Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Falujace obroty biegu jałowego na lpg, na benzynie wszystko w pożądku.


pawel9349

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jest problem ze stabilnością obrotów na biegu jalowym na lpg, lecz gdy włączy sie klimatyzacje, bądź ogrzewanie tylnej szyby obroty sie stabilizuja i silnik pracuje równo. Instalacja gazowa zalozona kilka dni temu, gazownik twierdzi, ze to nie wina instalacji lpg tylko samochodu. Co o tym myślicie? Gdzie szukac przyczyny?

Zalanczam logi zrobione na benzynie i na lpg:

Benzyna:

http://vaglogi.pl/log-003_020_qdN6g5.html

http://vaglogi.pl/log-115_118_5Hr90B1.html

http://vaglogi.pl/log-033_002_cn2D50.html

I na lpg:

http://vaglogi.pl/log-003_020_Oo1nuF4.html

http://vaglogi.pl/log-002_033_6WEZMH.html

http://vaglogi.pl/log-115_118_59XKc.html

Audi a4b6 1.8t 163km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na PB leci caly czas na ubogo to i LPG sie rozregulowało. Takze najpierw ogarnij PB a potem gaz do regulacji

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za wskazówkę, a czym moze byc spowodowane ubogie dawki na pb??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, DivaynEays napisał:

Na PB leci caly czas na ubogo to i LPG sie rozregulowało. Takze najpierw ogarnij PB a potem gaz do regulacji

 

Dzieki za wskazówkę, a czym moze byc spowodowane ubogie dawki na pb??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pompa paliwa, filtr, regulator cisnienia, czujnik temp, sonda lambda (pierwsza)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, postaram sie sprawdzić w najblizszych dniach te rzeczy, a uszkodzony zawór dv moze miec cos z tym wspolnego?? Dodatkowo zapala sie check i wywala blad p1128.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze ;) wynika najprawdopodobniej z w.w rzeczy, kwestia teraz tylko znalezc ktora konkretnie  ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik cieczy w grupie zegarow i grupie silnika pokazuje te same temperatury, wiec jest ok. Filtr paliwa byl zmieniany niecale 10 tys temu i ro w nim jest bodajze regulator cisnienia, a ta sade jak moge sprawdzic, trzeba druga na podmiane?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to ze byl wymieniany 10 tys temu to nie znaczy nic ;) a co do sondy to trzeba popatrzec na wskazania i ewentualnie pomierzyc parametry elektryczne, fakt najlatwiej wsadzic sprawna i porownac ale to nie sa male koszta takze ta opcja to na sam koniec :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wez manometr w reke i sprawdz cisnienie na listwie wtryskowej jakie panuje na jalowym i mniej wiecej w calym zakresie obrotwo silnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to jak bedziesz mial to sprawdz i bedzie wiadomo na czym stoisz ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomiar zostal zrobiony dopiero dzisiaj i wykazało 4,2 na wolnych obrotach i w calym zakresue obrotów. W między czasie na weekendzie zostal zmieniony filtr paliwa bo z odpowietrzenia ukladu paliwa w okolicy filtra paliwa zaczęła saczyc sie benzyna. Zaraz dolacze swiezo wykonane logi na benzynie do oceny czy zmienilo sie cos na lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeplyw zanizony nadal, ubogo jak bylo tak jest do tej pory. (poza tym logi robi sie do odcinki). Przed robieniem logow usuwales bledy? (nawet jak ich nie bylo?)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, zawsze kasuje bledy przed pomiarami, podmieniony byl dzisiaj przeplywomierz i teraz podmienilem sade lambda ale jeszcze nie mam logów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtr paliwa założony  bosch a dzisiaj juz zaczyna cos w nim chuczec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, pawel9349 napisał:

Filtr paliwa założony  bosch a dzisiaj juz zaczyna cos w nim chuczec

albo Mann albo Ori, reszta sie nie nadaje do b6/b7 1.8T

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, DivaynEays napisał:

albo Mann albo Ori, reszta sie nie nadaje do b6/b7 1.8T

Już jest zamówiony nowy z ASO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...