Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[TDI PD AVF] Test samej turbiny


ddlugi13

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Silnik 1.9 tdi 131 avf

W jaki sposob sprawdzic sama turbine czy laduje. Czy bezporednie polaczenie od vacu powinno dawac przeladowanie? 

Problem jest taki że brak mocy do 2500-3000, potem się wkreca. 

Co sprawdzilem:

- podcisnienie z pompy 20 inhg

- na gruszke 16 inhg

- geometria po czyszczeniu, chodzi plynnie

- bs grupy 11 ok. Sztabnga chodzi, slychac zmiany, ale map nie zmienia się (oscyluje blisko 980mbar)

-wymieniony map na nowy, to samo

-przeplywka nie obcina turba (podmieniona na sprawna z innego, to samo) 

-n75 dziala, czyszczony

-komputer ma wgrany ori soft dla avf

- wiazka ok, brak zwarc

 

Podejrzewam samo turbo, jak je sprawdzic, jakieś sugestie? Luz osiowy minimalny, nie ociera o obudowe. 

Logi dynamiczne grupy 11 pokazuja w kanale 3 wyrownanie cisnienia do kanalu 2 od 3000rpm.

Skrocenie sztangi nic nie daje, brak przeladowania. Max cisnienie 2300mbar.

 

... i pytanie jeszcze jedno, jak powinny wyglądać logi 011 ze sztanga caly czas w gorze? Z bajpasem bezposrednio z vac

Jutro wrzuce komplet logow. 

Edytowane przez ddlugi13
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, ddlugi13 napisał:

Czy bezporednie polaczenie od vacu powinno dawac przeladowanie? 

Tak ale tylko podczas jazdy, nie na postoju...

Zrób 003+011 i 003+008+011 i wrzuć do analizy... Patrzyłeś czy w 010 przy dynamicznym masz 100% na pedale przyśpieszenia ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

49 minut temu, kamil-vag napisał:

Tak ale tylko podczas jazdy, nie na postoju...

Zrób 003+011 i 003+008+011 i wrzuć do analizy... Patrzyłeś czy w 010 przy dynamicznym masz 100% na pedale przyśpieszenia ?

Tak tak, oczywiście że podczas jazdy, ale wlasnie brak przeladowania, a grucha na gorze. 

Jutro zloguje wszystko i wrzuce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo te logi są coś nie tegies, nie grzebałeś przy nich w exelu ? Nie masz gdzies oryginalnych z vcds'a ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MAF mizerny bo i turbo słabo pompuje, bardzo długo wstaje... 

Filtr powietrza kiedy zmieniałeś ? ? ? 

Chodzi mi jeszcze po głowie zatkany katalizator... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, kamil-vag napisał:

MAF mizerny bo i turbo słabo pompuje, bardzo długo wstaje... 

Filtr powietrza kiedy zmieniałeś ? ? ? 

Chodzi mi jeszcze po głowie zatkany katalizator... 

Kat drozny, maf hula. Problem rozwiazany. Banał, sami siebie zrobilismy w konia. Po czyszczeniu kierownic, podczas skladania muszli jedna z lopatek zeszla z pierscienia. Prosty blad, a kosztowal 3 popoludnia testowania osprzetu. Jedyny plus to sprawdzone i wyczyszczone wszystkie czujniki i elektrozawory. 

 

Mozna zamknac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...