Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi 1.8T nie odpala


Dorian007

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam bardzo ciężki przypadek/problem z moim audi a4 b5 1.8T quattro. Zacznę od tego że audi chodziło idealnie nie falowało, nie przerywało nie kopciło,odpalało bardzo dobrze. Rano auto odpaliło bez zarzutu, wieczorem wracam do domu gaszę auto jak zawsze i wszystko ok. Rano wstaje chce odpalić auto nie odpala, nie słychać pompy paliwa, brak prądu na kostce i na bezpieczniku. Przekaźnik od pompy jest sprawny, próbowałem połączyć się z sterownikiem komputera ale brak odpowiedzi, więc zrobiłem na komputerze ogólny test i program połączył się z sterownikiem ale zero błędów. Później odłączyłem akumulator na 5 min, podłączam z powrotem dalej nic. Próbowałem na plaku odpalić i nie odpala. Autko kręci normalnie, zwykły dźwięk kręcenia rozrusznikiem jak zawsze. Kontrolka od immo gaśnie standardowo.  Mam już brak pomysłów co to może być ? Świece,cewki nowe. Wygląda na to jak by coś odcinało pompę paliwa... Pozdrawiam i z góry bardzo dziękuje. Dodam jeszcze że jak dotknę przekaźnika i masy to przekaźnik cyknie i słychać pompę.

Edytowane przez Dorian007
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze by było zajrzeć w schemat instalacji elektrycznej i sprawdzić czy nie jest gdzieś obwód może przerwany na drodze do pompy paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale sprawdzałeś czy prąd na pompe jest w momencie kręcenia rozrusznikiem? a fizycznie sprawdziłeś czy jest paliwo na listwie wtryskowej?

Edytowane przez Banan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem prąd na pompie w momencie przekręcania i w momencie kręcenia tak jak zawsze było słychać pompę a teraz cisza... jednie jak dotknę przekaźnika próbówka i pociągnę przewód do masy to przekaźnik cyka i pompa zaczyna chodzić ale auto i tak nie odpala. W czwartek ewentualnie zobaczę czy paliwo dochodzi do listwy, chociaż wątpię bo wgl nie słuchać pompki, prąd do przekaźnika dochodzi ale dalej już coś go odłącza.

Edytowane przez Dorian007
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a może dodasz więcej szczegółów? jaki kod silnika i rocznik modelowy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Banan napisał:

a może dodasz więcej szczegółów? jaki kod silnika i rocznik modelowy?

Kod silnika: aeb rocznik 97r po 1 lifcie jeżeli potrzebne będą jeszcze jakieś szczegóły dajcie znać 

Wysłano z telefonu komórkowego 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz linku do mojego tematu gdzie problemem okazał się przekaźnik w puszczce ECU. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak poprzednik napisał otwórz puszkę od ecu i poruszaj choćby zawartością na 99% zatrybi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak koledzy piszą. Mnie raz na kilka miesięcy nie odpalał i też szukałem przyczyny, wreszcie po kolejnym nieodpaleniu wymieniłem kostkę na podszybiu, chyba nr 30 i do dziś spokój. W norauto chyba 75 zł zamiennik. U mnie po wyjęciu przekaźnika, spryskaniu kontaktem i włożeniu odpalił od razu, jakby nigdy nic. Więc wsiadłem i pojechałem kupić nowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...