Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T BEX Tuning Mechaniczny


gacyek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam?

Panowie, sytuacja wygląda następująco. Mam A4 B6 Avant 1.8T Bex. Przebieg około 320 00, od około 210 000 jeździ na instalacji BRC bezproblemowo. Auto zadbane bez większych problemów. I tu pojawia się moje pytanie. Co da się z tego silnika wykrzesać i do jakiego momentu instalacja BRC może zostać. Chciałem zmienić auto mocniejsze, lecz za dużo włożyłem w to auto i nikt mi nie odda za nie przyzwoitych pieniędzy. Pełny sline, przód od s4 itp. 

Z góry dziękuję za pomoc ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, gacyek napisał:

Witam?

Panowie, sytuacja wygląda następująco. Mam A4 B6 Avant 1.8T Bex. Przebieg około 320 00, od około 210 000 jeździ na instalacji BRC bezproblemowo. Auto zadbane bez większych problemów. I tu pojawia się moje pytanie. Co da się z tego silnika wykrzesać i do jakiego momentu instalacja BRC może zostać. Chciałem zmienić auto mocniejsze, lecz za dużo włożyłem w to auto i nikt mi nie odda za nie przyzwoitych pieniędzy. Pełny sline, przód od s4 itp. 

Z góry dziękuję za pomoc ?

Hej.

Bardzo dużo informacji już jest na forum w tym temacie. Kolega @Booster założył dobry temat: "Etapy budowy i podnoszenia mocy w 1.8T - Kompendium".

Polecam lekturę.

Pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, gacyek napisał:

Witam?

Panowie, sytuacja wygląda następująco. Mam A4 B6 Avant 1.8T Bex. Przebieg około 320 00, od około 210 000 jeździ na instalacji BRC bezproblemowo. Auto zadbane bez większych problemów. I tu pojawia się moje pytanie. Co da się z tego silnika wykrzesać i do jakiego momentu instalacja BRC może zostać. Chciałem zmienić auto mocniejsze, lecz za dużo włożyłem w to auto i nikt mi nie odda za nie przyzwoitych pieniędzy. Pełny sline, przód od s4 itp. 

Z góry dziękuję za pomoc ?

Ostatnio przerabiałem temat brc w 1.8t.

Jaki masz tam reduktor i wtryski?

Najmocniejszy reduktor jest genius MAX oraz żółte wtryski. Takie wtryskiwacze mają maksymalną wydajność 63km/cyl. Na takich gratach absolutny max to 250 km i tego nie przekraczaj. Powyżej tego ani wtryski ani reduktor nie pociągną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do instalacji to kwestia o dokładne dane szczególnie wtryskiwaczy i reduktora, żeby można było stwierdzić czy i ile da rade obrobić.

Co do modów no to ograniczać Cię może tylko zasobność Twojego portfela, także na początku musisz sprecyzować w jaką moc celujesz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dowiedziałem się w międzyczasie u kilku osób zajmujących się tematem zwiększania mocy i faktycznie móc 250 km to max w normalnych kwotach. Moce około 270-280 nie wchodzą w grę bo podobno w tej chwili nie ma dostępu do dobrych turbin które dają radę na dłuższą metę. Jest możliwość władania gratów od s3 ale to koszta w granicach 17000 zł żeby to wszystko ogarnąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No na hybrydzie 250-260 km to max żeby troche pojeżdziła, można zrobić na 280-290 km ale to jej katowanie i nie ma się co oszukiwać, że wytrzyma np 70k km.

250 km za 5-6 tys może zrobisz, ale więcej i tak gaz nie pociągnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, gacyek napisał:

Dowiedziałem się w międzyczasie u kilku osób zajmujących się tematem zwiększania mocy i faktycznie móc 250 km to max w normalnych kwotach. Moce około 270-280 nie wchodzą w grę bo podobno w tej chwili nie ma dostępu do dobrych turbin które dają radę na dłuższą metę. Jest możliwość władania gratów od s3 ale to koszta w granicach 17000 zł żeby to wszystko ogarnąć.

do 270 idzie to w normalnych pieniadzach zrobic potem zaczynaja sie koszta mnozyc, i sa turbiny ktore to ogarniaja. A z 17 tys to ktos polecial po bandzie ;) ja za 300+ zaplacilem "pare" tys mniej 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeździsz na benzynie czy masz instalację?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przypadku autora ktory posiada instalacje BRC wkladanie hybrydy to proszenie sie o klopoty.

Ta instalacja jako NOWA obsluzy 250km, a co dopiero gdy nie jest nowa i ma przebieg 110k. Wtedy moze 240km realne.

Powyzej zaraz poleci reduktor, wtryski beda laly, bedzie przelacz na pb itp.

No chyba ze znajdzie gaziarza co wystroi to na dwoch reduktorach i 2 wtryskiwaczach na cylinder. Tylko biorac pod uwage ze malo kto ogarnia strojenie BRC to latwiej bedzie zmienic instalacje jesli planuje sie isc w wieksze moce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę że nie jest to taki prosty temat. Poważnie się zastanawiam czy jest sens bawić się w takie rzeczy, a nie lepiej pieniądze zainwestować w utrzymanie auta w ori mocy i silnika i cieszyć się nim przez długie kilometry :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy instalacji brc do bexa polecam zrobic dp, do tego wlozyc wtryski z saaba brazowe i jak zdrowe turbo to powinno byc 230km/330nm.

A koszt razem z programem wyniesie moze 1500zl. Zrobienie 250-260 km to dodatkowy koszt 3-4 tys + przerobka gazu. Kompletnie nieoplacalne, sam to juz przerabialem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...