Falujace obroty biegu jałowego na lpg, na benzynie wszystko w pożądku.
1 1

    20 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam, jest problem ze stabilnością obrotów na biegu jalowym na lpg, lecz gdy włączy sie klimatyzacje, bądź ogrzewanie tylnej szyby obroty sie stabilizuja i silnik pracuje równo. Instalacja gazowa zalozona kilka dni temu, gazownik twierdzi, ze to nie wina instalacji lpg tylko samochodu. Co o tym myślicie? Gdzie szukac przyczyny?

    Zalanczam logi zrobione na benzynie i na lpg:

    Benzyna:

    http://vaglogi.pl/log-003_020_qdN6g5.html

    http://vaglogi.pl/log-115_118_5Hr90B1.html

    http://vaglogi.pl/log-033_002_cn2D50.html

    I na lpg:

    http://vaglogi.pl/log-003_020_Oo1nuF4.html

    http://vaglogi.pl/log-002_033_6WEZMH.html

    http://vaglogi.pl/log-115_118_59XKc.html

    Audi a4b6 1.8t 163km

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Na PB leci caly czas na ubogo to i LPG sie rozregulowało. Takze najpierw ogarnij PB a potem gaz do regulacji

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Dzieki za wskazówkę, a czym moze byc spowodowane ubogie dawki na pb??

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Godzinę temu, DivaynEays napisał:

    Na PB leci caly czas na ubogo to i LPG sie rozregulowało. Takze najpierw ogarnij PB a potem gaz do regulacji

     

    Dzieki za wskazówkę, a czym moze byc spowodowane ubogie dawki na pb??

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    pompa paliwa, filtr, regulator cisnienia, czujnik temp, sonda lambda (pierwsza)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ok, postaram sie sprawdzić w najblizszych dniach te rzeczy, a uszkodzony zawór dv moze miec cos z tym wspolnego?? Dodatkowo zapala sie check i wywala blad p1128.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    moze ;) wynika najprawdopodobniej z w.w rzeczy, kwestia teraz tylko znalezc ktora konkretnie  ;)

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Czujnik cieczy w grupie zegarow i grupie silnika pokazuje te same temperatury, wiec jest ok. Filtr paliwa byl zmieniany niecale 10 tys temu i ro w nim jest bodajze regulator cisnienia, a ta sade jak moge sprawdzic, trzeba druga na podmiane?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    to ze byl wymieniany 10 tys temu to nie znaczy nic ;) a co do sondy to trzeba popatrzec na wskazania i ewentualnie pomierzyc parametry elektryczne, fakt najlatwiej wsadzic sprawna i porownac ale to nie sa male koszta takze ta opcja to na sam koniec :D 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Wez manometr w reke i sprawdz cisnienie na listwie wtryskowej jakie panuje na jalowym i mniej wiecej w calym zakresie obrotwo silnika

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Manometr bede miał dopiero w piatek niestety

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    no to jak bedziesz mial to sprawdz i bedzie wiadomo na czym stoisz ;)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Pomiar zostal zrobiony dopiero dzisiaj i wykazało 4,2 na wolnych obrotach i w calym zakresue obrotów. W między czasie na weekendzie zostal zmieniony filtr paliwa bo z odpowietrzenia ukladu paliwa w okolicy filtra paliwa zaczęła saczyc sie benzyna. Zaraz dolacze swiezo wykonane logi na benzynie do oceny czy zmienilo sie cos na lepiej.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    przeplyw zanizony nadal, ubogo jak bylo tak jest do tej pory. (poza tym logi robi sie do odcinki). Przed robieniem logow usuwales bledy? (nawet jak ich nie bylo?)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Tak, zawsze kasuje bledy przed pomiarami, podmieniony byl dzisiaj przeplywomierz i teraz podmienilem sade lambda ale jeszcze nie mam logów

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Filtr paliwa założony  bosch a dzisiaj juz zaczyna cos w nim chuczec

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    11 minut temu, pawel9349 napisał:

    Filtr paliwa założony  bosch a dzisiaj juz zaczyna cos w nim chuczec

    albo Mann albo Ori, reszta sie nie nadaje do b6/b7 1.8T

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    2 minuty temu, DivaynEays napisał:

    albo Mann albo Ori, reszta sie nie nadaje do b6/b7 1.8T

    Już jest zamówiony nowy z ASO

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    no to zaloz filtr i reszte gratow i zrob logi raz jeszcze ;)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się
    1 1

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.