Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 cabrio duży pobur prądu z akumulatora, świeci trójkąt awaryjnych świateł


jaca_a

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem z Audi B6 cabrio 2004r. Mianowice rozładowuje się akumulator z uwagi na zbyt duży pobór prądu. Po wyłączeniu samochodu zamknięciu, po upływie ok 10 minut do końca mam pobór prądu 0,97A z akumulatora. Jak zauważyłem, świeci się podświetlenie trójkąta awaryjnego w środkowej części konsoli, gaśnie po minucie i po sekundzie zapala się z powrotem i tak w kółko. Pod kolumną kierowniczą znajdują się dwa bezpieczniki termiczne, na których nie ma napięcia, jednak po wyciągnięciu obydwu (nie działają szyby przód i tył) po 10 minutach pobór spada do 0,03-0,00A czyli tak jak ma być. Miał ktoś taki problem albo pomysł co to może być? Dodam że na VCOM nie mam konkretnego błędu w module sterowania, sprawdzałem też programowanie i szyby niby są ustawione że po 10 minutach po zamknięciu samochodu rozłącza do nich napięcie. Jak odpinałem samą stacyjkę nic się nie zmieniało i pobór nadal był 0.97A.

Za pomoc będę wdzięczny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie ci to nie pomoze ale jak.mialem taki problem w cabrio to modul od otwierania dachu byl w wilgoci...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Pobur" - w pierwszej chwili nie moglem rozkminic o co chodzi, jakis robur (kiedys polska ciezarowka). Poprawnie ortograficznie to powinno byc "pobór"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowiedź godna przesłania. Dzięki i pozdrawiam pomogłeś mi

Odpowiedź oczywiści dla dr. Miodka pasjonata, nie pomoże ale w panią z polskiego się bawi

Edytowane przez jaca_a
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A gdzie znajdę ten moduł, będę wdzięczny za podpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś jeszcze raz sprawdzałem moduł dachu jest ok. 

 

Bezpieczniki termiczne które rozłączam są ewidentnie od szyb. Wie ktoś gdzie są do tego przekaźniki które sterują szybami, bo podejrzewam że na bank któryś jest zwarty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zasilanie z tych bezpieczników idzie bezpośrednio do silników szyb. Sprawdź błędy w module komfortu, być może masz poprzecierane kable w przejściu między słupkiem a drzwiami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro będę patrzał bo przez tydzień nie było mnie w domu. Jak znajdę to na pewno odpisze o efekcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mialem ostatnio dumanie na temat poboru gdyż aku bosch silver kolejną zime kręciło bez najmniejszych problemów, przyszło lato a tu parę razy zapałił i nagle brak prądu, zegary skasowane i co drugi dzien aku do ładowania... Przyczyną problemu okazał się akumulator. Poprostu przestał sam z siebie trzymać napięcie. Mimo, że markowy i 74ah 680a w 1.9tdi to dał ciała. To mój kolejny aku który padł w lecie w kolejnym aucie. Założyłem akumulator taki jaki miałem pod ręką - raz brat zmieniał w firmowym samochodzie a, że nie wymagali zwrotu starego to zostawił dla siebie. O i jeżdże miesiąc i pali jak głupie.

Pobory miałem te same. Także jak masz możliwość podmień aku na jakies 2-3 dni i zobaczysz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za podpowiedź ale niestety u mnie akum trzyma bez problemu. Ostatnio nie było mnie tydzień, ale przed wyjazdem wyciągnąłem w/w opisane bezpieczniki termiczne... i wracam po tygodniu, zero problemu z odpaleniem. Ale dzięki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...