Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Check - Błąd EGR


BF10

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, Panowie, zwracam się do Was o pomoc: 

Pacjeny: A4 B6 1.9 AVF 2004 rok

tankowalem paliwo na Lotosie, po przejechaniu 30 km zapaliła mi się kontrolka check engine, pomyślałem że może wina disla czy coś. Podjechałem podpiąć kompa i wykazało mi problem z EGR. Wymieniłem jeden z czujników i nadal ten błąd się pojawia po przejechaniu 15 km. Zaznaczam, że mocy nie ubyło, jest silny taki jaki był ;) 

 

Pomóżcie, gdzie mogę dalej szukać problemu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki numer tego błędu ? 

Nie wymienia się w ciemno, EGR łatwo sprawdzić chociażby "końską" strzykawką czy grucha trzyma podciśnienie... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, kamil-vag napisał:

Jaki numer tego błędu ? 

Nie wymienia się w ciemno, EGR łatwo sprawdzić chociażby "końską" strzykawką czy grucha trzyma podciśnienie... 

Właśnie go sprawdziłem, działa jak należy. Podciśnienie ok, klapki działają jak trzeba. Wężyki wymienione na nowe, czujnik kupiłem, ale okazało się że znowu nie to...brakuje mi pomysłu..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, BF10 napisał:

Właśnie go sprawdziłem, działa jak należy. Podciśnienie ok, klapki działają jak trzeba. Wężyki wymienione na nowe, czujnik kupiłem, ale okazało się że znowu nie to...brakuje mi pomysłu..

To daj nr błędu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Fifiński napisał:

To daj nr błędu

Po podłączeniu VCDS pokazuje mi jedynie błąd :

19586 - EGR System 

       P3130 - 35-10 Regulation Range Exceeded - Intermittent

Z góry dzięki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, Fifiński napisał:

To daj nr błędu

Znalazłem te zaworki, teraz pytanie - który to N18 a który N75:

- 8E0 906 627 C

- 1J0 906 283 C

dobrym pomysłem wymienić ten N18 ? Może to jego wina...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8E0906627C to N75 - turbina; 

8E0906628B to N18 - EGR.

Ten co podałeś  1J0 906 283 C to od sterowania klapy gaszącej.

Edytowane przez kamil-vag
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, kamil-vag napisał:

8E0906627C to N75 - turbina; 

8E0906628B to N18 - EGR.

Ten co podałeś  1J0 906 283 C to od sterowania klapy gaszącej.

To ten 628 B, możesz podać mi jego lokalizacje ? Sory za problem, ale pierwszy raz mam z tym styczność.

Edytowane przez BF10
Zły symbol.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, kamil-vag napisał:

8E0906627C to N75 - turbina; 

8E0906628B to N18 - EGR.

Ten co podałeś  1J0 906 283 C to od sterowania klapy gaszącej.

Podmieniłem ostatnio  8E0 906 628 C na 8E0 906 628 A ( sprawna używka) czy to może jest problem jak maja inne końcówki ?? 

Edytowane przez BF10
Zła forma.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te zaworki masz na wsporniku, najlepiej wyciągnąć lampę - prawą i będziesz widział. Nad osuszaczem klimy.

2 - EGR

3 - Klapa gasząca

9 - N75

a4-11041.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, kamil-vag napisał:

Te zaworki masz na wsporniku, najlepiej wyciągnąć lampę - prawą i będziesz widział. Nad osuszaczem klimy.

2 - EGR

3 - Klapa gasząca

9 - N75

a4-11041.png

Wielkie dzięki za pomoc. U mnie N18 miał pierwotnie nr 8E0 906 628 C, podmieniłem go na sprawna używkę o nr 8E0 906 628 A, czy dając inny o innej końcówce może wywoływać błąd ? Błąd dalej się pojawia po 15 km.... czy może wymienić N75 ?

Nie mam już pomysłu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, kamil-vag napisał:

Podaj nr tego błędu.

Po podłączeniu VCDS pokazuje mi jedynie błąd :

 19586 - EGR System 

       P3130 - 35-10 Regulation Range Exceeded - Intermittent

 

z góry dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zawór egr o końcowych nr 628C został zastąpiony 628B 

Ty wsadziłeś zawór 8E0906628A, który był we wcześniejszych modelach (do VIN 8E-2-450 000). Jaki masz VIN ? 

N75 zostaw w spokoju. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, kamil-vag napisał:

zawór egr o końcowych nr 628C został zastąpiony 628B 

Ty wsadziłeś zawór 8E0906628A, który był we wcześniejszych modelach (do VIN 8E-2-450 000). Jaki masz VIN ? 

N75 zostaw w spokoju. 

Dałem na PW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U Ciebie powinien być ten 8E0906628B skoro wcześniej był z końcówką C. I po VIN też tak wychodzi.

Ale czy to jest winowajca błędu - tego nie wiem. Po 2003r być może zostało zmienione sterowanie EGR, bo przy zaślepieniu od razu wali błędem na desce.

Masz VAG-a, żeby zrobić log BS ? Do tego wsadzić strzykawkę i ruszać i patrzeć czy zmienia się dawka zasysanego powietrza ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, kamil-vag napisał:

U Ciebie powinien być ten 8E0906628B skoro wcześniej był z końcówką C. I po VIN też tak wychodzi.

Ale czy to jest winowajca błędu - tego nie wiem. Po 2003r być może zostało zmienione sterowanie EGR, bo przy zaślepieniu od razu wali błędem na desce.

Masz VAG-a, żeby zrobić log BS ? Do tego wsadzić strzykawkę i ruszać i patrzeć czy zmienia się dawka zasysanego powietrza ?

To muszę w takim razie taki kupić i podmienić jeszcze raz. Myślisz że ten od klapy gaszacej też?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 1.07.2018 o 19:35, BF10 napisał:

Myślisz że ten od klapy gaszacej też?

No to poproś drugą osobę niech zgasi samochód a Ty zobacz czy siłownik zamyka klapę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...