Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 b7 1.8t ubywa płynu chlodzacego


mugolina

Rekomendowane odpowiedzi

6 minut temu, Rob@k napisał:

U mnie tak leciało przez zapowietrzony układ.

Jak go odpowietrzyc ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem robiony rozrząd. Wróciłem do domu od mechanika i na podjeździe kałuża płynu. Wróciłem do mechanika i stwierdził że się nie odpowietrzył. Odkręcił plastikową śrubkę na rurce nad głowicą odpalił silnik i czekał aż tamtędy wyleciał płyn. Zakręcił śrubkę i do tej pory wszystko ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podmień zbiorniczek. Jak padnie uszczelka przy chłodniczce oleju to olej bardzo szybko wywala z silnika. Kolega przerabiał u siebie ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A właśnie, na rurce, czarnej, która idzie wzdłuż silnika masz śrubkę do odpowietrzania, o której pewno mechanior zapomniał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Rob@k napisał:

Miałem robiony rozrząd. Wróciłem do domu od mechanika i na podjeździe kałuża płynu. Wróciłem do mechanika i stwierdził że się nie odpowietrzył. Odkręcił plastikową śrubkę na rurce nad głowicą odpalił silnik i czekał aż tamtędy wyleciał płyn. Zakręcił śrubkę i do tej pory wszystko ok.

Mógłbyś wysłać przykładowe zdjęcie które to rurka ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, przem8 napisał:

Podmień zbiorniczek. Jak padnie uszczelka przy chłodniczce oleju to olej bardzo szybko wywala z silnika. Kolega przerabiał u siebie ? 

Czyli Twoim zdaniem raczej co mogło się stać ? Wrócę do domu to odpowietrze najpierw układ i zobaczę co będzie się dziać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, JawoR36 napisał:

A właśnie, na rurce, czarnej, która idzie wzdłuż silnika masz śrubkę do odpowietrzania, o której pewno mechanior zapomniał

Możesz napisać jak dokładnie to odpowietrzyc ? Na ciepłym silniku, zimnym ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdejmij osłonę z silnika. Nad kolektorem dolotowym idzie czarna metalowa rurka i w nią od góry wkręcona jest plastikowa śrubka (uważaj lubi się urwać) Odkręć ją odpal sinik i czekaj aż poleci nią płyn. Pilnuj aby stan płynu był w zbiorniczku. Silnik musi być ciepły żeby termostat był otwarty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Rob@k napisał:

Zdejmij osłonę z silnika. Nad kolektorem dolotowym idzie czarna metalowa rurka i w nią od góry wkręcona jest plastikowa śrubka (uważaj lubi się urwać) Odkręć ją odpal sinik i czekaj aż poleci nią płyn. Pilnuj aby stan płynu był w zbiorniczku. Silnik musi być ciepły żeby termostat był otwarty.

I tak ją urwie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, Rob@k napisał:

Zdejmij osłonę z silnika. Nad kolektorem dolotowym idzie czarna metalowa rurka i w nią od góry wkręcona jest plastikowa śrubka (uważaj lubi się urwać) Odkręć ją odpal sinik i czekaj aż poleci nią płyn. Pilnuj aby stan płynu był w zbiorniczku. Silnik musi być ciepły żeby termostat był otwarty.

Do końca ta śrubę wykręcić ? Mogę to zrobić teraz na gorącym silniku ? czy mogę się poparzyc plynem ? Tak samo Ci ten płyn uciekal jak mi ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, JawoR36 napisał:

I tak ją urwie ?

To jak odkręcić żeby nie urwac ? Kupic zapasowa i dopiero to robić ? Czy jak ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, mugolina napisał:

Do końca ta śrubę wykręcić ? Mogę to zrobić teraz na gorącym silniku ? czy mogę się poparzyc plynem ? Tak samo Ci ten płyn uciekal jak mi ? 

Robił to mechanik i wykręcił ją do końca (czytaj urwał). Płyn wywalało bardzo mocno było tam duże ciśnienie. Część płynu wylatywało a jak odkręcił korek od zbiorniczka to resztę zasysało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Rob@k napisał:

Robił to mechanik i wykręcił ją do końca (czytaj urwał). Płyn wywalało bardzo mocno było tam duże ciśnienie. Część płynu wylatywało a jak odkręcił korek od zbiorniczka to resztę zasysało.

I też tak miałeś że plyn Ci uciekał w tym miejscu ? No nic chyba muszę czekać do poniedziałku i dac do kogoś niech to przejrzy 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, mugolina napisał:

I też tak miałeś że plyn Ci uciekał w tym miejscu ? No nic chyba muszę czekać do poniedziałku i dac do kogoś niech to przejrzy 

Tak w tym samym miejscu. To jest przelew. Mechanik wkręcił mi zwykłą śrubkę 8 zdaje się i podkładką miedziana żeby uszczelnić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, Rob@k napisał:

Tak w tym samym miejscu. To jest przelew. Mechanik wkręcił mi zwykłą śrubkę 8 zdaje się i podkładką miedziana żeby uszczelnić.

Mam nadzieję że to pomoże i nie będzie to uszczelka. Mechanik w sumie się przyznał że ten oring poszedł pod chlodniczka a jakby chciał to by nie powiedział i nawet o tym bym nie wiedział. Czyli raczej musiał zgasić auto w porę tak jak mówił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, Rob@k napisał:

Tak w tym samym miejscu. To jest przelew. Mechanik wkręcił mi zwykłą śrubkę 8 zdaje się i podkładką miedziana żeby uszczelnić.

Mam jeszcze pytanie. Cały czas Ci to leciało czy podczas pracy silnika ? Bo mi cały czas niezależnie czy auto zgaszone czy nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, mugolina napisał:

Mam jeszcze pytanie. Cały czas Ci to leciało czy podczas pracy silnika ? Bo mi cały czas niezależnie czy auto zgaszone czy nie.

Już teraz nie pamiętam dokładnie ale puki nie zeszło ciśnienie z układu to kapało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...