Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Głośny wydech z b7 2.0tfsi w b6 1.8t


koch007

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie dołożyłem sobie napęd do swojej b6 od b7 2.0tfsi niestety wydech był bardzo głośny juz od 2tys obr. Przeglądając forum dowiedziałem się ze lubią się wypalac te tłumiki. Wiec kupiłem drugi tez  2.0tfsi na aucie był cichy ogólnie ładny zdrowy. Niestety po montażu to samo co na poprzednim ryczy niemiłosiernie. Wiecie może co może być przyczyną czy różnią się jakoś w porównaniu do tłumików 1.8t? Czy może ten ryk powoduje coś innego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sytuacja jest bardzo prosta i juz to przerabiałem.

1. Tłumiki tylne od 2.0 TFSI są prawie przelotowe. Inna budowa w środku od tych z 1.8t

2. w Avancie bardziej słychać wydech niz w sedanie. W sedanie wydech od TFSI byłby znośny.

3. Wydech od 2.0 TFSI jest głosniejszy w 1.8t niz w 2.0 TFSI ze wzgledu na budowe roznice w budowie kolektora wydechowego w 1.8  a 2.0 tfsi itp etc. 

 

Zostaje Ci się przyzwyczaić albo wspawać same puszki tylne od 1.8t , ważne ! muszą to być puszki od BFB lub BEX, bo te od AVJ tez sa minimalnie głośniejsze (puszki od AVJ tez maja lekko inna budowe - bardziej przelotowe) najcichsze sa od BFB i BEX. 

Edytowane przez soul87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.07.2018 o 16:05, soul87 napisał:

Sytuacja jest bardzo prosta i juz to przerabiałem.

1. Tłumiki tylne od 2.0 TFSI są prawie przelotowe. Inna budowa w środku od tych z 1.8t

2. w Avancie bardziej słychać wydech niz w sedanie. W sedanie wydech od TFSI byłby znośny.

3. Wydech od 2.0 TFSI jest głosniejszy w 1.8t niz w 2.0 TFSI ze wzgledu na budowe roznice w budowie kolektora wydechowego w 1.8  a 2.0 tfsi itp etc. 

 

Zostaje Ci się przyzwyczaić albo wspawać same puszki tylne od 1.8t , ważne ! muszą to być puszki od BFB lub BEX, bo te od AVJ tez sa minimalnie głośniejsze (puszki od AVJ tez maja lekko inna budowe - bardziej przelotowe) najcichsze sa od BFB i BEX. 

Rozumiem. A z 3.0 asn?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogą być . Zależy też jaki środkowy zostaje czy tfsi czy 1.8t 

Do środkowego 1.8t puszki z 1.8t najlepiej bo średnica rur od środkowego do puszek do 45mm

Jak środek od 2.0tfsi to mogą być od asn puszki bo też są pod 50 mm tak jak środkowy 2.0 tfsi 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.07.2018 o 21:33, koch007 napisał:

Panowie dołożyłem sobie napęd do swojej b6 od b7 2.0tfsi niestety wydech był bardzo głośny juz od 2tys obr. Przeglądając forum dowiedziałem się ze lubią się wypalac te tłumiki. Wiec kupiłem drugi tez  2.0tfsi na aucie był cichy ogólnie ładny zdrowy. Niestety po montażu to samo co na poprzednim ryczy niemiłosiernie. Wiecie może co może być przyczyną czy różnią się jakoś w porównaniu do tłumików 1.8t? Czy może ten ryk powoduje coś innego?

Mam to samo co kolega. . Po montażu quattro . Póki nie założyłem Dp to było nawet ok teraz jest dość głośno i chyba końcowe wydechy z  1.8t wpadną bo  mi cały wydech został . . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, Misieqq7 napisał:

Mam to samo co kolega. . Po montażu quattro . Póki nie założyłem Dp to było nawet ok teraz jest dość głośno i chyba końcowe wydechy z  1.8t wpadną bo  mi cały wydech został . . 

