YoGi1984 41 Opublikowano 25 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2018 W sumie to chyba najlepsze rozwiązanie, bo umówmy się, w dzisiejszych czasach immo to żadne zabezpieczenie, co najwyżej 5s. dłużej przy kradzieży 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patjak19 0 Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Racja , pozatym przypomniało mi się , że jak byłem na kompie to pokazało zapłon -12.55 ,czy to prawidłowy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patjak19 0 Opublikowano 7 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2018 (edytowane) Bylem mechanika , który stwierdził , że nie wie co to może byc. Może to przez instalację lpg.? Edytowane 7 Sierpnia 2018 przez Patjak19 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patjak19 0 Opublikowano 14 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2018 Dzisiaj wymieniłem dla pewności pompę paliwa i dalej to samo. Mama zamiar podjechać do gazownia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gifix 9 Opublikowano 14 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2018 Zakręć zawór w butli, odpal sinik i pozwól mu się przełączyć na gaz aby wypalił to co pozostało w rurach, zostaw go na noc (z zakręconą butlą) i spróbuj odpalić ponownie. Sprawdzisz wtedy częściowo szczelność instalacji. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patjak19 0 Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Żadnej różnicy . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YoGi1984 41 Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2018 spróbuj jeszcze taki test..... wsiądź do samochodu, przekręć kluczyk na zapłon żeby się kontroli zaświeciły i wyłącz, spróbuj tak ze 4,5 razy żeby pompka ciśnienie nabiła na listwie i spróbuj odpalić, jak odpali po tym zabiegu bez problemu to przypuszczam gdzie może być problem. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patjak19 0 Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2018 (edytowane) To samo (może trochę szybciej łapie ale nie za pierwszym ). Ostatnio trochę bardziej czuć spalonym olejem tyko na benzynie przy zapalaniu i przy gazowaniu na gazie tak nie ma, gdzie samochód nie puści dymu , oleju też nie gubi . Może znowu do filtra syfu naleciało .? Edytowane 17 Sierpnia 2018 przez Patjak19 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YoGi1984 41 Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Mowisz ze to samo? To nie dobrze, myslalem jeszcze ze moze padl ci zaworek kierunkowy i wraca sie paliwo do baku dlatego nie odpala od strzala, a znow co do zapachu oleju to sprawdz sobie odme moze sie przytkala 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patjak19 0 Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2018 A gdzie się znajduje ten zawór ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patjak19 0 Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2018 (edytowane) Poza tym przypomniało mi się , że zanim zaczęło się tak dziać to powyżej tak 2300 obr. coś zaczynało syczeć (okolice skrzyni ) jakby była gdzieś w tłumiku dziura. Ale to nie było to ,bo sprawdzałem szczelność tłumika i nie znalazłem żadnej . Działo się to tylko podczas jazdy.Potem tę syczenie ustało i po pewnym czasie zaczęło się właśnie te jej palenie . Przypomniało mi się , że przyczyną tego był wąż , który odkręcił się od sprężarki klimy i wisiał. Edytowane 17 Sierpnia 2018 przez Patjak19 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patjak19 0 Opublikowano 1 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2018 Po dzisiejszych oględzinach zauważyłe , że ten wąż jest pęknięty i się zastanawiam czy on też przypadkiem nie ma coś wspólnego z układem dolotowym ?. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wujek22 3 Opublikowano 1 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2018 A jesteś pewny, że pompa paliwa działa ? Słychać ją po przekręceniu kluczyka ? Może prąd nie dochodzi do niej i też nie odpali 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patjak19 0 Opublikowano 1 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2018 (edytowane) Pompę słychać przy kręceniu rozrusznikiem. Samochód kreci ,ale go zalewa i zapala normalnie za 3 razem ten objaw jest po dłuższym postoju po krótszym postoju gdy chce zapalić łapie normalnie i odrazu gaśnie i tak kilka razy , nie raz jest tak ( ostatnio coraz czesciej ) ,że zapala za 1. Na gazie jest wszystko normalnie (idzie od dołu), a na benzynie chwilę poszarpie i jedzie normalnie tyle że jest przymulona tak od dołu do 2 tyś. obr. powyżej idzie jak szalona . Identyczny problem. Edytowane 1 Września 2018 przez Patjak19 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mszark 13 Opublikowano 2 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2018 A jakie wartości pokazuje przepływomierz i czujnik temperatury jak już odpalisz? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wujek22 3 Opublikowano 3 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2018 (edytowane) jeżeli masz gaz to spróbuj odpalić jego na samym gazie na sekwencji wystarczy trzymać wyłącznik/włącznik gazu i przekręcić kluczyć jak odpali to coś musi być winą paliwa wtrysków itp.(oczywiście takie odpalanie na samym gazie jest nie zdrowe). A jak nie odpali to obstawiam czujnik położenia wału Edytowane 3 Września 2018 przez wujek22 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patjak19 0 Opublikowano 8 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2018 (edytowane) Podłączyłem ja dziś pod kompa i pokazało mi takie błędy po usunięciu i zapaleniu 635 Obwód ogrzewania czujnika tlenu - przed konwerterem katalitycznym(tego nie mogłem wykasować przy zapalonym silniku) 6518 P0134 Obwód czujnika O2 - nie wykryto aktywności (bank 1 czujnik 1) 17978-Uruchomienie silnika Zablokowane przez Immobilizer P1570-35-10 Udało się wykasować wszystkie błędy ale po przejechaniu się wyskoczyły wszystkie te trzy i ten : 16505 P0121 Czujnik A pozycji przepustnicy - obwód - problem w działaniu - poza zasięgiem A tu odczyt z bloków : Edytowane 8 Września 2018 przez Patjak19 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wuujek 0 Opublikowano 9 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2018 Witam pozwólcie ze podepne sie do tematu bo mam cos podobnego mianowicie po dluzszym postoju gdy odpalam za 1 razem to jak koledze wyzej dlawi sie i gasnie a jak za 2 razem odpalam wszystko gra swietnie. Bylem na vagu i zadnych bledow nie ma. Od czego zacząć sprawdzanie i jak ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patjak19 0 Opublikowano 9 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2018 Zacznij od przeczyszczenia przepustnicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wuujek 0 Opublikowano 9 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2018 2 godziny temu, Patjak19 napisał: Zacznij od przeczyszczenia przepustnicy. Ogolnie wykluczylem przepustnice ze wzgledu ze obroty nie faluja tylko ma problem z odpaleniem a gdy odpali to wszystko jest w porzadku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się