Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę logów, błąd 16683


niedzwiedz250

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, proszę o analizę logów. Po każdej jeździe pojawia się błąd 16683. 

Samochód Audi a4 B6 1.8 T BFB 2003 r., dołożony drugi IC, brak kata, reszta seria po programie na 183 km.

Linki do logów:

http://vaglogi.pl/log-115_118_X15M4F6.html

http://vaglogi.pl/log-115_118_H5t4bn.html (odpięty n75)

http://vaglogi.pl/log-002_033_f41Wpy.html

Z góry dziękuję. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic dziwnego jak turbo nie osiąga zadanego ciśnienia, źle wyregulowany zawór wg albo strona gorąca popękana. 

Brakuje mu też trochę paliwa.

Odkręć dp od turbo i zobacz stan strony gorącej. Pokręć nakrętkę od wg o 1-2 obroty i powtórz loga z odpiętym N75. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję kolego za podpowiedzi, faktycznie dwa pęknięcia na stronie gorącej. Zauważyłem też mały luz na cięgnie od gruszki miedzy nakrętkami od regulacji wg, dojście rewelacyjne...:D, no nic spróbuję go zniwelować, ale chyba nie mam się co łudzić że rozwiąże to mój problem. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak teraz zdecydowanie lepiej :) choc wydaje mi sie, ze turbo troche wolno wstaje, ale moze mi sie zdawac :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, niedzwiedz250 napisał:

Po podkręceniu błędu brak i logi wyglądają lepiej?

http://vaglogi.pl/log-115_118_DVgvhA.html

Znacznie lepiej :) faktycznie mogło by troszkę lepiej wstawać ale tragedii nie ma.

 Ładuje cały czas 0.3 bar z odpiętym N75 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...