Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Modyfikacja sprzęgła A4 B8 FL 2.0TDI


Daro32

Rekomendowane odpowiedzi

12 godzin temu, Daro32 napisał:

Ale ty masz silnik CAHA?

Tam podobo są trochę lepsze sprzęgła.

Mam caga to samo co caha 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 10.07.2018 o 14:29, Daro32 napisał:

Jakbyś mógł to wyślij, a najlepiej to wstaw tutaj może jeszcze komuś się przyda.

A łożysko musi być performance?

Wstawię zdjęcia wieczorem. Z tego co się orientuje to nie ma łożyska Performacne tak samo jak wysprzęglik. Ja mam seryjną nową tarczę z nowym wysprzeglikiem, nowym łożyskiem i dociskiem performance i działa aż miło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, corradoowner napisał:

Wstawię zdjęcia wieczorem. Z tego co się orientuje to nie ma łożyska Performacne tak samo jak wysprzęglik. Ja mam seryjną nową tarczę z nowym wysprzeglikiem, nowym łożyskiem i dociskiem performance i działa aż miło.

Pisałem do firmy która zajmuje się sprzęgłami i odpisali mi na  pytanie czy seryjna tarcza pasuje do docisku performance:

Cytat

Nie zawsze. Tarczę Sachs performance są zrobione na sztywnej blasze a seryjne mają też skrzydełka pomiędzy okładzinami które dodatkowo amortyzują w trakcie wystrzelania.  Czasami bywa tak że po montażu seryjnej tarczy pod ten docisk nie wysprzegla. Wymagana jest wtedy albo przeróbka tarczy na taką jak performance lub inny wysprzegla performance który ma dłuższy skok wysprzeglania.

Czekam na zdjęcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zawsze. Tarczę Sachs performance są zrobione na sztywnej blasze a seryjne mają też skrzydełka pomiędzy okładzinami które dodatkowo amortyzują w trakcie wystrzelania.  Czasami bywa tak że po montażu seryjnej tarczy pod ten docisk nie wysprzegla. Wymagana jest wtedy albo przeróbka tarczy na taką jak performance lub inny wysprzegla performance który ma dłuższy skok wysprzeglania.

 

Z wysprzęglikiem piszą bzdury! Nie ma wysprzeglika Performance, dłuższy tym bardziej nie pomoże.  Sprężynki w zwykłej tarczy opierają się o podtoczenie w docisku performance w wyniku czego tarcza nie dotyka docisku. 

 

513c940368363333med.jpg

ddfd93f5c03f24damed.jpg

Po lewej docisk performance, po prawej seryjny docisk

00a9a0b96bd4d993med.jpg

Ja ztoczyłem ten próg. Średnica wew. jak w seryjnym docisku.

2cb25f0b1f1e6347med.jpg

Po toczeniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, corradoowner napisał:

Nie zawsze. Tarczę Sachs performance są zrobione na sztywnej blasze a seryjne mają też skrzydełka pomiędzy okładzinami które dodatkowo amortyzują w trakcie wystrzelania.  Czasami bywa tak że po montażu seryjnej tarczy pod ten docisk nie wysprzegla. Wymagana jest wtedy albo przeróbka tarczy na taką jak performance lub inny wysprzegla performance który ma dłuższy skok wysprzeglania.

 

Z wysprzęglikiem piszą bzdury! Nie ma wysprzeglika Performance, dłuższy tym bardziej nie pomoże.  Sprężynki w zwykłej tarczy opierają się o podtoczenie w docisku performance w wyniku czego tarcza nie dotyka docisku. 

 

513c940368363333med.jpg

ddfd93f5c03f24damed.jpg

Po lewej docisk performance, po prawej seryjny docisk

00a9a0b96bd4d993med.jpg

Ja ztoczyłem ten próg. Średnica wew. jak w seryjnym docisku.

2cb25f0b1f1e6347med.jpg

Po toczeniu

Dzięki. Teraz już wiem o co chodzi. Bo wcześniej to się tylko domyślałem.

Przy toczeniu trzeba tylko pamiętać żeby dobrze zamontować docisk w tokarce żeby później w samochodzie nie było bicia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Daro32 napisał:

Dzięki. Teraz już wiem o co chodzi. Bo wcześniej to się tylko domyślałem.

Przy toczeniu trzeba tylko pamiętać żeby dobrze zamontować docisk w tokarce żeby później w samochodzie nie było bicia

Wydaje mi się, że i tak nie są precyzyjnie wyważone ale wiadomo że lepiej się do tego przyłożyć. Cały zestaw czyli tarcza, docisk, dwumas- za dużo tu ruchomych i skręcanych elementów, żeby było to idealnie wyważone. Co do samego toczenia to nie było z tym problemu. Po dobrym zamocowaniu w tokarce docisk dał się obrobić nożem ze stali szybkotnącej więc nie jest bardzo twardy. Zrobiłem już ok 10 tyś i wszystko działa jak należy. Nowy seryjny docisk mam na sprzedaż jakby co.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.07.2018 o 09:11, Daro32 napisał:

Pisałem do firmy która zajmuje się sprzęgłami i odpisali mi na  pytanie czy seryjna tarcza pasuje do docisku performance:

Czekam na zdjęcia.

