Userr 1 Opublikowano 20 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2018 Cześć. Niedługo przymierzam się do wymiany rozrządu na ten zestaw: http://allegro.pl/conti-rozrzad-pompa-audi-a4-b6-b7-1-8t-i6989609582.html Nie wiem czy w tym samym czasie nie wymienić też paska klinowego oraz jego rolek wraz z napinaczem? Wydaje mi się, że napinacz bardzo wibruje (tutaj film: https://streamable.com/lsmlt) Co o tym powiecie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Repik 1 Opublikowano 21 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2018 Uszkodzony napinacz paska klinowego wydaję podobne dźwięki do uszkodzonej dwumasy, takie "rzęcholenie". Moim zdaniem jeżeli to nie występuję to nie ma sensu wymieniać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cysiek18 55 Opublikowano 21 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2018 Mój też tak skacze, podobno tak nie powinno być i z tego co się orientowałem to albo to jego wina albo paska albo jakiegoś koła pasowego. U mnie widać bicie na kole od pompy wspomagania, ale to nie jest powód skaczącego napinacza bo po pompie jest jeszcze szereg innych kół, raczej obstawiam napinacz. Myślę że na początek zmienię pasek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdamWilk 0 Opublikowano 5 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2018 (edytowane) Ja też walczyłem z telepiącym sie napinaczem wymieniłem: pasek, koło pasowe wału, i napinacz i powiem ze drgania jak były tak są niestety. Edytowane 5 Lipca 2018 przez AdamWilk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cysiek18 55 Opublikowano 5 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2018 42 minuty temu, AdamWilk napisał: Ja też walczyłem z telepiącym sie napinaczem wymieniłem: pasek, koło pasowe wału, i napinacz i powiem ze drgania jak były tak są niestety. Ja wymieniłem pasek i napinacz ale tak samo dalej wibruje. W dalszej kolejności obstawiam właśnie koło pasowe na wale i od sprężarki klimatyzacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdamWilk 0 Opublikowano 5 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2018 Tam tez jest taka rolka prowadząca , moze ktoś sie orientuje jak ona powinna sie zachowywać tzn u mnie jak zacząłem nią ruszać to zauważył ze chodzi tak "przód tył" czy to tak powinno być? czy może ona powinna być nieruchoma w tej płaszczyznie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sitar 61 Opublikowano 5 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2018 Nie powinna się ruszać. Wykręć ją i sprawdź jak wygląda-może po prostu nie jest dokręcona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdamWilk 0 Opublikowano 5 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2018 Jak mi znajomy wymieniał kolo pasowe wału to był dostęp bo odchylił przód auta i wizualnie rolka byla oki tylko jak pisalem mozna bylo ją lekko pociągnąć do siebie na ok 1 cm , pytanie czy teraz po samym zdjeciu paska jest mozliwosc zeby cos z nią zrobić czy trzeba ," przód" zdejmować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się