Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problemy z odpaleniem i pracą silnika


marcin1502

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich, piszę pierwszy raz i nie wiem do którego działu się zwrócić, więc jak coś to proszę mnie poprawić ? 

A piszę ponieważ mam problem z moim A4 B8 2.0 TDI silnik CAGA. Od jakiegoś czasu po odpaleniu samochodu czuć jest wibracje, tak jakby któryś wtrysk nierówno pracował, ale teraz dodatkowo wyskakują mi komunikaty:

" Parkbremse!"

" Störung ESP! Siehe Betriebs-anleitung "

" Leuchtweiten regelung defekt! "

I nie chce samochód odpalić. Kilka razy wyjmę i włożę kluczyk i odpali i wtedy komunikaty znikają, a po chwili zaczyna mrógać spirala i zapala się check, po podłączeniu SDPROG pokazuje mi błędy:

P2112 - Throttle Actuator Control System - Stuck Closed 

P2111 - Throttle Actuator Control System - Stuck Open.

Nie mam pojęcia co może mu być, liczę, że mi pomożecie.

Z góry dziękuję i pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczytaj o przepustnicy na forum, od tego trzeba zacząć w związku z tym błędami....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na początku zdemontuj przepustnice i ją przeczyść. albo klapa w przepustnicy się zacina albo olej dostał się do elektryki przepustnicy lub połączenie. czyściłeś kiedyś egr i przepustnice w tym audi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, arek252525 napisał:

Na początku zdemontuj przepustnice i ją przeczyść. albo klapa w przepustnicy się zacina albo olej dostał się do elektryki przepustnicy lub połączenie. czyściłeś kiedyś egr i przepustnice w tym audi?

Przepustnice czyściłem około pół roku temu, więc raczej nie jest zabita.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To sprawdź jeszcze okablowanie.

I bym sprawdził elektrykę na przepustnicy.

Rozbierałeś obudowę przepustnicy?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, arek252525 napisał:

To sprawdź jeszcze okablowanie.

I bym sprawdził elektrykę na przepustnicy.

Rozbierałeś obudowę przepustnicy?

 

Rozbierałem obudowę przepustnicy, czyściłem dodatkowo EGR, kabli nie sprawdzałem, ale też powinny być całe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo błędy swiadczą o blokowaniu się przepustnicy na otwartym i zamkniętym.  sprawdź okablowanie i ściągnij rurę doprowadzającą powietrze i włóż palce do niej i zobacz czy klapa chodzi bez problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, arek252525 napisał:

Bo błędy swiadczą o blokowaniu się przepustnicy na otwartym i zamkniętym.  sprawdź okablowanie i ściągnij rurę doprowadzającą powietrze i włóż palce do niej i zobacz czy klapa chodzi bez problemów.

Ok, sprawdzę tak jak mówisz, dzięki 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...