Skocz do zawartości
IGNOROWANY

wariujace obroty,przepustnica czy cos innego


KULARESKO

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem z moim 1.8t APU

mam gdzies lewy prad dlatego odlaczam akumulator ale nie o tym.

Po podlaczeniu aku i odpaleniu auta obroty sa w granicach 800rpm faluja a silnik wibruje jakby pracowal na 3 cylindry,jezdzi normalnie nie pali więcej,po przejechaniu kilkunastu km gdy przepustnica zaadaptuje sie? przy rozlaczonym biegu obroty ida na 2300rpm i utrzymuja sie na tym poziomie,jedynie dodanie gazu powoduje ze spadają pofalują w granicach 800rpm (buda trzepie) i po chwili znow podbijają się na ponad 2000.

Przepustnica elektroniczna ( czy na osi powinien byc luz?gdy ruszam to czuc luz na osi zanim zacznie sie odchylac)

Gdzie szukac przyczyny ?Przepustnica nieszczelnosc w dolocie czy cos innego.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 18.06.2018 o 14:44, KULARESKO napisał:

Witam mam problem z moim 1.8t APU

mam gdzies lewy prad dlatego odlaczam akumulator ale nie o tym.

Po podlaczeniu aku i odpaleniu auta obroty sa w granicach 800rpm faluja a silnik wibruje jakby pracowal na 3 cylindry,jezdzi normalnie nie pali więcej,po przejechaniu kilkunastu km gdy przepustnica zaadaptuje sie? przy rozlaczonym biegu obroty ida na 2300rpm i utrzymuja sie na tym poziomie,jedynie dodanie gazu powoduje ze spadają pofalują w granicach 800rpm (buda trzepie) i po chwili znow podbijają się na ponad 2000.

Przepustnica elektroniczna ( czy na osi powinien byc luz?gdy ruszam to czuc luz na osi zanim zacznie sie odchylac)

Gdzie szukac przyczyny ?Przepustnica nieszczelnosc w dolocie czy cos innego.

 

kolego zacznij od podpięcia komputera i sprawdzenia błędów bo teraz to trochę wróżenie z fusów 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, dawid221 napisał:

kolego zacznij od podpięcia komputera i sprawdzenia błędów bo teraz to trochę wróżenie z fusów 

VAG-COM Version: Release 409.1-S

Control Module Part Number: 4B0 906 018 C
  Component and/or Version: 1.8L R4 5VT     G   0004
           Software Coding: 05001
            Work Shop Code: WSC 06335
5 Faults Found:
18034 - Powertrain Data Bus: Missing Message from TCU
        P1626 - 35-00 - -
16622 - Shareware Version. To Decode all DTCs
        P0238 - 35-00 - Please Register/Activate
16990 - Shareware Version. To Decode all DTCs
        P0606 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
16490 - Manifold / Barometric Pressure Sensor (G71) / (F96): Implausible Signal
        P0106 - 35-00 - -
18010 - Shareware Version. To Decode all DTCs
        P1602 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
 

Tutaj bledy na Vagu po porannym rozruchu

Z błędem 18034 wiem,że to bład skrzyni jednak nie mogę zmienić kodowania zmiana wartości 1 na 2 nie zapisuje się w pamięci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może sprawdź zaworek odmy-miałem podobnie przy uszkodzonym. Najlepiej odkręć korek wlewu oleju i zobacz czy się ustabilizują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...