Nie wysprzęgla bo tarcza za gruba. Radzikowski zna temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

55 minut temu, Kodzak33 napisał:

Nie wysprzęgla bo tarcza za gruba. Radzikowski zna temat.

Nie pisz bzdur jak nie miałeś w ręku ani tarczy ani docisku performance. Jakbyś uważnie obejrzał zdjęcia to widziałbyś dlaczego tarcza nie pasowała

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

58 minut temu, corradoowner napisał:

Nie pisz bzdur jak nie miałeś w ręku ani tarczy ani docisku performance. Jakbyś uważnie obejrzał zdjęcia to widziałbyś dlaczego tarcza nie pasowała

Widać dobrze że w docisku performance jest dodatkowo ten rant wewnątrz. Ciekawe w jakim celu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, corradoowner napisał:

Nie pisz bzdur jak nie miałeś w ręku ani tarczy ani docisku performance. Jakbyś uważnie obejrzał zdjęcia to widziałbyś dlaczego tarcza nie pasowała

"Mądry człeku" napisałem to co powiedział mi radzikowski bo chciałem sobie kupić ten docisk. Ale to szkoda kasy bo obicie tarczy jest wystarczające. Nie wszystkie tarcze mają sprężyny ?ps nie pisz bzdur ze nie da sie idealnie wyważyć... elementy ruchome? docisk jest samonastawny

Edytowane przez Kodzak33
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Kodzak33 napisał:

"Mądry człeku" napisałem to co powiedział mi radzikowski bo chciałem sobie kupić ten docisk. Ale to szkoda kasy bo obicie tarczy jest wystarczające. Nie wszystkie tarcze mają sprężyny ?ps nie pisz bzdur ze nie da sie idealnie wyważyć... elementy ruchome? docisk jest samonastawny

Dzięki takim wypowiedziom jak Radzikowskiego tworzą się mity. Na zdjęciach widać czarno na białym co nie pasuje i nie jest to za gruba tarcza. Wiem, że docisk jest samonastawny co nie zmienia faktu, że cały zestaw nie jest idealnie wyważony. Co do obijania tarczy kevlarem to u jednych daje rade a u innych nie, w zależności w jakie moce i moment celujemy. Naczytałem się sporo zanim kupiłem docisk performance. Dla mnie obicie tarczy kevlarem to loteria a docisk performance daje 100% pewność nie ślizgania się sprzęgła.  Widzę, ze kolega Daro32 też chce mieć 100% pewność. Od razu celowałem w moce grubo ponad 200km i 450Nm wiec samo obicie kevlarem odpuściłem. Jest turbo hybryda, customowy IC, wydech, zobaczymy co wyjdzie po strojeniu. Jak zabraknie paliwa to będziemy pracować nad wydajniejszym układem paliwowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zakładałem docisk Sachs Performance do zwykłej tarczy i nic nie toczyłem. Pasowała i działa bez problemu

Co prawda wcześniej wysłałem tarczę do obicia kevlarem, ale to chyba nic nie zmieniło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 19.08.2018 o 22:19, Szkita napisał:

Ja zakładałem docisk Sachs Performance do zwykłej tarczy i nic nie toczyłem. Pasowała i działa bez problemu

Co prawda wcześniej wysłałem tarczę do obicia kevlarem, ale to chyba nic nie zmieniło

Kupowałeś nową czy dałeś do obicia starą? Stare były gładkie bez sprężyn i tam problemu nie było. Nowe mają sprężyny a przez to inną konstrukcję i już nie pasują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, corradoowner napisał:

Kupowałeś nową czy dałeś do obicia starą? Stare były gładkie bez sprężyn i tam problemu nie było. Nowe mają sprężyny a przez to inną konstrukcję i już nie pasują.

Kupiłem cały zestaw normalnego sprzęgła i dokupiłem później docisk Performance, po zapoznaniu się z tematem słabych sprzęgieł i problemów po wymianie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odświeżę trochę stary temat 

Bo jestem na etapie zmiany docisku i tarczy 

Rozumiem że do 2 0 tfsi też podchodzi ten sam docisk Sachs performance oraz zwykła tarcza 

Rozumiem że dwumas nie ma tutaj żadnego znaczenia czy Sachs czy luk 

Bo według etki mam zestaw luka 

Jeżeli miał bym tarcze ze sprężynami to można kupić taka bez czy jest to inna grubość wtedy? 

Jeśli będę miał u siebie że sprężynami tarcze to przetaczam docisk i kupuje taka sama tylko nowa tarcze dobrze rozumuje? 

Oczywiście łożysko oporowe i wysprzęglik też wypadało by dać nowe 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...