Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T ANB - Raz wgniata w fotel, a raz nie. [LOGI]


LogiCC

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, ostatnio borykam się z takim problemem: Raz na parę razy przyśpiesza dobrze, że czuć to doładowanie, ale niestety w większości przypadków brakuje mocy.  Parę dni temu podmieniłem przepływomierz na dokładnie taki sam o tych samych numerach, bo zauważyłem zaniżone wartości, ale nic się nie zmieniło. Dodam jeszcze, że podczas wykonywania logów miałem pedał w podłodze, a na logach pokazuje engine load poniżej 100% w pewnym momencie i nie rozumiem dlaczego. Proszę o pomoc w analizie logów.

 

Błędy silnika (usuwane przed logami) :

17521/P1113 - Oxygen (Lambda) Sensor; B1 S1: Internal Resistance too High

17963/P1555 - Boost Pressure Control: Upper Limit Exceeded

 

115 - 118

003 - 020

002 - 033

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

turbo non stop przeladowuje, przeplywu praktycznie nie ma, cofa zaplony no i wyglada na brak komunikacji z sonda. Najpierw szukaj dziury w dolocie bo gdzies Ci powietrze spierdziela, ewentualnie przeplywka padnieta i pokazuje cyrki. Kolejna sprawa to n75, wezyki od n75 i reszty podcisnien i DV do sprawdzenia i sprawdz czy wiazka od sondy cala.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę to trwało, ale w końcu udało mnie się zabrać za to i podczas sprawdzania szczelności znalazłem urwany kabelek (zdjęcia niżej) z którego uciekało całe powietrze jakie wpuściłem do dolotu (oczywiście zatkałem przepustnice i ten mały otwór, który jest przy gumowej rurze od obudowy filtra powietrza). Jakieś sugestie jak się za to zabrać albo gdzie kupić taki przewód, bo nie chciałbym nic bardziej zepsuć ? ? 

Edit:

Prowizorycznie skleiłem taśmą ten wąż i wykonałem ponownie logi.

115-118

002 (przepraszam, że nie zrobiłem 033, ale zapomniałem z pośpiechu)

Po wykonaniu dużej ilości przyśpieszeń nie pokazuje się już błąd 17963/P1555 - Boost Pressure Control: Upper Limit Exceeded, a wcześniej od razu się pojawiał. W przyśpieszeniu czuć znaczną różnicę, ale pytanie czy może być jeszcze lepiej ? I tak muszę kupić ten przewód, więc proszę o jakąś podpowiedź jaki kupić ?

 

IMG_0853.jpg

IMG_0854.jpg

IMG_0855.jpg

Edytowane przez LogiCC
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No teraz to wyglada prawie tak jak powinno ;) w pewnym momencie lekko przeladowuje, ale zaraz sie normuje. Jak bedziesz mial chwile to powtorz wszystkie logi na raz ;) A co do wezyka to masz na nim numery, ewentualnie kup silikonowy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przewód został wymieniowy. Z błędów silnika to pozostał:

17521/P1113 - Oxygen (Lambda) Sensor; B1 S1: Internal Resistance too High

Nowe logi:

115 - 118

002 - 033

003 - 020

Jak teraz logi wyglądają ? Ta sonda, której dotyczy błąd jest zaraz za turbiną, którą widać po podniesieniu maski (na zdjęciu zaznaczyłem) ? Czy w moim silniku ANB są dwie czy jedna sonda ?

IMG_0868.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo trochę późno wstaje, masz jedną sondę wąskopasmową. DV sprawdzałeś ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W anb są dwie sondy, jednak błąd tyczy się tej co dałeś na focie, logi takie sobie, przepływka zaniża, spora korekta zapłonu jak na serie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...