Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Na zimnym silniku nierówna praca. Jest tu jakis dobry diagnosta?


qenik

Rekomendowane odpowiedzi

18 godzin temu, kamil-vag napisał:

Pisałem o tym...

No tak. Już nie telepie ale dziś właśnie jestem w trasie i coś jest nie tak. Spalanie wzrosło na trasie O 2.5l/100km i auto w ogóle mocy nie ma... Do 100km jeszcze jakoś się rozpędza ale w porównaniu do wcześniejszej dynamiki Tragedia!! Przy 120 strach wyprzedzać bo auto stoi w miejscu. Masakra.

 

Przy oszczędnej jeździe na tempomacie spalanie 8L i auto stoi w miejscu... W dodatku przy 130 głośno silnik pracuje. Strach jechać 

Edytowane przez qenik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uch, jakoś udało mi się na szczęście wrócić.

Mechanik mówi że rozrząd może być źle ustawiony i że trzeba rozrząd zrobić wtedy parametry pompowtryskow mogą się unormować bo w porównaniu do wcześniejszych logów po synchronizacji rozrządu mocno się rozjechały.

 

Logi na zimnym silniku. Przy 800 obrotów i 2000obr

IMG_20180801_121114.jpg

IMG_20180801_121141.jpg

IMG_20180801_121238.jpg

IMG_20180801_121328.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozrząd teraz masz ustawiony poprawnie - 0,0 KW.

Ja bym zrobił uszczelnienia i ustawił dobrze pompki... 

Przy okazji sprawdzić, czy wszystkie PD są takie same pod pokrywą... 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

43 minuty temu, kamil-vag napisał:

Rozrząd teraz masz ustawiony poprawnie - 0,0 KW.

Ja bym zrobił uszczelnienia i ustawił dobrze pompki... 

Przy okazji sprawdzić, czy wszystkie PD są takie same pod pokrywą... 

 

W jaki sposób je się ustawia? Chodzi o dokręcenie 3nm 90 stopni i 180? Czy trzeba regenerować na stole?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mechanik mówi dokręcić do końca i poluzować o 180 stopni. O to chodzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie do końca, a do wyczuwalnego oporu. Bierzesz ampul, wkladasz krótszym ramieniem a za dluższe paluszkiem wskazującym krecisz aż śruba regulacyjna stanie i cofasz o te 180 stopni...

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu Wed Aug 01 2018 o 13:11, kamil-vag napisał:

 

Edytowane przez qenik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rzekomo rozrząd był kompletnie źle ustawiony. Podobno po zmianie rozrządu pompowtryski zaczęły ładnie równo pracować i BIPy spadły. 

 

 

Dziś odbieram auto. Mam nadzieję, że będzie dobrze bo w innym przypadku chyba się zapłaczę :D

Edytowane przez qenik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciężko mi się do tego odnieść, mam wrażenie,że coś Cię ten mechanik kręci... Ale oby było dobrze.

Wrzuć z ciekawości jakie teraz są BIPy i korekcje oraz jaki kąt synchronizacji...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odebrałem. Ale auto teraz torpeda!!! :D

Spalanie wróciło do normy, zero zamulenia wbija w fotel nic nie trzęsie silnik rowniutko pracuje!!!:D:D

Szkoda że wcześniej trafiłem na mechanika debila, który mówił że rozrząd trzeba wymieniać bo pasek wygląda na bardzo stary a był założony komplet od SKF z grudnia 2017roku... Wystarczyło tylko przestawić znaki.... Masakra.  Gdybym się posłuchał wcześniejszych fachowców bym wywalił kupę kasy na regenerację dobrych pompowtryskiwaczy... 

Jak będę miał auto pod komputerem to wrzucę zdjęcie  na razie jestem mega podniecony że wszystko jest tak jak powinno być bo strasznie to przeżywalem:D teraz pozostaje się cieszyć jazda... :D 

 

Największy plus że znalazłem mechanika który naprawdę się zna.... 

 

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...