Pablo23 0 Opublikowano 3 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2018 Witam, ostatnio zaniepokoił mnie dziwny dźwięk, myślałem, że to z silnika ale na szczęście dzisiaj miałem z kim sprawdzić i dobiega to z pod auta. Co to Panowie może być ? Luźna klapka wg i przenosi ten dźwięk na tłumik ? Ciężko jest mi to zlokalizować bo gdy jestem pod autem to dźwięk słyszę wszędzie taki sam. Dodam, że na zimnym silniku bardziej to słychać na ciepłym mniej, i pod obciążeniem też się nasila tzn np podczas ruszania. Tutaj link do filmiku : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul87 62 Opublikowano 4 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2018 Miałem kiedys podobnie jak poluzował mi się wkład w katalizatorze i dzwonił ... po rozgrzaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo23 0 Opublikowano 4 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2018 U mnie właśnie na zimnym bardziej slychac tzn nawet na jalowym a jak jest ciepły to na jalowym cicho, wtedy to słychać tylko pod obciążeniem np ruszenie pod górkę to znowu jest ten dźwięk ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo23 0 Opublikowano 4 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2018 Tutaj kolejny filmik, ktoś coś podpowie od czego zacząć ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 4 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2018 1 godzinę temu, Pablo23 napisał: Tutaj kolejny filmik, ktoś coś podpowie od czego zacząć ? Wejdź pod samochód i sprawdź czy to nie jakaś obejma na tłumiku itp. Po filmiku nikt nie wywróży. Jak nie masz takiej możliwości to do mechanika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo23 0 Opublikowano 14 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2018 Patrzyłem pod autem i nic nie widać żeby było luźne. Może wkład kata się rozleciał. Jakby coś z katem było to co robić ? Nowy kat czy dp ? Dodam że nie chce żeby mi auto głośno chodziło bo jeżdże trasy i wolałbym mieć cicho w aucie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo23 0 Opublikowano 15 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2018 Podpowie ktoś coś ? Wiem że dp pewnie byłoby lepsze ale nie wiem jak to się będzie spisywać na trasach pl-de. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 15 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2018 A jak ma się spisywac??? Dając dp zrobisz dobrze dla turbo. Odkrec stronę goraca od turbo i powiedz czy wtedy tez slychac ten dzwiek??? Raczej kat się zestał i wali teraz po wydechu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo23 0 Opublikowano 16 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2018 22 godziny temu, wesz82 napisał: A jak ma się spisywac??? Dając dp zrobisz dobrze dla turbo. Odkrec stronę goraca od turbo i powiedz czy wtedy tez slychac ten dzwiek??? Raczej kat się zestał i wali teraz po wydechu. Chodzi mi o ewentualnie jakaś kontrolę (jeżdżę do Niemiec) i jak jest z dźwiękiem ? Nie jest zbyt głośno wtedy ? Bo szukałem na yt i zbytnio nie mogę znaleźć pracy silnika na samym dp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smart.bart 7 Opublikowano 20 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2018 (edytowane) Jak masz potrzebę to mogę ci podrzucić piardki z DP, jest trochę głośniej ale co ważniejsze kat i wklejka 4 to jeden z wymogów wjazdu do centrum miasta w DE, czy jakoś tak. Niech się mądrzejsi wypowiedzą na temat ECO. Jak wywalisz kata i wstawisz DP to jeszcze musisz programowo wywalić lambdę, troche mapa się pogubi, to nie takie zamienić i hejo. Sam, dobrze wykonany i wstawiony DP daje ulgę ale to nie tylko wymiana 1:1. Edytowane 20 Lipca 2018 przez smart.bart Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo23 0 Opublikowano 4 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2018 W dniu 20.07.2018 o 08:29, smart.bart napisał: Jak masz potrzebę to mogę ci podrzucić piardki z DP, jest trochę głośniej ale co ważniejsze kat i wklejka 4 to jeden z wymogów wjazdu do centrum miasta w DE, czy jakoś tak. Niech się mądrzejsi wypowiedzą na temat ECO. Jak wywalisz kata i wstawisz DP to jeszcze musisz programowo wywalić lambdę, troche mapa się pogubi, to nie takie zamienić i hejo. Sam, dobrze wykonany i wstawiony DP daje ulgę ale to nie tylko wymiana 1:1. No byłem u mechanika i stwierdził że te hałasy od kata że się kończy. Co teraz robić ? Dp czy kat ? Tak jak mówiłem jeżdżę do Niemiec ale na pl blachach to tyle że nie muszę tu robić przeglądu jedynie co może mnie spotkać to kontrola policji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo23 0 Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Panowie mechanik powiedział że to raczej kończy się kat. Widziałem że raczej nie bardzo się przyłożył żeby sprawdzić co to konkretnie no ale możliwe że już kat się kończy bo nie ma co tam dzwonić. Idzie jakoś vagiem sprawdzić kata ? Czy mogę na tym jeździć ? Czy taki dzwoniacy kat może mieć wpływ na niedoladowanie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smart.bart 7 Opublikowano 9 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2018 Po dźwięku też sonduję, że to kat. Najlepiej go sobie wymontować i potrząsnąć. Jak będzie wpływał na pracę? Sądzę, że z czasem, jak już będzie duży flow to ci się pogubi turbo i spalanie. Będą błędne odczyty, z sondy też. O dźwiękach skarbonki nie wspominając. Jakbyś się zdecydował na wymianę to mam jeszcze gdzieś dobrego kata i sondę w piwnicy. Oddam nie za drobne ale rozsądnie ? Jak nie planujesz innych modyfikacji to wstawianie DP jest bezcelowe, lepiej wstawić kolejnego kata. Jeśli byś się przymierzał do stage II to DP wskazany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 10 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2018 5 godzin temu, smart.bart napisał: Po dźwięku też sonduję, że to kat. Najlepiej go sobie wymontować i potrząsnąć. Jak będzie wpływał na pracę? Sądzę, że z czasem, jak już będzie duży flow to ci się pogubi turbo i spalanie. Będą błędne odczyty, z sondy też. O dźwiękach skarbonki nie wspominając. Jakbyś się zdecydował na wymianę to mam jeszcze gdzieś dobrego kata i sondę w piwnicy. Oddam nie za drobne ale rozsądnie ? Jak nie planujesz innych modyfikacji to wstawianie DP jest bezcelowe, lepiej wstawić kolejnego kata. Jeśli byś się przymierzał do stage II to DP wskazany. I tu bladzisz... Jak bezcelowe??? Suszarka ma lzej,nie ma już dodatkowego źródła ciepła pod maska. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smart.bart 7 Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2018 "bladzisz" ?!@#!$?@#%! WHAT? I wydasz ponad klocka aby zrobić fabryce lżej i trzy kucyki w gratisie. Jak robić to dobrze a nie po łebkach w stodole. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo814 4 Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2018 (edytowane) jesli dzwiek przy gaszeniu auta wystepuje , to klapa WG zdechla , zeby wykluczyc kata rozkrec 3 sruby i masz jasne , ja obstawiam T pozdro Edytowane 11 Sierpnia 2018 przez elmo814 , Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się