Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[TDI PD ARL] Prośba o analizę logów


Slawek350

Rekomendowane odpowiedzi

Bez zmian, więc N75 można wykluczyć, zostaje Ci samo turbo albo grucha do sprawdzenia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EGR możesz na próbę zaślepić kawałkiem blaszki i zrobić loga, ale wydaje mi się, że to nic nie zmieni... Jak dla mnie MAP i MAF są sprawne... Narastanie przepływu powietrza jest tożsame ze wzrostem ciśnienia... 

Problem jest taki, że nie ma jakiejkolwiek reakcji na wysterowanie N75... wstaje wolno ok 8-10s do zadanego ciśnienia, po czym łapie zadane i nawet dalej przeładowuje... to może być coś nie tak z geometrią... 

Mimo, że na postoju sztanga chodzi lekko, to przy obciążeniu i temperaturze są problemy z wysterowaniem... 

Spróbuj jeszcze może bardziej podkręcić tą śrubę sztangi - skrócić ramię... a przeładowanie można by spróbować zmniejszyć ogranicznikiem... 

Ta turbina co wsadzałeś to używka czy jakaś po regeneracji ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aaaaaa. Jeszcze chciałem dodać do tematu to ze stare turbo było trochę wyplute (luz osiowy)i kidalo olejem w egr i gdzie popadnie....ale auto tez nie ciagło. Sztanga chodziła płynnie. Pomimo to tak samo ciągnął jak teraz i kopci. ..dlatego tak upieram się ze to nie turbina.Co jeszcze mogło by mieć na to wpływ,za tak chodzi?walek rozrzadu?,pompki?może z odmy ciągnie lewe powietrze?a może intercooler?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A korekcje i bipy ? Pokaż grupy 013+018+023 statycznie i dynamicznie...

Jakby była wgrana seria to też by się łatwiej to diagnozowało... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest OK, wtryskiwacze odpadają... 

Ja jestem za turbo, ewentualnie ten program, bo nawet nie ma strażnika na odcięcie ustawionego, N75 nie próbuje nawet maksymalnym wysterowaniem zbić przeładowania... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze...ale mogło by się coś wyspać w programie?auto zaraz po sofcie śmiało. ....później po ok 1.5 roku coś oslabnal...wymieniłem turbulum bo myślałem ze to główna przyczyna, a tu klops.Powiedz mi logami można jakoś nieszczelnosc w dolocie obczaić? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, Slawek350 napisał:

Powiedz mi logami można jakoś nieszczelnosc w dolocie obczaić? 

Nieszczelność Turbo - Kolektor - duży odczyt MAF, mały odczyt MAP (+ dymienie, bo mniej powietrza w cylindrach, niż zostało to zmierzone)... u Ciebie narasta proporcjonalnie... 

Jedynie gdzie mogłaby być nieszczelność to pomiędzy filtrem a turbo... ale wtedy jest niski MAF, co dalej cięta dawka... fizycznie do cylindrów wpada więcej powietrza niż to jest zmierzone... więc tu kopcenia nie ma... mniejsza moc... 

Powodem kopcenia może być też źle napisany program - źle dobrany AFR... 

Ja pomysłów więcej nie mam... może ktoś jeszcze będzie w stanie pomóc... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej.to znowu ja..nie mialem czasu zbytnio grzebać...ale coś zauważyłem...gdy mam blok 003 i pozycje trzecią MAF i tu jest knif. jak MAF jest 0k200 auto ciągnie od ok 2200-2500.ale wczoraj odpaliłem i MAF pokazywał ok 420-450 idzie tak jak iść  powinien.Auto samo od siebie tak zaczęło iść.Jutro sprawdze czy znów tak pojedzie.A od czego może zależeć ta wartść MAF? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...