Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Proszę o pomoc w analizie logów 1.8T


Kaufman

Rekomendowane odpowiedzi

Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu :).
Auto na PB jeździ wg mnie ok. Problem pojawia się przy LPG podczas jazdy przy obciążeniu (tzn. np. 3 bieg - niskie obroty),
jak auto wejdzie na wyższe obroty problem raczej nie występuje (nie zauważam go po załączeniu się turbiny). Dodatkowo nasila się przy rozgrzanym silniku.

Świece wymienione kilka tysięcy temu (na takie jak poprzednio, które wytrzymały 125 tyś - NGK - PFR6Q),

Log ze zwykłego przejazdu

Grupy 002, 003, 020: http://vaglogi.pl/log-002_020_003_0EPTr6.html i po zamianie miejscami cewki 4 i 3:
Grupy 003, 020, 022: http://vaglogi.pl/log-003_020_022_f1cAEWw.html

A następnie kilka logów dynamicznych (do takich obrotów miałem miejsce na drodze):

Dynamiczny:

Grupy 002, 033, 034: http://vaglogi.pl/log-002_033_034_9jB78.html (PB - 002, 033, 034)
Grupy 003, 020, 031: http://vaglogi.pl/log-003_020_031_n9w48.html (PB - 003, 020, 031)

Grupy 003, 020, 031: http://vaglogi.pl/log-003_020_031_pABkxPx.html (LPG - 003, 020, 031)
Grupy 031, 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_031_rZ5TUF.html (LPG - 031, 115, 118)
Grupy 002, 031, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_031_Cq7G7.html (LPG - 002, 031, 033)

Chciałbym się dowiedzieć czy muszę coś poprawić przed udaniem się do gazownika.
Nie chciałbym dostać informacji od niego, że LPG jest w porządku szukaj problemu gdzie indziej :)

Edytowane przez Kaufman
Dodanie linków do tekstu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Kaufman napisał:

Dynamiczny:
Grupy 002, 033, 034: http://vaglogi.pl/log-002_033_034_9jB78.html (PB - 002, 033, 034)

Nie działa link

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, przem8 napisał:

Nie działa link

Pewnie trafiłeś jak przerabiałem je żeby się łatwiej do nich było dostać :)
Teraz już wszystkie powinny działać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi wyglądają w porządu. Kasowałeś błędy przed próbami na lpg?

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, żadnych błędów nie było.

Jedynie podczas szarpania widziałem, że w polach :
Cylinder 4 Ignition i Cylinder 1 Ignition, pojawiały się większe wartości dlatego postanowiłem zmienić miejscami cewke 4 i 3.


 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, Kaufman napisał:

Nie, żadnych błędów nie było.

Ale przed robieniem logów kasuje się błędy nawet jak ich nie ma, kasowałeś? Jak nie to skasuj zaraz przed logowaniem i powtórz 2+33 na lpg

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie było wyświetliło żadnych błędów dlatego nie przyszło mi do głowy, żeby klikać usuń błędy.
Jutro w drodze do pracy skasuje i przeprowadzę logowanie.


 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę doczytałem i wygląda na to (przynajmniej po 15 min jeździe próbnej), że problem udało się rozwiązać.
Podczas jazdy sprawdziłem, że pojawia się missfire na 1 cylindrze (grupa 015,016), przełożyłem na szybko cewke n1 na miejsce cewki nr2 i na logu: 015, missfire zaczęło pojawiać się na 2 cylindrze. Z czego wywnioskowałem, że cewka nr 2 jest do wymiany.
Po zakupie i wymianie cewki na nową beru problem szarpania na gazie się rozwiązał :) przynajmniej na tę chwilę.

Grupy 015, 016, 020: http://vaglogi.pl/log-020_015_016_Lqpf2M6.html (015, 016, 020 - przejazd nr1)
Grupy 002, 015, 026: http://vaglogi.pl/log-015_002_026_kH4jN3X.html (002, 015, 026 - przejazd nr2)

A i podziękowania dla przem8 za rzucenie oka na logi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...