Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2,0 TDI BRD


18Ziomus18

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli świece są ok to najczęściej pada połączenie świeca - wtyczka. Trzeba podgiąć styki i powinno pomóc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I mogles zlogowac na koniec z podlaczona przeplywka i klapami, czyli jak jest ori :P przejrze te logi na spokojnie, ale w kazdym przypadku wyglada, ze jest dobrze :P

A nie jest tak, że rozruszałeś już tą geometrię i jest dobrze nawet z przepływką :P ? zacząłeś mocniej gnieść w pedał ? 

Jak Ci się chce zrób jeszcze log z wszystkimi rzeczami podpiętymi ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś postaram się ogarnąć te logi, ale fakt faktem , że lepiej już śmiga czwóreczka . Również do szczegółowej diagnozie mam przypuszczenia , żę zawór jednokierunkowy od podciśnienia uległ uszkodzeniu, działa w dwie strony.

kamil-vag   zobacz jaka dziwna sytuacja pomiary MAFu oraz wskazania przed odpięciem i odpięciem przepławki osiąfają wartości zadane. Trochę mnie to dziwi  gdyż pomiar po odpięciu przepływki powinien być zakłócony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, 18Ziomus18 napisał:

zawór jednokierunkowy od podciśnienia uległ uszkodzeniu, działa w dwie strony.

Powinien działać w jedną ;) może to mieć lekki wpływ na opóźnione wstawanie turbo...

Szczerze nie wiem jak te nowsze 2.0 TDI PD to sobie organizują, być może bierze z mapy wartości zastępcze takie same jak spec i dlatego się pokrywają... wcześniejsze modele mają tak, że przyjmowana jest tam jakaś wartość zastępcza. I nawet u Cb po odpięciu przepływki dawka nie jest cięta przez ogranicznik dymienia (MAF). Do tego dochodzi przepustnica, która dodatkowo koryguje wartości zasysanego powietrza... i te klapy wirowe... 

ja od początku byłem za przyciętą geometrią, bo reszta to jak Piotr Ci pisał :

W dniu 21.06.2018 o 13:17, piotrsob1 napisał:

Trzeba po kolei wszystko posprawdzać i mieć trochę farta :hi:

Czekam na loga ze wszystkim wpiętym i zobaczymy co i jak :P

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmieniłem zaworek zwrotny na pokrywie zaworów który idzie do Vacum Pompy, zaślepiłem  podciśnienie  które idzie do klap wirowych i chyba to nawet pomogło. A też dziwi mnie czemu początkowo przy zadanym ciśnieniu doładowania

w sekundzie 1.71    przy obrotach 2060    ma zadanie ciśnienie  2500.0   a osiąga wartość   1976.2 to mnie jeszcze zastanawia

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...