Dziwne. W sedanie słyszałem wydech z tfsi i prawie nie było różnicy w środku 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

54 minuty temu, soul87 napisał:

Dziwne. W sedanie słyszałem wydech z tfsi i prawie nie było różnicy w środku 

w środku jest oki. jak szyby otworze to już mocno słychać i jak depnę mocno to aż się ludzie oglądają..;D

boję się trochę przeglądu żeby się nie doczepili, bo głośno to zaraz będzie że kata pewnie nie ma, trzeba delikatnie z gazem .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Misieqq7 napisał:

w środku jest oki. jak szyby otworze to już mocno słychać i jak depnę mocno to aż się ludzie oglądają..;D

boję się trochę przeglądu żeby się nie doczepili, bo głośno to zaraz będzie że kata pewnie nie ma, trzeba delikatnie z gazem .

No i to jest właśnie w tym wydechu i sedanie fajne. W środku ciche a za Tobą rasowo ryczy.  Na przeglądzie nie sądzę żeby ktoś usłyszał różnicę 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odgrzeję trochę kotleta. A czy różnica między avj, a 2.0 tfsi jest znacząco duża ( jeżeli chodzi o dźwięk).

W dniu 7.07.2018 o 16:05, soul87 napisał:

 

 

 (puszki od AVJ tez maja lekko inna budowe - bardziej przelotowe) najcichsze sa od BFB i BEX. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mtez odgrzeje temat. Może głupie pytanie ale czy ma ktoś filmik jak to mruczy? Mam 1.8t bez kata cały wydech ori Ale chce założyć końcowe z 2.0t, żeby zaczęła mruczec ale żeby nie było ryku.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc i ja podłącze się do tematu posiadam 2.0 TFSI miałem wypalony kat i wstawiłem dp. Teraz dość głośno chodzi i to bardzo nieładnie. Czy wymiana dwóch końcowych z bex bądź bfb poprawi dźwięk? A w zasadzie  uciszy ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Luk Wasky napisał:

Więc i ja podłącze się do tematu posiadam 2.0 TFSI miałem wypalony kat i wstawiłem dp. Teraz dość głośno chodzi i to bardzo nieładnie. Czy wymiana dwóch końcowych z bex bądź bfb poprawi dźwięk? A w zasadzie  uciszy ? 

Wiesz co trochę się doczytałem w temacie,  A więc tak. 2.0t ma wydech 50mm z kolei 1.8t 45mm różnica nie jest tylko w średnicy ale też w końcowych puszkach ponieważ w 2.0t końcowe są praktycznie przelotowe a w 1.8t komorowe. Tym bardziej bfb oraz bex mają jedne z cichszych puszek. Także powinno ci to pomóc. Jeśli chciałbyś numery oem z końcowych z 1.8t bfb to mogę Ci spisać bo akurat mam 1.8t bfb w ośce. A sam przechodzę na wydech z 2.0t (kąt wyciągnięty ale puszka zostala)  

Edytowane przez Mloty4x
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.03.2021 o 06:56, Mloty4x napisał:

Wiesz co trochę się doczytałem w temacie,  A więc tak. 2.0t ma wydech 50mm z kolei 1.8t 45mm różnica nie jest tylko w średnicy ale też w końcowych puszkach ponieważ w 2.0t końcowe są praktycznie przelotowe a w 1.8t komorowe. Tym bardziej bfb oraz bex mają jedne z cichszych puszek. Także powinno ci to pomóc. Jeśli chciałbyś numery oem z końcowych z 1.8t bfb to mogę Ci spisać bo akurat mam 1.8t bfb w ośce. A sam przechodzę na wydech z 2.0t (kąt wyciągnięty ale puszka zostala)  

A puchy z ASN też będą cichsze ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam w BFB wydech z ASN i nie słysze większej różnicy wewnątrz w stosunku do ori wydechu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BFB i ASN ma te same tylne tłumiki. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ma ktos nr. Tlumikow z 2.0 tfsi? Mam u siebie bfb wymienil bym na te z 2.0 tylko jak sie widzi aukcje sa rozne nr tlumikow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...