mega oddycha, zupełnie inaczej się zagrzewa, kiedyś świeciło byle co. Dałem dwa razy po garach i się świeciło. Teraz, można latać dobrze i dużo później zagrzewa się do czerwoności. Uważam, że to jedna z lepszych zmian jakie można zrobić i nie taka droga.

FMIC z @HOLMATRO będziemy montować chyba w następny weekend, na pewno zdamy relację.

Pozdro!

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, black4 napisał:

No to wszystko jasne skąd zamiłowanie do marki, modelu no i wiedza w temacie :D

Tym bardziej miło powitać !

Pozdrawiam

...a zamiłowanie do marki, zaczęło się chyba od starego rajdowego Audi URquattro - marzenia z dzieciństwa, później pierwsze moje było Audi Coupe B2 '81r, na 4 kwadratowych reflektorach... stare, dobre czasy ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hey Dawid,

Podsumowując: świetne autko, fajny wygląd OEM+ no i na ciekawe mody się zanosi :D

Tak porządny DP" to podstawa, tym bardziej, że o hybrydzie pewnie myślisz.

Dajcie znać jak z montażem tych setów Fmic idzie.

Btw. Kolejny pasjonat klasycznych rajdówek audi :D

Jest wątek na forum poświęcony B grupie i klasycznym rajdówkom 0000.

Wrzucaj śmiało co ciekawsze materiały :D

Btw 2. A co z B2 się stało? Trzymasz ją jeszcze?

Powodzenia 

Pozdrawiam

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piękny Bex-ik, pogratulować autka:) i z tego co widać to raczej będzie bezawaryjny bo pojęcie masz:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie hamulce są fabrycznie w BEX?

Bo porobione auto pięknie, czyta się, że w planach moce rzędu 280 koników... a o tarczach i klockach nigdzie żadnej wzmianki... ^^

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, black4 napisał:

Takiego rodzynka ??? daj spokój...

To było 18 lat temu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Unf napisał:

Jakie hamulce są fabrycznie w BEX?

Bo porobione auto pięknie, czyta się, że w planach moce rzędu 280 koników... a o tarczach i klockach nigdzie żadnej wzmianki... ^^

Bardzo słuszne spostrzeżenie. BEX nie hamuje, BEX zwalnia ;) Jak go kupiłem, heble były nowe, puki co czekam, aż się skończą, wówczas chciałbym przód z S4, tył zostanie bez zmiany średnicy - tylko lepsze materiały - będę o tym myślał jak się zacznie kończyć to co jest. Swoją drogą -  280KM nie oznacza, że będę od świateł do świateł pałował ile wejdzie ;) Do tego mam motocykl!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...