Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Logi do oceny 2,0 ALT 131KM pb/lpg przepływomierz czy sonda?


hubcio070

Rekomendowane odpowiedzi

Witam prosze o ocene logów, wyrzuca CHECK ENGINE, auto jakby było słabsze, czasem falują obroty i syczy w okolicy przepustnicy. Ma ktoś jakis pomysł?

Błędy które powracają zamieściłęm na zdjęciu poniżej.

Zrobiłem logi statyczne i dynamiczne na PB i LPG grupa 001  002  033. Z góry dziękuje

Statyczny LPG:          http://vaglogi.pl/log-002_033_001_1aUSg.html

Dynamiczny LPG:      http://vaglogi.pl/log-002_033_001_HRGzi.html

Statyczny PB:            http://vaglogi.pl/log-002_033_001_HwjTsM4.html

Dynamiczny PB:       http://vaglogi.pl/log-002_033_5x6zhl6.html

moje bledyyy.png

bleedyy.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gaz do regulacji i przez to uboga mieszanka. Sprawdź szczelność dolotu, odmę. Dynamiczne na pb się nie otwierają

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odma powinna byc w porządku bo sprawdzałem i zmieniałem czwórnik na nowy z literką Q.  jak dobrze sprawdzic szczelnosc dolotu, bo wlasnie syczy w okolicach przepustnicy, tylko dokladnie nie wiem skąd

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli przepływomierz w miare dobrze pokazuje wartości i nie szukac w nim przyczyny CHECKA?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, hubcio070 napisał:

czyli przepływomierz w miare dobrze pokazuje wartości i nie szukac w nim przyczyny CHECKA?

Pod obciążeniem dobrze, na jałowych ma spadki ale to może być przez nieszczelność i on tu raczej nie jest winny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ten czwórnik to ori czy jakiś zamiennik typu topran? Może on tu miesza...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

własnie problemy z CHECKIEM pojawily sie po zmianie tego czwórnika, niby jest oryginalny. link do niego :

http://allegro.pl/zawor-odma-odpowietrzenie-audi-a4-alt-06b103235q-i7336852624.html

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a wczesniej byl taki sam tylko bez literki "Q"  na koncu.  Ale chyba zaczne od ustawienia gazu, bo teraz na dniach będe regenerował parownik (reduktor) gazu bo lekko wycieka płyn chłodniczy, (juz mam oryginalny zestaw naprawczy) i po tym zabiegu pojade na ustawienie gazu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może opaski są niedociśnięte, sprawdź. Jak masz stary to podmień i wrzuć log statyczny i dynamiczny 2+33 na pb.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, hubcio070 napisał:

i po regulacji gazu będe obserwował czy pojawią się jakies błędy

Doprowadź do ładu na benzynie, a potem ustawiaj lpg. Masz na "bogato" na jałowych co może sugerować nieszczelność. Niepotrzebnie sobie kosztów narobisz tylko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam ten stary czwórnik. jutro go podmienię i zrobie logi na benzynie. opaski na 100% dokręcone dobrze. w sumie to masz racje, żeby najpierw na pb wszystko grało a później ustawiac lpg. Dzięki za zainteresowanie. Zmieniłem czwórnik z nadzieją że zmniejszy sie spalanie oleju, ale po 3 miesiącach obserwacji i dolewek oleju żadnej poprawy nie ma niz na starym czwórniku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powtórzyłem logowanie (na tym samym czwórniku, bo mnie noc zastała) tylko że teraz przed kazdym logowaniem kasowalem błedy (chociaz ich nie było), więc myślę że te logi będą dokładniejsze. i robione tylko na pb. jak bys mógł kolego jeszcze raz rzucic okiem na nich to byłbym wdzięczny.  jak to sie teraz prezentuje i co go boli,

dynamiczny:

http://vaglogi.pl/log-002_033_33Wyo.html

 

i 2 logi statyczne:

http://vaglogi.pl/log-002_033_rfhYca9.html

http://vaglogi.pl/log-002_033_WjJKhg.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, hubcio070 napisał:

przed kazdym logowaniem kasowalem błedy

Tak trzeba robić zawsze ? Zmieniło się to, że na jałowych jest teraz bardzo ubogo. Przepływomierz masz ori założony? Posprawdzaj to co wcześniej było podane..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływka oryginalna BOSCH.  Sprawdze to syczenie w  wolnej chwili. Zastanawia mnie tylko czemu na biegu jałowym ma ubogą mieszanke...   moze wlasnie przez to że zasysa gdzies to lewe powietrze, musze to na spokojnie ogarnąć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie. Przyczyną był dziurawy węzyk podciśnienia, który idzie od dołu kolektora ssącego do siłownika (gruszki) który steruje kierownicą powietrza i przez to słabo otwierał dolot dodatkowego powietrza podczas gwałtownego przyspieszenia.  Zrobiłem teraz loga statycznego na pb. Proszę o ocene

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...