Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Silnik ADR


lukas770

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie.

Od niedawna jestem użytkownikiem Audi A4 B5 1.8 1997 r. Kombi z silnikiem ADR 

Muszę kupić silnik do niego że względu na uszkodzoną uszczelkę pod głowica, dzwoniłem w pare miejsc i za każdym razem coś innego sprzedający opowiadaja, że silnik jest z napinaczem hydraulicznym inny że każdy silnik ADR pasuje że z napinaczem hydrauliczno elektrycznym przy grodzi silnika tylko będzie pasował 

Proszę o podpowiedź jak dokładnie sprawdzić jaki mam model silnika czy po jakimś kodzie czy na co zwrócić uwagę jestem kompletnym nowicjuszem jeśli chodzi o audi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co jest takiego strasznego w uszczelce pod głowicą, że kupujesz drugi silnik? Przestań się bawić w dziecinadę bo kupisz kolejnego złoma. Zwalaj głowice oddaj do planowania, test szczelności i nowa UPG i śmigasz dalej, a nie swapy głupie jakieś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zagotowal się i staraznie klepie na klawiaturze dosłownie chodzi jak diesel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, lukas770 napisał:

Witam serdecznie.

Od niedawna jestem użytkownikiem Audi A4 B5 1.8 1997 r. Kombi z silnikiem ADR 

Muszę kupić silnik do niego że względu na uszkodzoną uszczelkę pod głowica, dzwoniłem w pare miejsc i za każdym razem coś innego sprzedający opowiadaja, że silnik jest z napinaczem hydraulicznym inny że każdy silnik ADR pasuje że z napinaczem hydrauliczno elektrycznym przy grodzi silnika tylko będzie pasował 

Proszę o podpowiedź jak dokładnie sprawdzić jaki mam model silnika czy po jakimś kodzie czy na co zwrócić uwagę jestem kompletnym nowicjuszem jeśli chodzi o audi

Sprawdź jaki masz teraz napinacz:  hydrauliczny czy elektro-hydrauliczny i będziesz wiedział jakiego silnika z jakim napinaczem szukać.

Jak sprawdzić? Wystarczy podnieść maskę i wychylić głowę za silnik, zaraz za głowicą i przed grodzią działkową jest widoczny napinacz. Jeśli nie posiada on żadnej wtyczki mamy hydrauliczny (tańszy), jeśli posiada wtyczkę to napinacz jest elektro-hydrauliczy (dużo droższy).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli dobrze patrzę to masz z wtyczką czyli droższy.

Dlaczego nie chcesz naprawić uszczelki pod głowicą tylko nowy silnik?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, k232 napisał:

Jeżeli dobrze patrzę to masz z wtyczką czyli droższy.

Dlaczego nie chcesz naprawić uszczelki pod głowicą tylko nowy silnik?

Zagotowal się dwa razy sztuka bardzo pod klawiaturą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, lukas770 napisał:

Zagotowal się dwa razy sztuka bardzo pod klawiaturą

Wiem, że się zagotował, umiem czytać, ale nie da rady tego naprawić tylko silnik trzeba zmieniać ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy silnik ADR bez napinacza hydrauliczno elektrycznego mogę zamontować do tego auta ?? Skoro wcześniej był z napinaczem 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...