Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Sporo błędów. Co oznaczają?


nowakd14

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Wyświetlił mi się ostatnio na FIS-ie błąd hamulców, a oprócz niego zaczęła mrygać czerwona kontrolka z wykrzyknikiem, świeci żółta spirala i ESP. Podłączyłem więc auto pod VCDS i przeraziłem się ilością błędów. Proszę o pomoc w rozszyfrowaniu tego.

Address 08 : Auto HVAC     Labels: 8E0 820 043.LBL

Controller: 8E0 820 043 G

Component: A4 Klimaautoma  1012

Coding: 00011

Shop#: WSC 63351

VCID: 253D7297ACF9

7 Faults Found:

01274 (41-10) - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) ; Blocked or No Voltage - Intermittent

00604 (30-10) - Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap (G113) ; Open or Short to Plus - Intermittent

00825 (31-10) - Drivers Seat Heating Element (Z6) ; Open or Short to Ground - Intermittent

01592 (37-10) - Air Quality Sensor (G238) ; Faulty - Intermittent

00819 (30-00) - High Pressure Sensor (G65) ; Open or Short to Plus

00532 (53-10) - Supply Voltage B+ ; Supply Voltage Too Low - Intermittent
PO USUNIĘCIU, WRÓCIŁY: 01274 (41-00) ; 01592 (30-00) ; 00819 (30-00)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes     Labels: 8E0-614-517.LBL

Controller: 8E0 614 517 A

Component: ABS/ESP allrad  1726

Coding: 04455

Shop#: WSC 06435

VCID: 263F759BD1FF

1 Fault Found:

01200 (35-00) - ABS Valves Supply Voltage ; 

PO USUNIĘCIU, CAŁY CZAS WRACA

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Component: Parkingsyst. A4 ROW D08

VAG number: 8E0 919 283 A

01629 (31-00) - Sensor for Parking Aid. Front Left (G255) ; Open or Short to Ground

PO USUNIĘCIU, CAŁY CZAS WRACA

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Component: Standheizung Diesel  0109

VAG number: 8E0 265 105 A

01407 (35-00) - Flame Extingwished ;

01406 (35-00) - No Flame ;

00532 (07-10) - Supply Voltage B+ ; Signal to Low - Intermittent

PO USUNIĘCIU, CAŁY CZAS WRACAJĄ

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Component: 2.5L V6 TDI G000SG 0007

VAG number: 8E0 907 401 D

01375 (38-10) - Valves for Engine Mounting: Stage 1 ; Output won't Switch or Short to Plus - Intermittent

PO USUNIĘCIU, CAŁY CZAS WRACA

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ABS - 1200 - https://a4-klub.pl/topic/382859-błąd-01200-choinka-na-desce-jak-chwyci-kontrolę-trakcji-abs-esp-ręczny-i-wszystko-mruga-miał-ktoś-taki-problem/

Silnik - 01375 (38-10) - prawdopodobnie wylana poduszka, albo coś z okablowaniem zaworka poduszki silnika.

PDC - czujniki parkowania przód - 01629 (31-00) - wejdź w ten moduł i zobacz czas odpowiedzi z tego czujnika, prawdopodobnie czujka do wymiany będzie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

01274 (41-10) - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) ; Blocked or No Voltage - Intermittent

00604 (30-10) - Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap (G113) ; Open or Short to Plus - Intermittent

 

co oznaczają te dwa kody błędów ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj sprawdziłem napięcie na odpalonym silniku na akumulatorze i okazało się za niskie  (12,7V). Czy jest to możliwe,  że przez to auto może łapać jakieś błędy? Jak np błędy układu hamulcowego ABS/ESP? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, szczególnie te błędy - Supply Voltage B+ ; Supply Voltage Too Low. 

Trzeba posprawdzać punkty masowe, styki i dokręcenia akumulator i generator. Pomierzy napięcie na samym alternatorze i porównać z tymi na aku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi ostatnio padł regulator w alternatorze i przy spadku napięcia wywalało sporo błędów najpierw żółta silnika która sama gasła, trakcja, abs  oraz poduszki powietrzne i wiele innych odnośnie elektryki które były widoczne jak podłączyli mi kompa, altek po regeneracji i wszystko jest teraz wsio 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...